Hotel Legian Beachsterstersterster

Behulpzaam en vriendelijke medewerkers

Gereisd met partner in juni 2012

• 4karel_hendriks23-12-2012

Na 6 keer nooit meer

Wij zijn nu 6 keer hier geweest eerste keer was is 1999. Wij dachten toen wat heerlijke plek om je vakantie door te brengen. Ideale ligging als je op het terrein bent rust en stil, ga je de straat op zit je in de drukte leuke tentjes om iets te drinken en eten. Na dat de manager 3 jaar geleden is weggegaan en de nieuwe het heeft overgenomen is de schoonheid en zuiverheid er niet beter op geworden. Tussen de huisje in de afvalbakken blijft soms dagen eten staan. De twee zwembaden zien er niet meer uit smerig en vies. Je ziet dat er niet of nauwelijks wordt schoongemaakt. Ook zijn er tegels stuk in het zwembad hierdoor zijn er scherpen raden waar je je aan kan verwonden. Er word na de verbouwing wat er redelijk goed uitziet geen of weinig onderhoud gepleegd bij de zwembaden. Wij zijn daar maar gaan rondkijken om volgend jaar een ander hotel te vinden. Wij hebben er een gevonden in Sanur. Wij zijn daar enkele dagen geweest en je ziet hier de gehele dag mensen die echt alles schoonmaken.

• 10nagglas21-12-2012

Heerlijk verwend!

Het hotel ligt in een goed onderhouden tuin en ligt aan het strand. Het is er goed toeven. De kamers zijn schoon, worden dgelijks schoongemaakt en het hotel wordt goed onderhouden en vernieuwd. 's Avonds kun je genieten van een spectaculaire zonsondergang onder het genot van lekkere kop koffie of drankje. Wil je een echte luie vakantie dan ben je hier aan het goede adres. Heerlijk luieren op de strandbedden en genieten van het uitzicht: palmbomen, strand en zee. Het hotel heeft meerdere goede restaurants waar geluncht en gedineerd kan worden. Veel duurder dan de restaurants in Kuta is dat niet. Naar het centrum van Kuta is het 30 min. en naar de nieuwste shoppingmall is het maar 15 min. lopen. Geen zin om te lopen? Het hotel biedt een gratis shuttle. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Men doet meer dan zijn best om het de gasten naar hun zin te maken. Wij hebben er bijna een maand lang van mogen genieten en het hotel staat boven aan onze lijst van favoriete hotels.

• 5J. Janssen03-12-2012

Zeer matig

Zijn hier net twee weken geweest hadden een tuin bungalow, bungalows zijn ze aan het renoveren echter zal dit nog jaren duren. Ook de eetzaal zijn ze aan het verbouwen zal nog wel even duren voordat dit af is. Ligging is ok één zijde aan het strand één zijde aan legian. Bedienend personeel(kamermeisjes, kelners, pool en tuin) is goed echter de rest (receptie en managers) slecht. Veel Ausies dus veel lawaai en drank misbruik. Volgende keer Bali geen hotel Legian Beach.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9remi30-11-2012

geweldigie vakantie gehad

ben 27 dagen in het hotel geweest. vriendelijk personeel goede service. kamer was ruim genoeg en werd elke dag schoon gemaakt. wel was de kamer naast de in en uitgan. met het gevolg dat je smorgensvroeg de motors hoorde van het personeel. aan het strand is het eten goedkoop. je kon er voor 2 a 3 euro eten. drank was ook goedkoop. voor 1,40 een fles bier. wegens de verbouwing kon je elke zaterdag gratis dineren dwz alleen de drank moest je betalen. het hele hotel is toegankelijk voor rolstoelgebruikers wat voor mij erg belangrijk is.

Alleen gereisd in augustus 2012

• 7Jan Dam26-11-2012

Redelijk hotel, wel een mooie plek

Zaten afgelopen 2 weken op all-in basis in Legian beach, maar het concept all-in snappen ze niet helemaal. Zelfs het water in de minibar zat er niet bij in (nog nooit meegemaakt), het personeel wist vaak niet wat er wel en niet inzat. En zo gauw je uitgecheckt bent, moet je alles gaan betalen. Ze zijn nog steeds aan het verbouwen van de eetzaal bezig, al een jaar dus. En gaan daarna weer verder met een fitness + kinderopvang Personeel er vriendelijk, eten is goed, en toch op een mooie rustige lokatie. Zijn een dagje op excursie geweest met een half Nederlandse gids, hij weet hele leuke lokale plekjes op Bali. Topper. En een b.v. Een kostuum te laten maken is ook aanrader, voor nog geen €100 een maat kostuum.

