Sorteren

vakanties Kuta (Beach) / Legian

Reviews over Kuta (Beach) / Legian

Heerlijk strand voor de beginnende surfer

Dirk jan Jan Meinema
    11-9-2018

Kuta Beach heeft een prachtig breed en wit strand met een heerlijke zee die heel geleidelijk afloopt. Vanwege de mooie golfslag leent dit strand zich uitermate goed om surfen te leren. Dat kan je dan ook ter plekke regelen op het stand, terwijl de zon-liefhebbers voor weinig geld een ligbed huren onder het genot van een tropisch cocktail.

Fantastisch!

Wendy Klomp
    14-4-2018

Heerlijke vakantie gehad in Bali veel gezien hotel aan het strand waar je ook heerlijk kon surfen veel winkels in de buurt. Top vakantie gehad! Eerste vliegreis en ook die is goed bevallen! Echt een aanrader om naar Bali toe te gaan als je een ver weg reis wilt gaan maken!

fantastisch en gezellig

willem
    31-3-2018

Kuta is voor mij altijd een gooie plaats groote warenhiuzen en mooie en supermarken en leuke winkels en restorants

Super

F Nijborg
    28-9-2017

Leuke plaats voor iedereen wat te doen,veel shops uitgaan en restaurants Tevens vlakbij het strand

Geen zee om in te zwemmen

Jan Piek
    18-4-2017

Mooi strand met vele leuke strandtentjes en veel verkopers , maar ze zijn niet vervelend en dringen niet aan als je nee zegt

Ik heb wel 3 leuke lantaarntjes gekocht 7 euro p.st. werkt op de zon , batterijen of elektrisch..

Hebben tussen de middag bijna altijd op het strand gegeten.

Kuta (Beach) / Legian scoort een 7,2 uit 10, op basis van 271 reviews