Hotel Ramayana Resort & Spa

Hotel Ramayana Resort & Spa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ramayana Resort & Spa voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Ramayana Resort & Spa in het Nederlands

Perfecte ligging en een zeer mooie ne schoon hotel. Van buiten denk je dat het meevalt qua luxe maar eenmaal binnen is het een oase van rust. De medewerkers staan graag voor je klaar en zijn super vriendelijk. De kamers zijn netjes en schoon. De kamers op de Clubroom, bovenste etage, zijn geweldig en uitmuntend! We hebben hier al drie maal onze vakantie door gebracht en blijven hier steeds naar terug gaa. Echte aanrader, midden in het centrum, strand op loopafstand, en winkels genoeg om te shoppen.

aanrader!!!!!!!!!!!!!!

scheepers
23-11-2012

Prachtig hotel met mooie tuin en zeer ruime kamers. 5 min. naar het strand met kristal helder water. Heerlijk groot zwembad. Binnen 20 min . loop je langs het strand naar het drukke Kuta, maar er is ook een gratis schutel busje.Personeel erg vriendelijk. Het hotel in ligt in Tuban.Heerlijk eten in een tentje op het strand,aanrader.

zeker nog eens.

BG
13-2-2012

wil je centraal in Kuta zitten dan is dit zeker een geschikt hotel. In de kelder is gratis parking voor gasten.

Het ontbijt is onvoorstelbaar uitgebreid. Ontbijtbuffet ca. 25m.

Op loopafstand is het strand. Op loopstand zijn vele eetgelegenheden ook bijv. Pizzahut.

Rustig zwembad met "groen" er omheen; weinig kinderen.

super!!!

de floddertjes
29-11-2011

Ramayana ligt heel centraal.op loopafstand van het strand en ook het uitgaans leven in legian.

wij hadden de goedkoopste kamer en die was al toppie echt aanrader,we zaten vlak achter het zwembad.

Een super groot en heerlijk bed en de douche is ook heerlijk

Het is verder een rustig hotel zonder animatie en met weinig kinderen.

Wij zouden er zeker weer naar toegaan als we naar bali terug gaan

Hotel middenin de drukte

nadinebot
17-9-2011

Vanaf de buitenkant denk je "Waar ben ik nu weer in beland?" maar zodra je binnenstapt, stap je in een oase van heerlijke Balinese rust. Je bent van alle gemakken voorzien buiten het hotel. Excursies makkelijk te boeken zowel in het hotel als buiten bij de verschillende kraampjes die excursies aanbieden. Kamers zijn netjes en heeft zelfs BVN. Voor massages etc. kun je je lekker verwennen in het hotel maar is wel prijzig. Buiten het hotel veel goedkoper en voor hetzelfde geld. Voor de duikers onder ons kun je dit goed boeken bij de kraampjes. Word netjes bij je hotel opgehaald en weer afgezet. De Balinese bevolking is altijd op tijd en voor een dagexcursie voor de hele dag kun je voor omgerekend 30 euro 12 uur lang worden rondgereden naar de hotspots van Bali. Uitgaan is super bij de Bounty Hotel en voor ieder wat wils qua muziek. Is wel iets verder lopen maar met een goedkope taxi ben je er zo.

Zijn in sept 2011 hier 17 dgn geweest en het is ons erg tegen gevallen.

Drankjes + eten veel te duur en de kamers waren verschrikkelijk gedateerd.

Slecht bed met gaten in het matras, vieze badkamer, kapotte gerafelde gore handdoekenen, een balkon waar je nauwelijks kon staan. Het leek meer op een riggel. (zie foto's)

Mijn man is er ziek geworden maar medewerking van het hotel was er niet bij, alleen hebben we gevraagd om een bordje soep en dat koste 8 euro.

De plek van het hotel is super, straatje door en je bent aan zee!

Al met al een dikke onvoldoende voor dit hotel

Heerlijk hotel

RD
1-4-2011

Het Ramayana Resort & Spa in Kuta is een fijn hotel gelegen midden in het centrum van Kuta en op 5 minuten loopafstand van het strand. De kamers zijn ruim met fijn dik matras, echter badkamer wat verouderd (op dit moment worden kamers gerenoveerd dus ws wordt dit beter), geen geluidsoverlast ondanks drukke kuta. Spa geweldig mn honeymoon package.Geweldige restaurant met traditioneel balinees eten.Nadeel je moet extra betalen voor internet(wifi). Tv met nederlandese zender. stopcontact met europese stekker, leuk personeel. Nadeel/tip:kuta strand in maart/april is heel vies ivm moessonregens in java waardoor al het rivierafval aan de westkust van bali(en dus kuta/legioen)terrecht komt, dus beter later boeken of zomer, maar hotel is echt een aanrader!

Top hotel!

Astrid Cikot
7-10-2010

Heel mooi en typisch Balinees hotel bestaande uit verschillende gebouwen. Spa erg goed en professioneel. Twee zwembaden, mooie tuin, verzorgde en schone kamers, ontbijt zeer uitgebreid, service uitmuntend, klachtenafhandeling perfect en heel snel, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Elke avond entertainment van o.a. Indonesische/Balinese cultuur, maar ook een bartenderwedstrijd. Ik vond het er echt super: veel leuke mensen ontmoet. Ga er zeker naar terug.

aanrader

jrdijkman
17-6-2009

tour van 7 weken zijn wij 2 keer geweest.Lekker overal dichtbij.Lange wandelingen legian/kuta heerlijk.Kamer begane grond van te voren geregeld.Ontbijt goed zoals je dat bij de meeste hotels treft.Komen al 13 jaar in Bali en hebben meenig hotel getroffen.Aanrader

Een hotel ingesteld op chinezen

Mike
14-6-2009

Dit hotel ligt op een lokatie niet ver van het strand midden in Kuta op 50 meter van het centrum en karkita plaza is 200 meter lopen.

Het ontbijt is er niet goed ten minste in de periode dat ik er was de kamers zijn donker en de service is niet wat ik van een 4 sterren hotel had verwacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramayana Resort & Spa in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramayana Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.