• 6lesley19-11-2012

kan beter

Personeel is super vriendelijk, kamers zijn voor verbetering vatbaar, een beetje meer detail voor hygiëne zou al een groot deel oplossen. Het ontbijtbuffet is weinig variërend, maar wel lekker. Wegens onderhoudswerken, waar wij helemaal geen hinder van ondervonden ,mochten wij zaterdag gratis deelnemen aan het diner buffet, wat 30 euro per persoon kost. De geste is zeer mooi, maar het eten was niet lekker en zeer beperktl je kan veel lekkerder eten in een warung in de buurt. Wij waren alleszins blij met het feit dat we niet elke avond gebonden waren aan het ondermaats buffet.

• 5c van zon07-11-2012

er zijn veel betere hotels

Wij zijn in oktober in Hotel Legian beach geweest en eerlijk gezegd viel dat heel erg tegen.Het eten was zeer matig ,kamers wel schoon maar voor 3 personen klein en dan hadden we nog wel een bungalow geboekt!! Vond het allemaal een beetje armoedig overkomen,betaal liever iets meer zodat het allemaal super is,maar mij was vertelt dat dit allemaal oke is hier. de ligging was wel heel goed,maar zou hier nooit meer heen gaan,er liggen veel betere hotels in het verlengde van deze plek,jammer ,want bali bezoek je niet elk jaar ,als je luxe wil,moet je zeker hier niet heen gaan!!!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 9Michelle05-11-2012

Mooie Garden Bungalow

Mijn partner en ik zijn 14 dagen verbleven in een garden bungalow. Echt geweldig! Mooi verblijf een heerlijk terras! Elke ochtend lekker eten, en een schone kamer. Ook vaak op het strand gelegen, dat is lekker dichtbij! Op de straat is het erg druk. maar op het park merk je daar helemaal niks van. Wij hadden geen last van de verbouwing. En elke zaterdag was er gratis eten waar wij vergeten gebruik van zijn te maken. In de straat zijn genoeg leuke tentjes waar je lekker en goedkoop kunt eten. Dit hotel zou ik zeker aanraden!! Ook was het personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9pilami30-09-2012

fantastisch hotel met prima service

ligging is prima op loopafstand van het drukkere kuta met al zijn winkeltjes en restaurantjes. Hotel ligt prachtig aan het strand (slecht gescheiden door een klein straatje (afgesloten voor verkeer).

Gereisd met partner in september 2012

20 tips over Hotel Legian Beach

• Elly en Peter, 16-01-2014

Boek een tuin-kamer. Deze zijn echt veel mooier dan de reguliere kamers en niet veel duurder.

• Fred, 02-11-2011

Ga iets eerder uitchecken. Het is geweldig om de ruziende gasten tegen het personeel te zien, nadat mensen erachter komen dat ze een rekening hebben van €750,- zwembad bestelingen. In de straat voor het hotel zit het restaurant Moomoo's -> Goed en goedkoop. Strandtent partybar op strand voor hotel-> gezellig bij zonsondergang, romantisch en super cheap! Massage niet in het hotel nemen, maar de straat op! Wij kennen nog een goede taxi-chauffeur. Laat me weten als je er gebruik van wil maken.

• Geert en Riet Plattel, 04-05-2014

Als gevolg van een verbouwing kregen wij direct een andere kamer op de hoogste verdieping. De receptie was erg correct en behulpzaam.

3 vragen over Hotel Legian Beach

• willeke, 06-08-2014

ligstoelen

Heeft het hotel ligstoelen op het strand of is het mogelijk te huren en hoeveel kost dat?

Marc Poelsma, 10-09-2014

Zijn niet van het hotel zelf, weet niet exact hoe veel het huren kost. Wij hebben met name aan het zwembad gelegen.

• Broeders, 16-05-2012

verbouwing

Wij gaan in juni naar dit hotel maar hebben ook vernomen van de verbouwing die momenteel gaande is. In hoeverrre hebben de gasten van het hotel hier last van op het resort? Zijn er mensen die last hebben gehad?

keesvanlaarhoven, 04-06-2012

wij zijn er van 14 mei t/m 28 mei geweest en hebben er totaal geen last van gehad geen rommel van de verbouwing en maar heel zelden last van hard geluid

hansmost, 25-07-2012

nee hoor je merkt ver niks van en het gratis eten is geweldig !!!

• ria, 29-09-2011

verbouwing

Wil eind november naar legian beac hotel gaan ,

maar nu hoor ik dat ze er aan het verbouwen zijn klopt dat of is dat al klaar

we gaan met 12 man dus hoop dat we daar geen last van hebben wie weet er wat van af ,

Groetjes ria en bedankt doei .

lex, 06-10-2011

je moet even op hun site kijken daar staat de info over de verboewing of via deze link http://www.legianbeachbali.com/news-detail.html?uid=10

Hotel Legian Beach info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen