Tijdelijk €25 aanbetaling

7.9GoedScore uit 7 reviews

7.9GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Masa Inn

• 8Ingrid04-08-2012

Zeker een aanrader

Na een rondreis hebben we Kuta aangedaan om 2 dagen weinig te doen. Mas Inn ligt midden in Poppies street en op loopafstand van het strand. Je zou verwachten dat het heel luidruchtig is, omdat het aan een drukke straat ligt. Maar je hoort niks! De kamers zien er netjes uit en het personeel is erg vriendelijk. Goed ontbijt. Voor Balineze begrippen echt een keurig hotel. Gewoon een aanrader.

• 7Piet Leenders10-03-2012

Lekker hotel

Zeer leuk hotel, om bij te komen van de vliegreis. Of om de rond reis door Bali en Lombok af te sluiten. Het ligt zeer kort bij het vliegveld. In het complex voel je gelijk de Balinese cultuur. Lekker midden in het centrum aan de Poppies lane. Als je Poppies lane uitloopt kom je aan het meest beroemde strand van Bali. De prijzen voor een kamer zijn tov 2008 met 100% gestegen. Wel is het ontbijt een stuk verbeterd. Een 2 persoons kamer op de 2e verd. kost nu 500.000 rup = 40,00 euro Er zijn veel winkels, gezellige restaurants en genoeg uitgaansgelegenheden te vinden.

• 7M200031-07-2011

Lekker in de drukte

We zijn hier 2 jaar achter elkaar geweest.. Centrale ligging en lief personeel...

• 9hopma202-07-2011

Mooi hotel centraal gelegin in kuta

Goed gelegen in het jongere centrum van Kuta. Midden in het centrum en vlak bij het strand. Hotel zelf oase van rust in het drukke kuta. Prima prijs, maar wat ik op de site zag wel ineens flink duurder geworden. Wij betaalde nog 25 per nacht incl ontbijt voor een 3persoons kamer.

• 8Yme Boersma12-01-2011

Locatie tussen het strand en het centrum.

Goed hotel midden in Kuta, verassend voordelig en goede service

• 8Mw de Vries22-07-2010

schoon leuk hotel

Masa inn is een leuk hotel in het centrum van Kuta vlak bij het strand. Het ontbijt is simpel, net als de kamers. Er zijn 2 zwembaden en het ziet er allemaal vriendelijk uit. Er zijn met name veel jongeren van 20 en ouder, vaak zijn het surfers die in een schoon hotel willen zitten, maar er niet teveel voor willen betalen. Daarom is de prijs kwaliteit ook prima.

• 8Jan en Christien19-03-2010

Fantastisch complex, maar.......

Hotel Masa Inn ligt centraal aan Gang Poppies I, dichtbij het strand en het centrum. Het complex bestaat uit 2 prachtige zwembaden en kamers op de begane grond en op de verdieping. De balkons grenzen aan de binnentuinen, je hebt dus nauwelijks privacy, iedereen loopt er langs. Op de kamer is een koelkast en een safe, de kamers zijn schoon en ruim genoeg. De airco werkt soms onvoldoende zodat het 's nachts behoorlijk warm kan worden op de kamer. Het ontbijt is in een aparte eetzaal. De roomservice is onvoldoende, je kunt overdag geen kopje thee vragen. Mocht je ziek worden of ziek op bed liggen, wordt er nauwelijks aandacht aan besteed. Wij hadden de pech beide ziek te worden en voelden ons daardoor verloren. Gelukkig is er naast het hotel een 'Rumah sakit', waar we de nodige medische hulp kregen. Masa Inn is een prachtig complex, het drukke verkeer op Poppies hoor je niet, maar we waren wel enigszins teleurgesteld door de slechte service. Dit hadden we eerlijk gezegd niet verwacht!

Hotel Masa Inn info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Poppies lane I/27