Hotel Legian Express

6.5VoldoendeScore uit 19 reviews

6.5VoldoendeScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

21 Reviews over Legian Express

• 5corrine11-10-2009

hotel is aan opknap beurt toe

Een verouderd hotel op een zeer goede lokatie. personeel wil graag wat voor je doen maar hebben naar mijn indruk niet altijd de middellen voor. mooie grootte kamers,meubelair aan vervanging toe en zo ook de bad kamer.

een goed hotel voor die geen niet te veel luxe nodig hebben. Het onbijt is ieder dag het zelfde maar dat is wel op telossen door ergens anders te gaan ontbijten . eet geleggenheid volop.

• 7fam. Feryanto12-08-2009

centrale ligging voor weinig geld

Goed prijs kwaliteit verhouding. We verbleven er 1 nacht om vervolgens de vlucht naar Java te hebben, maar men noemde ons bij naam. Vriendelijk personeel. Klein zwembad, ruime kamers met alle basis dingen aanwezig. Badkamer inderdaad wat verouderd

• 7Pamela Freeke09-09-2008

Goed te doen

23 dagen verbleven in hotel met uitstekende ligging. Verwacht geen luxe, maar is goed te doen. Personeel helpt je graag. Badkamer rook soms niet zo fris en douchekop hingen we aan de rail van het gordijn. Ging prima! Geen hotel om bij zwembad te liggen, goed genoeg om af te koelen/spoelen. Rechtdoor poort tegenover hotel ben je sneller bij het strand ( je kan en mag door het "tuintje" van de winkel aan het eind )Ontbijt was oke, weinig variatie. Kortom, beetje oud hotel, maar goed te doen. Wij waren tevreden!

• 6Jansink31-07-2008

Niet voor herhaling vatbaar!

Wij zijn hier 10 dagen geweest, kamers waren niet schoon, overal lag stof, het beddegoed zat vol met brandgaatjes. Personeel was aardig, niets op aan te merken. Het ontbijt was bedroevend slecht, hadden logies ontbijt geboekt, maar na 1 ontbijt te hebben gehad zijn we gillend op zoek gegaan naar een andere ontbijtgelegenheid, heel jammer. Het hotel zit aan een hele drukke straat maar hier heb je snachts echt helemaal geen last van, dat was prima. Het zwembad was schoon maar wel oud. Dit hotel heeft veel meer in zijn mars dan hoe ze zich nu presenteren, jammer, wij zullen zeker terug gaan naar Bali, want het was fantastisch, maar boeken dit hotel nooit meer. Het strand van Nusa Dua is een echte aanrader, verder moet je zeker een keertje eten bij het visrestaurant in Jimbalan, helemaal goed!

• 1robbert24-07-2008

ronduit zeer slecht behalve de ligging

hier 22 dagen verbleven het was ronduit slecht kamer vol met scheuren badkamer zag er niet uit verwaarloost hele hotel eigelijk als je in de folder kijkt denk top maar [email protected]#$%%^ zwembad kan je niet in volgens mij al jaren niet schoongemaakt dus mijn conclusie ga hier niet heen. wil je een leuk hotel ga ertegenover bij adhi dharma vele malen beter en schoon

• 3John07-03-2008

receptie erg armoedig en vuil. mooie tuin vieze badkamer met schimmel op de muren en gebladderd .zeerzeker niet voor herhaling vatbaar voor de volgende vakantie.kwartier lopen naar het strand het restaurant was erg somber en donker.we hebben hier zes weken gezeten.

• 5jost4203-03-2008

eerste indruk: armoedige receptie, ook het restaurant was niet echt aantrekkelijk om te gaan zitten. kamer was groot, badkamer echt smerig, schoon maken van de kamer liet vaak te wensen over vooral de badkamer. Zwembad was een aantal weken niet te gebruiken.Water was vies groen geworden. We zijn hier 6 weken geweest, en mensen gesproken die er meerdere keren waren geweest, die vonden dat het erg achteruit was gegaan en komen volgend jaar niet meer terug.wij gaan volgend jaar weer naar kuta(legian) maar niet naar dit hotel geen aanrader

• 5marco17-02-2008

ben net terug van hotel legian express en ga 1 of 2 maal per jaar naar bali hotel met de beste ligging als je graag uit of van winkelen houd omdat midden in centrum. wel minder is kleine zwembad en ontbijt en erg rustig in hotel en wordt vaak gebruikt door mensen op doorreis. had hotel genomen om dicht bij mijn balineese vrindin te zijn

• 9jose strijkers26-01-2008

We hebben er de vakantie van ons leven gehad Het personeel is geweldig de kamers waren sober maar netjes Door het personeel werden we in de watten gelegd niets was hun teveel maar er zijn nog altijd mensen die met niets tevreden zijn Die kunnen maar beter thuis blijven Het hotel ligt in het centrum van kuta,er valt van alles te beleven In een woord klasse

• 917-01-2008

We hebben voor een dubbeltje op de eerste rang gezeten Het personeel was geweldig en als je dan de prijs kwalliteit vergelijkt kan ik alleen maar zeggen dat het een droomvakantie is geworden mensen die klagen hebben Bali niet goed bekeken Er is nog zoveel armoe Wat hebben wij dan nog te klagen Legian express jullie waren geweldig tot het volgende jaar dan kommen we weer voor 23 dagen

Hotel Legian Express info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV