Hotel Padma Resort Bali at Legian

Hotel Padma Resort Bali at Legian

9Fenomenaal

Indonesië, Bali, Kuta (Beach) / Legian

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Padma Resort Bali at Legian voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

102 reviews over Hotel Padma Resort Bali at Legian

• 2018
    10Francis & Kees18-07-2018

Een geweldig hotel voor een perfecte vakantie.

Wij komen al 10 jaar in dit hotel en is voor ons gevoel een 2e thuis, kamers mooi en zeer schoon, restaurant zeer verzorgd en heerlijke eten, personeel attent, behulpzaam, gastvrij en professioneel. De zwembaden zijn prachtig aangelegd in meerdere variaties, de ligging van het hotel aan het strand is zeer relaxt en aan de uitgang sta je midden in het toeristisch Bali. Met de taxi (€3) ben je in 15 minuten rijden in Kuta, het winkel en restaurant centrum.

Gereisd met partner in februari 2017

• Oude reviews

9nathan750801-12-2015

Droom vakantie,

Bali is het paradijs op aarde, de mensen zijn geweldig en het land zowel onder als boven water is in 1 woord prachtig. ons hotel klein maar zeer leuk en zeeeer goedkoop

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 10Klaas08-11-2015

Fantatstisch

Zeer mooi resort! Ontbijt is zeer uitgebreid. Voor ieder wat wils. Mooie grote zwembaden. Service was top. Vlakbij diverse restaurants etc.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9ad01-06-2014

geweldig

padma is super hotel in alle opzichten beste hotel in 3 keer bali

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Anke30-07-2013

Geweldig hotel!

Fantastisch hotel. Gelegen aan zee in legian. Vanuit hier ben je snel in kuta of ga voor het iets rustigere seminyak. Lekker en uitgebreid ontbijt. Handoekenservice is inbegrepen. Eten in hotel is bijzonder goed maar ook buiten het hotel zijn veel restaurants te vinden aanrader voor het luxere segment is gadogado in seminyak of lekker goedkoop maar heerlijk bij kopi pot in kuta. Vanuit het hotel zijn de hotspots van Bali makkelijk bereikbaar. Kamers zijn mooi met zeer groot bed. Badkamer met bad en aparte douche. Wij hadden een standaard kamer en dit was perfect. Dit hotel is een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Deborah19-10-2012

Wauw! Het leek wel een droom!

Wij hebben ons huwelijksreis hier mogen verblijven! Het was geweldig! ik heb mij bijna 3 weken een ware prinses gevoeld! voor vragen stonden ze altijd direkt voor je klaar! het eten was heerlijk en zeer uitgebreid! we hadden een prachtige kamer, met prachtige meubels en alles was zo 'nieuw'! ik heb echt heimwee naar dit paradijs!

Gereisd met partner in juni 2004

• 9Marc & Anita14-07-2012

Oase van rust in een erg drukke regio.

Erg mooi hotel met goed onderhouden tuinen vol beelden, vijvers met Koi's, bloemen en eekhoorntjes. Drankjes zijn in het hotel aan de prijs. Persooneel en balinesen zijn erg vriendelijk en blijven lachen. Goede ligging. Via de boulevard ben je zo in Kuta of Seminyak. Slechte voetpaden buiten het hotel (niet kindvriendelijk en gevaarlijke gaten) en ook erg veel verkeer van brommers. Daar merk je binnen het hotel helemaal niets van! Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Erik en Petra10-11-2011

Tophotel in Legian

Zijn voor de derde keer in dit hotel en het bevalt nog steeds fantastisch. Herken niets in de beoordeling van vorige gasten. Mooie gerenoveerde kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ligging is ook goed; met een half uurtje wandelen ben je in Kuta of in Symniyak. Veel bierdrinkende Australiers in hun modieuze Bintang hemd. Tis ff niet anders. Ook veel Japanners. Ben op veel plaatsen geweest op Bali, maar een beter hotel heb ik nog niet gehad. Nee, ook niet in Nusa Dua.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 3pieter bakker12-10-2011

Slechtste hotel na 7 jaar Bali.

Al heel wat jaren op Bali geweest. Dit was echt een domper voor ons. Een gardenclub kamer geboekt. Op zich mooie kamer, maar toch heel wat kakkerlakken die in de kamer waren. In het grote restaurant zeer onbeschoft behandeld, wat toch ongewoon is op Bali. Erg onplezierig hier en voor dat geld zijn er veel betere en vriendelijkere hotels. Het eerste echt onaangename hotel op bali wat wetot nu toe hebben bezocht. Nooit meer.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10heksmo16-04-2011

Super hotel

Echt een goed hotel, aardige mensen. Goedkoper is om een prive gids te huren en het eiland te verkennen. Monkey forest is een aanrader en het safaripark ook. Echt een aarader om naar dit hotel te gaan

Gereisd met vrienden in september 2008

Hotel Padma Resort Bali at Legian info