Hotel Puri Dewa Bharata

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Puri Dewa Bharata voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 4 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Puri Dewa Bharata

• 8Monica07-08-2016

Wat een leuk en gezellig hotel.

wij zijn hier geweest in de zomer van 2016. Het personeel is erg lief en behulpzaam. Konden extra handdoeken krijgen omdat vrienden van ons bij ons kwamen omkleden. Downstairs villa is top. Dan heb je ook nog een terras erbij. Grote slaapkamer en badkamer, alleen mag die wel onderhandel genomen worden.binnen ook totaal geen last van de geluiden buiten. Met een scooter ben je zo bij het strand anders moet je ongeveer 20 minuten lopen. Ontbijt is niet echt gevarieerd, maar wij vonden dat niet erg. Zwembad is niet heel groot, maar voor een duik na een dagje strand, prima. Ligging is ook goed, vlakbij winkels en restaurants. We hebben niet in het hotel gegeten, dus kan daar geen uitspraak over doen. Zeker een aanrader.

• 8Lennart19-03-2015

Tophotel!

Hotel is mooi, kleinschalig, maar ligt op een prima locatie, niet ver van restaurants, het strand en uitgaansgelegenheden. De recent gerenoveerde kamer was prima, echter deed de airco het niet optimaal. We zijn toen overgeplaatst naar een andere kamer, dat was geen probleem.

Het ontbijt was relatief eenvoudig, maar dit had te maken met het feit dat we in een zeer rustige periode in het hotel verbleven. De WiFi was echter een ramp. Voor werk dit regelmatig nodig gehad, maar zeer onstabiel, zwak en langzaam.

Zwembad was prima, maar de ligstoelen waren wel wat verouderd/doorgelegen. Echter voor de prijs die we betaald hebben zijn dat geen dingen waar je een issue van moet maken.

• 9Fleur vdN21-10-2013

Heel leuk kleinschalig hotel

Erg leuk hotel. We hadden een super leuke kamer.. een downstairs villa is echt aan te raden. Je hebt dan nog een groot terras met wat loungebankjes. Ontbijt was niet heel veel keuze maar erg lekker.

• 8Johan26-06-2013

Leuk hotel

Mooie kamers. Internet is wat langzaam. Ontbijt is normaal. Strand is 15 minuten lopen. Leuke winkels in de omgeving. Alleen het Kuta strand is niet onze keus voor de volgende keer. Wel leuk voor surfers.

Hotel Puri Dewa Bharata info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar

Meals