Bungalow Matahari

14 reviews over Bungalow Matahari in het Nederlands

Eenvoudig maar netjes

jokemr2
22-7-2010

September 2009 hier 1 nacht geslapen. Kamers zijn schoon maar een beetje verouderd. Het complex ligt in een prachtige tuin met zwembad. Zeker gezien de prijs van de kamer (€ 8,- p.p. incl.ontbijt) prima. In 1997 hier ook al enkele nachten geslapen. Toen nog geen airco op de kamer, nu wel. Als je low budget reist is dit een prima lokatie. Wanneer je naar het strand wilt, moet je wel een stuk lopen maar ook dat is te overzien. De ingang van het complex ligt aan de drukke Legian Street waar allerlei winkels, bars en restaurantjes zijn. Het complex zelf is heerlijk rustig met vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Mon Sep 07 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk rustig "

Omie
17-12-2009

De tuin is een paradijs. Huisjes zijn groot genoeg, het is toch alleen maar om te douchen en slapen.Eten gewoon. Het personeel is heel vriendelijk. Volgende keer ga ik weer

Gereisd Met partner in december 2009

Geen 3-sterren

Sas
4-1-2009

Op Bali zijn we echt verliefd geworden, maar op Matahari Bungalows daarentegen... We hadden niet al te veel luxe verwacht met een 3-sterren hotel. Maar de badkamer was echt ronduit slecht met een soort van handdouche en soms gewoon geen water! De kamers werden daarbij ook niet echt goed schoongemaakt. Het zwembad was wel prima. En het personeel zeer vriendelijk. Maar al met al vinden wij dit hotel geen aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Het eiland maakte Mathari goed..

Marjam
10-12-2008

Heb Mathari bungelows bezocht met mijn partner in mei 2008. Ligging van Mathari is top, drukke winkelstraat en ook het strand is niet heel ver weg. De bungelows zelf zijn ons behoorlijk tegengevallen.Het is natuurlijk wel low budget dus hou er rekening mee.. Elke avond bezoek van hagedisjes (geko's) aan de muren van ons kamer, een slechte douchekop waar 1 straalje water uit komt en een ontbijt wat erg slecht was, keuze uit rijst of wit brood met jam of honing.. (dat komt na 2 dagen wel je strot uit) Verder heeft Mathari een mooie tuin met een zwembad (geen handoekenservice)Desondanks hebben wij een heerlijke vakantie gehad want Bali is een Top eiland!! Ga er zeker weer naartoe, alleen een ander hotel?

Gereisd Met partner in december 2008

Kamer is te veel gezegd !

Hans
2-12-2008

Standaard kamer is wel een erg lage standaard , te krakemikig om als hotelkamer te verhuren. Zowel sanitair als meubilair ver onder de maat ! De luxe kamer was iets beter maar niet voldoende om als hotelkamer te functioneren . Op klachten dat de afvoer verstopt zat (6 X bij de receptie geweest) is niet gereageerd zal nu nog wel verstopt zitten.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat verwacht je?

Astrd
13-10-2008

Het ontbijt is minimaal, eigenlijk slecht. De kamers aan het begin van het complex zijn simpel. Kraak nog smaak. Maar als je alleen uitgaat van overnachten en verder buiten leeft en bent is het prima op luidruchtige Aussies na.... Oordopjes in en ook weer klaar. Het is wel 10 min. lopen naar strand, maar ook geen drama... Hotel ligt t.o.v. straatleven rustig.

Gereisd Alleenreizend in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer!

kim dijkgraaf
3-9-2008

De kamers zijn klein, niet goed onderhouden, stinken en liggen heel dicht op elkaar waardoor je constant last van de buren hebt

Gereisd Met partner in augustus 2008

Een goed hotel

Erwin Tromp
4-8-2008

Enige aanmerking die ik heb is dat de badkamer wat karig was. Geen hangende douche en een slecht bad. Voor de rest goede service.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een redelijk komplex,ligging tamelijk stuk lopen naar het

c.p.wortel
21-6-2008

een redelijk komplex,ligging tamelijk stuk lopen naar strand, het komplex heeft wel een goed onderhouden tuin,het zwembad bezit geen handoeken service ,de kamers zien er niet altijd fris uit met ongezellige verlichting en minemaal uit gerust.ontbijt slecht.

Gereisd Met partner in Sat Jun 21 2008 19:57:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De kamers zijn zeer verouderd, vooral de badkamer is een

Hafid
15-6-2008

De kamers zijn zeer verouderd, vooral de badkamer is een vieze boel. De airco maakt een lawaai waar je moeilijk van in slaap kunt vallen. Het ontbijt is zeer arm, vieze thee en alleen toasties met aardbeien jam en nasi. Geen ander beleg. Dus neem je eigen beleg mee. De mensen zijn vriendelijk maar erg opdringerig en commercieel.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bungalow info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSurfen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Matahari in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Matahari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.