Sorteren

Reviews over Kuta (Beach) / Legian

Fantastisch!

Wendy Klomp
    14-4-2018
    Heerlijke vakantie gehad in Bali veel gezien hotel aan het strand waar je ook heerlijk kon surfen veel winkels in de buurt. Top vakantie gehad! Eerste vliegreis en ook die is goed bevallen! Echt een aanrader om naar Bali toe te gaan als je een ver weg reis wilt gaan maken!

fantastisch en gezellig

willem
    31-3-2018
    Kuta is voor mij altijd een gooie plaats groote warenhiuzen en mooie en supermarken en leuke winkels en restorants

Super

F Nijborg
    28-9-2017
    Leuke plaats voor iedereen wat te doen,veel shops uitgaan en restaurants Tevens vlakbij het strand

Geen zee om in te zwemmen

Jan Piek
    18-4-2017

Mooi strand met vele leuke strandtentjes en veel verkopers , maar ze zijn niet vervelend en dringen niet aan als je nee zegt

Ik heb wel 3 leuke lantaarntjes gekocht 7 euro p.st. werkt op de zon , batterijen of elektrisch..

Hebben tussen de middag bijna altijd op het strand gegeten.

kuta zelf is niet mooi eerder vies

Toos Vissers
    20-11-2016
    Gaan niet meer naar kuta hotel was volop in de renovatie reisleider deed er niets aan
Kuta (Beach) / Legian scoort een 7,2 uit 10, op basis van 270 reviews