Hotel The Lokha Legian

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel The Lokha Legian voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over The Lokha Legian

• 7Timothy14-08-2009

Goed genoeg

Hotel is leuk gelegen, volop winkels, restaurants, bars, pinautomaten etc in de buurt en op een boogscheut van het strand. Het hotel ziet er wel heel mooi en sjiek uit, maar het is toch allemaal je dat niet. Er is een heel mooi zwembad met swim-up bar. Er zijn (veel) te weinig ligbedjes. De kamer vonden wij ruim maar niet zo proper. Ons beddegoed was ook gescheurd en het was gewoon niet goed gepoetst. Het ontbijtbuffet is wel lekker en uitgebreid. Het personeel was altijd behulpzaam en vriendelijk. Voor een drie sterrenhotel zeker een aanrader, enkel spijtig dat onze kamer niet proper was.

• 9GJ Carpay19-09-2007

Prachtig hotel, ziet er erg luxe uit. Door de speciale aanbieding hadden we een prima prijs. Super kamers, bar in het zwembad. Prima eten. Merendeel bijzonder vriendelijk personeel. Voor het leukere deel van het strand/boulevard zou ik iets naar het noorden wandelen. Kan ook binnendoor: leuke straatjes en winkeltjes. Eigenlijk overal winkeltjes! Heerlijk. Gaan we weer naar Bali, dan gaan we weer naar Lokha.

Hotel The Lokha Legian info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij