Hotel Melasti Beach Bungalows & Spa

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Melasti Beach Bungalows & Spa voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 3 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Melasti Beach Bungalows & Spa

• 7Roos21-07-2015

Goed hotel, ligging wat minder

Het hotel is prima, ruime kamers, goed ontbijt en aardig personeel. Je moet een beetje mazzel hebben met het uitzicht. Ligt aan het strand, je kunt het strand bijna aanraken ... als er maar geen hek tussen zat. Je moet ongeveer 10 minuten lopen naar het strand. Best een mooi strand, maar ik heb geen bedjes en parasols gezien, uitermate geschikt voor surfers. Twee zwembaden, waarvan één niet echt uitnodigt om er te gaan liggen (losse tegels e.d.) en de andere is prima, maar niet heel groot. Wel een poolbar, maar daar was het altijd erg rustig. Het hotel ligt aan een een drukke straat, met veel verkeer, maar vol met barretjes en restaurantjes. Voor indonesische begrippen best duur. Maar keuze genoeg, Kuta bleek niets voor ons te zijn, dus we besloten na 4 dagen een rustiger oord te zoeken. Maar wie van drukte en veel (vooral australische) toeristen houdt is het prima.

• 7c den ouden24-09-2010

eengoed hotel kwa prijs

de kamers zijn goed het personeel is uitermate vriendelijk het eten aan de drukke straat heeft ook wel wat je hoeft er tenslotte niet de hele dag te zitten zijn er al vier jaar geweest en gaan volgend jaar zeker terug

• 5j.r.dijkman17-04-2010

nee niet meer

mijn vrouw en ik zijn febr.2010 hier geweest.Wij vonden het 2x niks. Ontbijt aan een drukke straat alles vies en groezelig.Nee niet meer voor die prijs.En het woord bungalow klopt niets van eris geen bungalow te zien alles is hoogbouw geworden

Hotel Melasti Beach Bungalows & Spa info

• WasseretteBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij