Hotel Pendawa Inn

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Pendawa Inn voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Pendawa Inn

• 9lammeriks28-07-2011

Rustige ligging, dichtbij de drukte

Mooi Hotel, verschillende gebouwen met kamers rond de mooie sfeervolle tuin met zwembad. Goed ontbijt met een prima kamer. ze beschikken ook over een spa waar ze verschillende soorten behandelingen en massages aanbieden. toen we aankwamen hadden ze geen bevestiging gehad van TO en eigenlijk geen plaats., maar ze deden alle moeite en uiteindelijk hadden we dus toch een kamer. Een week later nog een overnachting in Pendawa voor dat we huiswaarts gingen.

• 10Rob en Jacqueline Lenaerts11-09-2006

Dit is een geweldig hotel, waar je je meteen thuis voelt. Alles in dit hotel is mogelijk. De ligging is rustig, echter een aantal minuten verwijderd van het centrum van Kuta. Ligt niet direct aan het strand. We gaan volgend jaar weer terug.

• 9Loe Mirrer06-04-2006

Prima hotel. Zeer gemoedelijk zonder verder opdringerig te zijn. In overleg is alles mogelijk. Een feestavond met zang en dans , een feestelijke maaltijd naar egen keus enz. Geen super-de-luxe hotel , maar wel een prachtige tuin met zwembad. Rustig gelegen maar op loopafstand van het drukke centrum van Kuta.

• 10Mister Arak17-02-2005

Verwacht hier geen luxe,maar wel een zeer relaxed sfeer.Hier ben je een persoon en geen roomnumber. Prachtige tuin met zwembad.Afdingen op kamerprijs is uiteraard niet verboden !

Hotel Pendawa Inn info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV