Hotel Legian Beachsterstersterster

• Jacuzzi
Tonen op kaart

343 reviews over Hotel Legian Beach

• 9Maaike09-10-2016

Oase van rust in het bruisende legian

Geweldig resort, prachtige tuinen, nette bungalows en een geweldige ligging. Direct aan het strand waar je voor een leuk prijsje bedjes kunt huren. Drankjes zijn op het strand ook een stuk goedkoper dan in het hotel. Prijzen in het hotel zijn hoog. Overal komt nog belasting en service tax bij, houdt daar rekening mee!

Gereisd met partner in januari 2016

• 9H.Seerden02-05-2016

Mooi gelegen, schoon hotel met prima voorzieningen

Aan het strand. Mooie schone bungalows. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Hofjes23-07-2015

Time to relax

Groot resort direct aan het strand van Legian. 2 zwembaden met voldoende ruimte, meerderde restaurants allemaal goed en ondertussen kijk je over zee naar de surfers. Prima massage voor weinig geld. Kamers ruim. Kinderen sliepen beneden en ouders konden met trap naar boven naar eigen optrek. Complex bestaat verder uit bungalows. Service zoals je het graag zou willen. Geen last van drukke Kuta verkeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Frans en betty19-06-2015

echt fantastisch

Mooi , groot en rustig gelegen hotel het geld zeker waard.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Robbert13-01-2015

Matig en kan beter

Voor de derde keer verbleven wij in dit hotel. De ligging is prima. Dicht bij Kuta maar toch in een rustiger gebied. Maar de service en met name de receptie en ontvangst waren dit keer zeer slecht en totaal niet hartelijk. Op aangeven van onze wensen en situatie ging men niet of nauwelijks in. Beloftes werden niet nagekomen en afspraken werden constant met allerlei smoezen vertraagd. De ontbijtlocatie van voorheen was knus. Nu staat er middenin het complex een groot drie etagehoog betonnen gebouw met één grote, niet gezellige zaal. Dit was voor ons de laatste keer in dit hotel.

Gereisd met partner in januari 2015

• 6Erik16-10-2014

Invergelijking met andere hotels een tegenvaller

Is redelijk hotel; geen 4*. Er zijn betere op Bali. Waarmee niet gezegd is dat dit hotel slecht is. Het personeel aan de receptie mag nog wel een kwaliteitsslag maken. Het ontbijt is weinig afwisselend en de eitjesbakkers zijn echte koekebakkers. De kwaliteit is matig en de keuze beperkt (gering Aziatisch assortiment). Er wordt slecht bijgevuld. De kamer (155) is aan een grondige renovatie toe. De badkamer heeft een douche en een bad met een douchegordijn (niet 4* waardig) die overigens wel een wasbeurt kunnen gebruiken. De lakens en de dekens zijn oud en kapot. Handdoeken worden elke dag gewisseld maar zijn grauw. 2 Flatscreens op de kamer met BVN maar slechte ontvangst. Begrijp me niet verkeerd; we hebben een fantastische tijd gehad en hotel is ok maar ik kan absoluut niet meegaan in de lyrische recensies van anderen. Op de voorlaatste dag nog gevraagd naar een late check-out (5 uurtjes later). Dat was mogelijk tegen een prijs van 80% van de dagprijs van de kamer (US$ 250,-!)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 8Marc Poelsma10-09-2014

Prachtig hotel, pal aan het strand!

We hebben een heerlijke tijd gehad in Legian beach. Kamers waren prima in orde. Het hotel heeft meerdere restaurants, waarvan 2 aan het strand. Zeer sfeervol met live muziek en het eten is goed.

Het personeel is erg vriendelijk. Legian is een prima uitgangslocatie om dingen te ondernemen. Buiten de poort in de drukte van Legian/Kuta, eenmaal binnen merk je hier niets meer van. Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Martine06-07-2014

Heel erg mooi, alles klopt. Aanrader!!

Prachtig hotel (wij zaten in een los huisje op het park) temidden van een fantastische tuin. Heerlijke zwembaden met bar en als je zin hebt loop je zo vanaf het park het strand op. Voor 60 cent ga je met de taxi in een paar minuten naar Kuta, waar je leuk kunt winkelen en lekker kunt eten.

Huisjes waren ruim, schoon, lekker bed, prima sanitair.

Heerlijk gegeten ook in het hotel zelf. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met vrienden in mei 2005

• 9Christine06-06-2014

Super hotel!!!

Heerlijk hotel voor als je de drukte van de stad zoekt (direct buiten de poort) en de oase van rust binnen de poort! Fantastisch personeel die je vakantie super willen maken. Wij gaan hier zeker weer eens heen!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Geert en Riet Plattel04-05-2014

prima hotel en ligging. Uitstekende service.

Wij - ouder echtpaar - hebben hier in maart 2014 een dag of 10 doorgebracht. Vriendelijk personeel, goede verzorging, prima kamer. Wij zaten op de hoogste verdieping aan de zeezijde, met uitzicht op zee. Fijne zwembaden. Voor herhaling zeker vatbaar. Door de autoloze weg voor het hotel lag het hotel erg rustig. De gratis Wifi was een uitkomst. Het personeel was zeer vriendelijk en correct. Zeker voor herhaling vatbaar. Het hotel lag erg rustig met vele kleine winkeltjes met terrasjes in de buurt. Het strand was erg schoon en het zeewater heerlijk. We hebben vele excursies gemaakt o.m. naar Thanna Lot en Ubud. Onze dochter met kleinkind kwamen ook een paar dagen langs en dat was geen enkele probleem. Erg gasdvrij.

Gereisd met partner in maart 2014

20 tips over Hotel Legian Beach

• Elly en Peter, 16-01-2014

Boek een tuin-kamer. Deze zijn echt veel mooier dan de reguliere kamers en niet veel duurder.

• Fred, 02-11-2011

Ga iets eerder uitchecken. Het is geweldig om de ruziende gasten tegen het personeel te zien, nadat mensen erachter komen dat ze een rekening hebben van €750,- zwembad bestelingen. In de straat voor het hotel zit het restaurant Moomoo's -> Goed en goedkoop. Strandtent partybar op strand voor hotel-> gezellig bij zonsondergang, romantisch en super cheap! Massage niet in het hotel nemen, maar de straat op! Wij kennen nog een goede taxi-chauffeur. Laat me weten als je er gebruik van wil maken.

• Geert en Riet Plattel, 04-05-2014

Als gevolg van een verbouwing kregen wij direct een andere kamer op de hoogste verdieping. De receptie was erg correct en behulpzaam.

3 vragen over Hotel Legian Beach

• willeke, 06-08-2014

ligstoelen

Heeft het hotel ligstoelen op het strand of is het mogelijk te huren en hoeveel kost dat?

Marc Poelsma, 10-09-2014

Zijn niet van het hotel zelf, weet niet exact hoe veel het huren kost. Wij hebben met name aan het zwembad gelegen.

• Broeders, 16-05-2012

verbouwing

Wij gaan in juni naar dit hotel maar hebben ook vernomen van de verbouwing die momenteel gaande is. In hoeverrre hebben de gasten van het hotel hier last van op het resort? Zijn er mensen die last hebben gehad?

keesvanlaarhoven, 04-06-2012

wij zijn er van 14 mei t/m 28 mei geweest en hebben er totaal geen last van gehad geen rommel van de verbouwing en maar heel zelden last van hard geluid

hansmost, 25-07-2012

nee hoor je merkt ver niks van en het gratis eten is geweldig !!!

• ria, 29-09-2011

verbouwing

Wil eind november naar legian beac hotel gaan ,

maar nu hoor ik dat ze er aan het verbouwen zijn klopt dat of is dat al klaar

we gaan met 12 man dus hoop dat we daar geen last van hebben wie weet er wat van af ,

Groetjes ria en bedankt doei .

lex, 06-10-2011

je moet even op hun site kijken daar staat de info over de verboewing of via deze link http://www.legianbeachbali.com/news-detail.html?uid=10

Hotel Legian Beach info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen