Hotel Mercure Kuta Bali

8.8Fantastisch

Indonesië, Bali, Kuta (Beach) / Legian

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Kuta Bali voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

12 reviews over Hotel Mercure Kuta Bali

• 9Lilian06-08-2012

Geweldig hotel op super locatie

Twee weken Bali met als thuisbasis dit hotel. Van hieruit veel excursies gedaan. De ene dag excursie, de volgende dag surfen en aan het strand liggen, wat gewoon voor de deur van dit hotel ligt. Perfecte locatie dus. Kuta is wel toeristisch, maar je hebt er daardoor ook veel leuke winkeltjes, restaurantjes etc. Ontbijt in het hotel was prima, 's avonds hebben we vaak buiten de deur gegeten. Mooi zwembad op de bovenste verdieping van het hotel, waar je ook lekkere drankjes kunt bestellen. Kamer die wij hadden op begane grond was mooi, niet klein. Al met al een toptijd gehad in dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Roel22-12-2010

Geweldig hotel

Heerlijk en apart hotel. Zulk vriendelijk en behulpzaam personeel kom je bijna nergens tegen. Eten zeer goed, zeker de BBQ elke zaterdagavond bij het zwembad. Kamers vielen wat tegen, wel erg kleine kamer voor een 'superior room', zonder enig uitzicht, balkon zat gelijk tegen hoge heg aan. Speciaal 'superior' geboekt. Wil niet weten hoe klein de gewone kamers zijn. Al met al zeker toch een aanrader

Gereisd met vrienden in november 2010

• 8vgerven06-01-2010

perfect hotel met perfecte ligging

ideale plek om kuta te verkennen! aanrader voor iedereen die naar bali wil en in Kuta wil verblijven. dichtbij de mac en hardrock cafe

Gereisd met partner in oktober 2005

• 8Willem Gorter31-12-2008

Fijn hotel dichtbij het strand

De eerste dag waren we nogal teleurgesteld omdat de kamers op de foto's en in het echt nogal verschillen....

Afgezien van de kleine hotel kamer en de omroep installatie van de buren -die vanaf 8 uur om de 15-20 minuten zeer luid onverstaanbare teksten roept- is het hotel qua ontbijt en service zonder meer prima.

Wij hebben een scooter gehuurd (voor maar lieftst 5 euro per dag) en flink wat ritten gemaakt en daardoor kunnen ontsnappen aan het mega toeristische Kuta.

Elke vijf meter die je loopt in Kuta daar vind je een verkoper of iemand die iets van je wil. Goed voor een assertiviteitstraining maar nogal irritant als een een stuk over het strand wil lopen.

Het hotel heeft een heerlijk terras met schitterend uitzicht over de zee.

Gereisd met partner in december 2008

• 8Kelly17-08-2007

Modern centraal gelegen hotel. Goede service, goed uitgebreid ontbijtbuffet, mooi verzorgde kamers, ontzettend vriendelijk personeel, mooi zwembad op het dak van het hotel met uitzicht op de zee.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Nilis10-06-2007

In 2005 voor het eerst naar bali. Mercure hotel was een aangename verassing. Aan het strand van Kuta naast Hard Rock Hotel, maar toch erg rustig. Eten was goed, kamers en personeel ook. Kan alleen jammergenoeg geen package deals met dit hotel vinden.

Gereisd met vrienden in augustus 2005

• 10Nina07-03-2006

Midden in centrum, supervriendelijk personeel. Geweldig zwembad met prachtig uitzicht. Luxe kamers. Wij kregen een prive diner in een van de houten huisjes bij het zwembad met kaarslicht en live muziek. Heerlijk eten de bbq en het ontbijt ook. Het is te mooi om waar te zijn.

Gereisd in maart 2006

• 9Edgar en Nicolette28-09-2005

Net terug uit Bali. Mercure zit ons dus nog vers in het geheugen! Het was een superhotel, heel netjes, modern, vriendelijk en een superservice. Wij waren er voor onze honeymoon en dat was te merken met het ontvangst! Wat wij erg leuk vonden was dat het zwembad op het dak zat, een superuitzicht op de zee. Kuta is wel druk,maar daarom is er ook heel veel te doen. Boeken dus!!!

Gereisd in september 2005

• 9fam Pranger19-09-2005

Geweeeeeeldig hotel !! Mooie ligging; direct aan het strand. Prachtige swimmingpool op dakterras met uitzicht op zee!! Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijtbuffet. Mooi verzorgde kamers. Hier komen we zeker terug !!! -puntje: weinig animatie in/aan hotel ...maar dan moet je maar het centrum Kuta/Legian in gaan !!!

Gereisd in september 2005

• 9samantha engels08-08-2005

we zijn net teug gekomen en we hebben een geweldige vakantie gehad. het hotel was prima. schoon, modern en vriendelijk personeel. de ligging is perfect als je zoals wij in het drukke centrum wilt zitten. Jammer dat er weinig entertainment in het hotel werd georganiseerd (sávonds).daar is ook niet echt ruimte voor. dus je moet wel het centrum in om een avondje uit te hebben. verder is het hotel qua drankjes heel duur vergeleken met de rest das ook erg jammer. maar verder is het een aanrader

Gereisd in augustus 2005

Hotel Mercure Kuta Bali info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats