Hotel Legian Beachsterstersterster

Tonen op kaart

343 reviews over Hotel Legian Beach

• 9Laurence26-03-2014

Heerlijke vakantieplek

Aan het strand gelegen complex met zowel bungalows als dubbele of enkele kamers. 2 zwembaden diverse restaurants en spa direct naast het complex de diverse winkelstraten (let op erg druk en vooral een westerse toerist wordt aangesproken) Relaxte sfeer en uitstekend bedienend personeel.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9Elly en Peter16-01-2014

Prima hotel op paradijselijk Bali

Legian Beach is een fijn hotel waar je met de voor de Balinezen gebruikelijke vriendelijkheid wordt verwend. Prima kamers, schoon en redelijk comfortabel. Fijne stille airco's. Ook het restaurant is gewoon goed. Lekker ontbijt met zeer ruime keuze. Het hotel ligt aan het strand (gescheiden door een smalle, autovrije boulevard). Het hotel heeft twee zwembaden. Een grote zonder bar (rustig) en een kleinere met bar (drukker en met muziek). Op loopafstand van Kuta centrum, dus 's-avonds een ruime keuze aan entertainment. Kuta zelf is druk, maar gezellig. Bij de uitgang, aan de overkant van de (drukke) weg ligt een prima restaurantje, met zo mogelijk nog vriendelijker personeel.

Gereisd met partner in februari 2013

• 8barnhorn18-12-2013

fantastisch heerlijk hotel

En heerlijk hotel met super vriendelijke service. De kamers zijn ruim liggen in een heerlijke tuin allemaal met een ruime veranda. de tuin van het hotel is prachtig onderhouden. Het zwembad is misschien wat saai maar is netjes en rustig. ook de spa van dit hotel is heel goed. strand ligt voor het hotel maar is geen prive strand. daarom wel veel mensen die van alles aanbieden van massage tot horloge. Het drukke centrum is per taxi te bereiken of wandelen is ook goed te doen.

Gereisd met partner in oktober 2004

• 3Roberto28-10-2013

Nooit meer

Receptie personeel is onvriendelijk en hebben een goede scam opgezet. Wij hadden in nl al betaald voor extra bed maar moesten toch bij aankomst betalen. Na 5 dagen uiteindelijk geld terug, mede door aandringen van touroperator. De mini bar scam werkt ook goed, veel mensen betalen meerdere keren voor drank omdat ze het niet aanvullen maar wel elke dag op de rekening zetten. Zwembad is vies en tegels zijn stuk/scherp. Eten is slecht. En veel dronken Australiërs in het zwembad naast het kinderbad. Bungalows worden slecht schoon gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 9Marc12-08-2013

Geweldig!!!!!

Wij zijn 3 weken in dit hotel geweest en ik kan alleen maar positieve punten noemen: prachtige locatie, geweldig vriendelijk personeel die er echt alles aan doen het de gasten naar de zin te maken, fijne kamers, gezellig strand etc etc. Eten geweldig! Zeer uitvoerig ontbijtbuffet, al zit je er een half jaar, kun je nog iedere dag iets anders eten!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Anton22-05-2013

Vriendelijke en gastvrij hotel.

Voor de 2e maal in successie "overwinterd" in dit vriendelijke en gastvrije hotel. Wij overwinteren 4 weken in Sanur en vervolgens 4 weken in dit hotel. Vorig jaar hadden wij een prettige ervaring met een bepaalde kamer en hadden dit jaar dezelfde kamer gevraagd. En gekregen, keurig ! Vorig jaar wat overlast gehad van de nieuwbouw van de ontbijt-zaal. Was nu operationeel. Efficient, netjes en groot, maar niet zo gezellig, beetje massaal. En niet altijd voldoende personeel aanwezig om op te ruimen en opnieuw in te dekken. Ontbijt zelf wel erg uitgebreid en verzorgd, ierdere ochtend verse aardbeien met slagroom. En dat op Bali, bijna niet te geloven. Fijne kamer in het hoofdgebouw, flatscreen TV met BVN en gratis WIFI op de kamer. Schoonmaak en verzorging kamer uitstekend ! Managment en personeel doen erg hun best om het de gasten naar de zin te maken, dat is aan van alles te merken. Eten en drinken in hotel is best duur, buiten de deur veel voordeliger.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9G & A & P & J13-05-2013

geweldige plek op Bali

Hotel Legian Beach, wat een prachtige plek. Onze eerste keer, maar mijn ouders inmiddels voor de 20e keer dit plekje bezocht. Nu zelf ervaren hoe ontzettend aardig de mensen hier zijn, behulpzaam en uitzonderlijk vriendelijk naar kinderen toe. Wij hadden een prachtige bungalow vlakbij het zwembad waar we samen met de staf een mooie boom hebben geplant. (met die prachtige geel-witte bloemen) Heel lekker dicht bij het strand waar de verkopers, naast hun drang jou als klant te krijgen echt super vriendelijk zijn, en waar wij in de drie weken dat we er waren echte vrienden hebben gemaakt. Voor ons zal dit kleine paradijsje zeker in de toekomst nog eens bezocht gaan worden. Enne.....een mooie vakantieplek bestaat niet alleen uit een mooie kamer, schoon en vijf sterren.....het zijn de mensen die de sfeer maken en dat is hier zeker het geval. Wij hebben ontzettend genoten en danken de staf en het personeel van Legian Beach Hotel nogmaals voor alle goede zorgen en vriendelijkheid!!!!!

Gereisd in april 2013

• 9Sandra v Hamersveld24-02-2013

Prachtig hotel aan het strand!!!

