Hotel Santika Kuta

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

geweldig

marga
30-9-2011

lange reis.je moet er minstens een maand zijn wil je alles zien en ook nog een aantal rustige dagen hebben.het hotel was geweldig een dikke 10.mensen erg vriendelijk.kuta zelf is erg erg druk wat verkeer betreft.heb nog nooit zoveel scooters gezien.oad reizen is echt aan te bevelen.wat een service geweldig.van ophalen vliegveld en wegbrengen en de excursies helemaal top. we hebben genoten en gaan zeker ooit nog een keer terug naar dit hotel maar dan langer dan een paar weken.santika en oad bedankt voor alles het was een top vakantie.

Topservice

marieke_been1
9-6-2011

Hotel Santika is een echt stadshotel in het drukke centrum van Kuta. Kamers zijn netjes, service is top! Bij vertrek stond het personeel ons uit te zwaaien. Het hotel is ontzettend schoon en het ontbijt is fantastisch! Keuze volop van vers fruit tot Nasi en het is heerlijk. Wij zijn hier de eerste week van onze vakantie verbleven en na een week Gili islands zijn we weer teruggegaan, voelde een beetje als thuiskomen. Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santika Kuta in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santika Kuta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santika Kuta scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.