Hotel Samsara

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Samsara voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 4 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 4 reviews
  • 8Waardering

0Tonen op kaart

4 Reviews over Samsara

• 10Winny07-08-2015

Fantastish

Samsara is gewoon een geweldig Hotel superschoon ,elke dag worden de bedden verschoont en alles goed schoongemaakt ,zelfs de kamers die niet zijn gebruikt worden elke dag gelucht. Het is een hotel voor volwassenen ,daarom is het er heerlijk rustig,er is een zwembad bij en er zijn voldoende ligstoelen ,het ontbijt is in buffetform,van alles wat ,alleen het beleg zo wat meer variatie mogen ,er zou wel wat kaas of vlees bijmogen ,maar dat is ook het enige wat mij betreft ,mijn zoon gaat nooit ergens anders logeren die is dik tevreden ,het personeel voelt als familie ,willen we de drukte mogen we naar Bali Garden hotel dat ligt aan de zee wat ook van hun is , .Samsara is trouwens een nosmoking hotel, wil je roken kun je aan de overkant van het hotel gaan zitten waar je overgens ook heerlijk kunt eten en drinken voor heel weinig geld,,meer heb je in Bali niet nodig dit hotel is een echte aanrader en voor wat je krijgt zeker niet te duur

• 5yves 24-11-2008

Ontgoocheling

Perfecte ligging maar overprised hotel met duffe verouderde kamers. Ontbijt slecht.

• 9Christiaan09-06-2008

Leuk Hotel, wel een beetje verstopt achter in de winkel straat van Legian. Maar als je eenmaal bij het hotel bent, zie je een mooi nieuw hotel. Lekker rustig mooi groot zwembad met een bar. Lekkere ligbedden rondom het zwembad. Ook is er schoonheidssalon aanwezig, waar je voor weinig geld een goed behandeling krijgt. Verder is de kamer modern en schoon. Lekkere mooie bedden en een badkamer met douche. Het is een hotel dicht bij een drukke winkelstraat maar je merkt als je in het hotel bent, niks van de vele rijdende scooters en auto;s. Absoluut een aanrader ter compensatie met de prijs is het een goed hotel!

• 8Jennifer28-02-2008

Kinderen zijn niet toegestaan in dit hotel. Hotel ligt midden in het centrum van Kuta (Legian), echter heb je totaal geen last van de herrie van de disco's. Kamers zijn schoon, goede douches, elke dag wordt er schoongemaakt. Af en toe stinken de handdoeken, maar dat is ook het enige minpunt. Het zwembad en ontbijt zijn simpel maar goed. De bedden zijn echt ontzettend relaxt, gigantische boxspring met heerlijke dekens en kussens, helemaal niks mis mee! Heb hier heerlijk geslapen 3 weken lang. Wel kun je ontzettend pingelen voor de kamer. Op de internet verhuren ze de kamers voor 50 US Dollar per nacht, met pingelen betaalde ik 22 US Dollar per nacht, dus pingelen is zeker de moeite waard. Kinderen zijn dus niet toegestaan in het hotel, dus vandaar is het niet kindvriendelijk. Voor mensen die niet op jengelende kinderen zitten te wachten is dit dus perfect. De taxi's kunnen vaak het hotel niet vinden, zeg dan samsara hotel vlakbij Agun cottage in de straat Jalan Legian!

Hotel Samsara info

Veilig betalen met