Hotel Pesona Beach Inn

HotelKleine hotelsWeer vandaag31°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Pesona Beach Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pesona Beach Inn in het Nederlands

Redelijk hotel voor redelijke prijs

Henk
14-7-2011

Het hotel geeft een nette indruk. De kamers zijn voldoende groot met ruime bedden. Warm en koud stromend water. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en de handdoeken worden telkens vervangen. Anderen klaagden dat de kamers erg gehorig waren, wij hebben er echter geen last van gehad (1e etage links) Het ontbijt stelt niet veel voor. Wij waren er in een week met Indonesische feestdagen, waardoor er lange wachttijden waren alvorens het ontbijt geserveerd kon worden. Het zwembad is van redelijk formaat, maar door de ligging, m.n. door de tocht in de namiddag, niet echt aangenaam. Er waren slechts 3 ligbedden! Dan maar naar het strand op ongeveer 10 minuten lopen. We betaalden ca 15 euro voor het hotel, waar mee te leven valt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pesona Beach Inn in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pesona Beach Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.