We zitten op dit moment op Bali in het Legian Beach Hotel.toen we aankwamen wist ik niet wat ik zag, zo mooi allemaal. Ontzettend aardig personeel die je behandelen alsof je de koningin bent. Prachtige tuin rondom het hotel met super mooie zwembaden. Meerdere terrassen waaruit je kan kiezen super uitzicht op zee!! Eten in het hotel ook prima, maar wel duurder dan in Legian. Bij mama's kan Je Europees eten voor weinig. Op hethotel is niets aan te merken, prachtige eetgelegenheden met top uit zichten! Dus wat sommige mensen lopen te zeuren dat het niet goed was, hadden zeker de bril niet op! Wij zijn hier met z'n zessen en hebben het prima naar ons zin! Hotelkamers waren ook super op de beganegrond naast elkaar, werden iedere dag schoongemaakt en beddenverschoont! We zijn blij dat we voor dit hotel hebben gekozen, want de hotels in Kuta hebben er een drukke weg met verkeer tussen zitten voor je op het strand bent en hier is het heerlijk rustig zonder verkeer! Tophotel dus!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 8F. Satoor de Rootas13-02-2013

Mooi onderhouden hotel!

We hebben hier 2 weken gezeten en waren erg enthousiast. Bij binnenkomst keken we onze ogen uit! Prachtige entree. Ook het zwembad met de heerlijk loungebanken waren super!! Wij zaten in een cottage. Vonden we wel beetje aan de kleine kant, maar wel schoon, netjes en mooi.We hadden twee kamers naast elkaar. Zat een deur tussen die je kon openen. Was erg handig omdat we een baby mee hadden. Dus konden opa en oma in de andere kamer af en toe oppassen als wij weg gingen. Waren erg veel muggen! Op het resort heb je geen last van de drukte, maar een stap uit het hotel en je zat in het bruisende leven. Hotel zit aan een lange weg waar erg veel leuke en lekkere restaurantjes zitten ( Sheppy's ziet er niet gezellig uit, maar erg goedkoop en heerlijk eten ). Personeel erg vriendelijk en handelen snel en goed. Ontbijtbuffet prima, alleen erg druk! iedereen komt gelijk...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7deraoul13-01-2013

Redelijk hotel met prima ligging

Zijn hier net twee weken geweest gedurende de jaarwisseling en hadden een tuin bungalow die echt aan renovatie toe was. Het hotel is van redelijke kwaliteit (zeker geen 4 sterren), de receptie is niet vriendelijk, bedienend personeel wel. Ontbijt redelijk maar elke dag hetzelfde. Hele dure minibar/room service met onduidelijke prijs, gevolg een zeer hoge rekening te betalen (domper). Geen spectaculair oud&nieuw feest, dus beter ander hotel kiezen gedurende jaarwisseling. Wel prima ligging vrijwel direct aan het strand en de beste break om te golfsurfen , beter dan in Kuta. Kuta en Seminyak op loopafstand (15 min). Misschien ook goed om te weten dat het heel veel regent/wind (niet goed voor excursies of surfen; wilde zee) in dec/januari dus beter om wat later of vroeger in het seizoen naar Bali te gaan. Kortom het is beter om een ander hotel te kiezen in Bali. Bali zelf is top!

Gereisd met partner in december 2012

20 tips over Hotel Legian Beach

• Elly en Peter, 16-01-2014

Boek een tuin-kamer. Deze zijn echt veel mooier dan de reguliere kamers en niet veel duurder.

• Fred, 02-11-2011

Ga iets eerder uitchecken. Het is geweldig om de ruziende gasten tegen het personeel te zien, nadat mensen erachter komen dat ze een rekening hebben van €750,- zwembad bestelingen. In de straat voor het hotel zit het restaurant Moomoo's -> Goed en goedkoop. Strandtent partybar op strand voor hotel-> gezellig bij zonsondergang, romantisch en super cheap! Massage niet in het hotel nemen, maar de straat op! Wij kennen nog een goede taxi-chauffeur. Laat me weten als je er gebruik van wil maken.

• Geert en Riet Plattel, 04-05-2014

Als gevolg van een verbouwing kregen wij direct een andere kamer op de hoogste verdieping. De receptie was erg correct en behulpzaam.

3 vragen over Hotel Legian Beach

• willeke, 06-08-2014

ligstoelen

Heeft het hotel ligstoelen op het strand of is het mogelijk te huren en hoeveel kost dat?

Marc Poelsma, 10-09-2014

Zijn niet van het hotel zelf, weet niet exact hoe veel het huren kost. Wij hebben met name aan het zwembad gelegen.

• Broeders, 16-05-2012

verbouwing

Wij gaan in juni naar dit hotel maar hebben ook vernomen van de verbouwing die momenteel gaande is. In hoeverrre hebben de gasten van het hotel hier last van op het resort? Zijn er mensen die last hebben gehad?

keesvanlaarhoven, 04-06-2012

wij zijn er van 14 mei t/m 28 mei geweest en hebben er totaal geen last van gehad geen rommel van de verbouwing en maar heel zelden last van hard geluid

hansmost, 25-07-2012

nee hoor je merkt ver niks van en het gratis eten is geweldig !!!

• ria, 29-09-2011

verbouwing

Wil eind november naar legian beac hotel gaan ,

maar nu hoor ik dat ze er aan het verbouwen zijn klopt dat of is dat al klaar

we gaan met 12 man dus hoop dat we daar geen last van hebben wie weet er wat van af ,

Groetjes ria en bedankt doei .

lex, 06-10-2011

je moet even op hun site kijken daar staat de info over de verboewing of via deze link http://www.legianbeachbali.com/news-detail.html?uid=10

Hotel Legian Beach info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen