Hotel The Rani & Spa

11 reviews over Hotel The Rani & Spa in het Nederlands

Heerlijke ervaring

Belgisch koppel
29-10-2015

Goed hotel met ongelooflijk vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in september 2015

Kleinschalig, schoon en vriendelijk personeel

Koen Dekkers
9-6-2015

Het hotel ligt aan een drukke straat met veel restaurants ect. maar hier totaal geen last van omdat kamers en zwembad aan de andere kant liggen. Personeel vriendelijk. Kamers mooi en schoon.

Gereisd Met partner in Tue May 19 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

The Rani Hotel en Spa is top!

Shirley Overduijn
10-6-2014

Evenals het zuster hotel is ook Tha Rani Hotel en Spa een topper! Een oase van rust op loop afstand van alle drukte en uitgaansmogelijkheden. Het hotel is mooi, schoon, kleinschalig en knus. Het eten is heerlijk en goedkoop. Het personeel altijd vriendelijk en hartelijk. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2014

Aanrader

B & N
26-9-2011

Dit is een echte aanrader. Het hotel is nog nieuw en dat is goed te zien. De kamers zijn mooi en schoon. Het zwembad is niet heel groot maar wel erg mooi en omdat het hotel niet al teveel kamers heeft is het niet al te druk bij het zwembad. Het personeel is erg vriendelijk. Altijd groeten en lachen. Het ontbijt was iets minder dan wij gewend zijn in Bali, maar er is keuze uit verschillende dingen dus zeker voldoende. Het avondeten is in het hotel erg lekker en goedkoop. De drukte van Kuta is op loopafstand. Dit hotel is een echte aanrader en als we nog een keer naar Bali gaan dan gaan we zeker terug naar dit hotel.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echte aanrader, super kwaliteit/prijsverhouding

sandra
19-10-2010

mijn vriendin en ik zijn voor 2 weken verbleven in dit hotel en we hebben er echt op en top van genoten, allebei hebben we al veel gereisd en veel hotels gezien, maar dit was echt een super hotel. Het is gelegen in Tuban, niet midden in de drukte, maar het is zo`n 400 meter lopen en dan ben je in Kuta, waar je kan winkelen, eten, stappen, voor ons echt ideaal. De mensen van het hotel zijn ontzettend vriendelijk en willen alles wel voor je doen, dit is niet afhankelijk van een fooi. Uitstekende service en alles was lekker schoon. Iedere dag werd schoongemaakt en kregen we nieuw beddengoed. Het eten in het hotel was ook heel lekker, voor weinig geld. Je kan met al je vragen terecht bij hun. Stappen in Kuta kan goed, wel is aan te raden om een taxi te nemen (bleubird). Dan ben je voor 50 ct 1 euro er en het is veilig. Echt heel veel leuke eettentjes, schuintegenover het hotel zit ook een australisch eettentje, echte aanrader. We hebben op en top genoten, en het hotel is een echte aanrader

Gereisd Met vrienden in september 2010

een prima hotel

Francois
27-8-2010

zoals ik zei prima hotel, nieuw, erg schoon, super service en roomservice erg goed! maar de ligging is wat minder, grote bouwput naast het hotel de komende 3 jaar(nieuw hotel te bouwen) waardoor erg luidruchtig overdag, elke dag! ontbijt was ook aan de magere kant.

Gereisd Met partner in juli 2010

Keurig hotel, centraal gelegen.

Maria
27-6-2010

The Rani is een net hotel, met een prettig zwembad en enkele ligstoelen. Centraal gelegen tov de winkels en restaurantjes richting Kuta. Ontbijt in buffetvorm. Personeel zeer vriendelijk. Wifi van matige kwaliteit, 30.000 rp voor een uur, aan de overkant zit een internetcafe. Minpuntje: douchen in bad, er is geen enkel houvast en ik gleed dan ook compleet onderuit!

Gereisd Met partner in juni 2010

Mooi, rustig hotel, dichtbij drukte in Kuta!

Mies
25-3-2010

Het is een mooi, rustig hotel met ruime kamers. Ontbijt is uiteraard niet vergelijkbaar met een "all inclusive ontbijt", maar goede keuze, zeker voor Aziatische begrippen. Het hotel ligt op goede loopafstand van drukte in Kuta. Tip voor het mooiste gedeelte van het strand: loop via de tegenover gelegen hotels Ramada Bintang of Bali Dynasti, daar vind je het mooiste/schoonste strand.

Gereisd Met partner in maart 2010

Fantastisch, een aanrader.....

otjepb
3-11-2009

Ligt aan Jalan Kartika Plaza in Tuban, 7 minuten lopen naar Kuta square en Kuta Beach. Discovery mall 4 minuten lopen.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 17 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk verblijf in een drukke omgeving!

JP
28-7-2009

een goed en vrij nieuw hotel, goede service en zeer vriendelijk. bij reisbureau geboekt, kosten €.42,-- per kamer! AANRADER. zelf doen is minimaal een keer zo duur. Toppie!

Gereisd Alleenreizend in maart 2009

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Rani & Spa in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Rani & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.