Hotel The Rani & Spa

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel The Rani & Spa voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 12 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over The Rani & Spa

• 9Kiky05-12-2019

Uitsteken, fantastisch

Was goed verblijft, vriendelijke personeel, hulpzaam, goede ligging van het hotel, goede ontbijt en het eten is ook goed en lekker.

• 9Belgisch koppel29-10-2015

Heerlijke ervaring

Goed hotel met ongelooflijk vriendelijk personeel

• 9Koen Dekkers09-06-2015

Kleinschalig, schoon en vriendelijk personeel

Het hotel ligt aan een drukke straat met veel restaurants ect. maar hier totaal geen last van omdat kamers en zwembad aan de andere kant liggen. Personeel vriendelijk. Kamers mooi en schoon.

• 8Shirley Overduijn10-06-2014

The Rani Hotel en Spa is top!

Evenals het zuster hotel is ook Tha Rani Hotel en Spa een topper! Een oase van rust op loop afstand van alle drukte en uitgaansmogelijkheden. Het hotel is mooi, schoon, kleinschalig en knus. Het eten is heerlijk en goedkoop. Het personeel altijd vriendelijk en hartelijk. Kortom, een aanrader!

• 9B & N26-09-2011

Aanrader

Dit is een echte aanrader. Het hotel is nog nieuw en dat is goed te zien. De kamers zijn mooi en schoon. Het zwembad is niet heel groot maar wel erg mooi en omdat het hotel niet al teveel kamers heeft is het niet al te druk bij het zwembad. Het personeel is erg vriendelijk. Altijd groeten en lachen. Het ontbijt was iets minder dan wij gewend zijn in Bali, maar er is keuze uit verschillende dingen dus zeker voldoende. Het avondeten is in het hotel erg lekker en goedkoop. De drukte van Kuta is op loopafstand. Dit hotel is een echte aanrader en als we nog een keer naar Bali gaan dan gaan we zeker terug naar dit hotel.

• 10sandra19-10-2010

echte aanrader, super kwaliteit/prijsverhouding

mijn vriendin en ik zijn voor 2 weken verbleven in dit hotel en we hebben er echt op en top van genoten, allebei hebben we al veel gereisd en veel hotels gezien, maar dit was echt een super hotel. Het is gelegen in Tuban, niet midden in de drukte, maar het is zo`n 400 meter lopen en dan ben je in Kuta, waar je kan winkelen, eten, stappen, voor ons echt ideaal. De mensen van het hotel zijn ontzettend vriendelijk en willen alles wel voor je doen, dit is niet afhankelijk van een fooi. Uitstekende service en alles was lekker schoon. Iedere dag werd schoongemaakt en kregen we nieuw beddengoed. Het eten in het hotel was ook heel lekker, voor weinig geld. Je kan met al je vragen terecht bij hun. Stappen in Kuta kan goed, wel is aan te raden om een taxi te nemen (bleubird). Dan ben je voor 50 ct 1 euro er en het is veilig. Echt heel veel leuke eettentjes, schuintegenover het hotel zit ook een australisch eettentje, echte aanrader. We hebben op en top genoten, en het hotel is een echte aanrader

• 8Francois27-08-2010

een prima hotel

zoals ik zei prima hotel, nieuw, erg schoon, super service en roomservice erg goed! maar de ligging is wat minder, grote bouwput naast het hotel de komende 3 jaar(nieuw hotel te bouwen) waardoor erg luidruchtig overdag, elke dag! ontbijt was ook aan de magere kant.

• 8Maria27-06-2010

Keurig hotel, centraal gelegen.

The Rani is een net hotel, met een prettig zwembad en enkele ligstoelen. Centraal gelegen tov de winkels en restaurantjes richting Kuta. Ontbijt in buffetvorm. Personeel zeer vriendelijk. Wifi van matige kwaliteit, 30.000 rp voor een uur, aan de overkant zit een internetcafe. Minpuntje: douchen in bad, er is geen enkel houvast en ik gleed dan ook compleet onderuit!

• 8Mies25-03-2010

Mooi, rustig hotel, dichtbij drukte in Kuta!

Het is een mooi, rustig hotel met ruime kamers. Ontbijt is uiteraard niet vergelijkbaar met een "all inclusive ontbijt", maar goede keuze, zeker voor Aziatische begrippen. Het hotel ligt op goede loopafstand van drukte in Kuta. Tip voor het mooiste gedeelte van het strand: loop via de tegenover gelegen hotels Ramada Bintang of Bali Dynasti, daar vind je het mooiste/schoonste strand.

• 8otjepb03-11-2009

Fantastisch, een aanrader.....

Ligt aan Jalan Kartika Plaza in Tuban, 7 minuten lopen naar Kuta square en Kuta Beach. Discovery mall 4 minuten lopen.

Hotel The Rani & Spa info

Facilities