20 tips over Hotel Legian Beach

• Elly en Peter, 16-01-2014

Boek een tuin-kamer. Deze zijn echt veel mooier dan de reguliere kamers en niet veel duurder.

• Fred, 02-11-2011

Ga iets eerder uitchecken. Het is geweldig om de ruziende gasten tegen het personeel te zien, nadat mensen erachter komen dat ze een rekening hebben van €750,- zwembad bestelingen. In de straat voor het hotel zit het restaurant Moomoo's -> Goed en goedkoop. Strandtent partybar op strand voor hotel-> gezellig bij zonsondergang, romantisch en super cheap! Massage niet in het hotel nemen, maar de straat op! Wij kennen nog een goede taxi-chauffeur. Laat me weten als je er gebruik van wil maken.

• Geert en Riet Plattel, 04-05-2014

Als gevolg van een verbouwing kregen wij direct een andere kamer op de hoogste verdieping. De receptie was erg correct en behulpzaam.

• barnhorn, 18-12-2013

Wij hebben de bell boy van het hotel op zijn vrije dagen als gids gehad. hij heeft ons super veel laten zien en sprak ook goed engels.

• Anton, 22-05-2013

Gebruik uitsluitend Blue Bird taxies. DIe maken altijd gebruik van de meter, dus nooit gezeur voor- of achteraf.

• Martine, 06-07-2014

Huur een busje met gids en chauffeur voor een paar leuke dagtripjes om het eiland te verkennen!

• nagglas, 21-12-2012

Wil je genieten van de gastvrijheid van dit hotel maar goedkoper eten? Op het strand zijn drankjes en een simpele nasi of bami goreng te koop. In Kuta is restaurant Segara een aanrader als je op zoek bent naar de Javaanse keuken. Het ligt achter de Discovery shoppingmall boven aan het strand. Neem de achteruitgang van de 1e etage. Vriendelijk personeel, niets is teveel en heerlijk eten.

• vanderwens, 04-09-2012

boek op tijd het zit altijd vol

• Arno van den Bosch, 23-08-2012

We raden aan om een Garden dan wel Beach bungalow te nemen daar deze heel centraal t.o.v. alles liggen, zwembaden, restaurants en strand.

• Rianne Kops, 18-08-2012

In de nabije omgeving zijn veel GOEDE en betaalbare restaurants te vinden.En als lunch kun je prima terecht op het strand, is vers gemaakt, goed van smaak, en niemand van ons gezelschap is daar ziek van geworden, duskunt U met een gerust hart doen, een nasi goreng voor 1,35 euro, en een frisdrank erbij voor 0,90 euro. al -bij-al EEN PRETTIGE VAKNTIE gehad in Legian Beach Hotel

• nagglas, 21-12-2012

Achter de Discovery shoppingmall, achteruitgang op de 1e verdieping, ligt restaurant Segara. Vriendelijk personeel en een heerlijke Javaanse keuken. Neem uitsluitend de Blue Bird taxi. Deze chauffeurs rijden altijd met de meter aan. Wel goed opletten, de kleuren en de logo's lijken op elkaar en je loopt je het risico 10 keer zoveel te moeten betalen voor een rit. Supermarkt Hardy's in Sanur heeft een goede afdeling voor houtsnijwerk. Een dagje rondrijden? Goed afdingen!

• Michelle, 05-11-2012

Let op wanneer de Australiërs vakantie hebben. Deze mensen dronken veel alcohol en zijn luidruchtig. Hier hadden we in het hotel niet zo heel veel last van. Maar tijdens het eten zag je ze overal. Best een aso volk naar mijn ervaring.

• Ida Foortse, 19-06-2012

dit Hotel ligt zeer centraal en je kan hiervandaag mooie uitstapjes maken. bv Ubud of de thanalot

• Rob, 07-05-2012

De drankjes en het eten in het hotel mogen wel goedkoper. Dit staat niet in verhouding met de bars en restaurants in de omgeving. Bali is erg toeristisch en daarop ingericht. Heel veel winkeltjes met dezelfde foute handel. Op het strand (te) veel strandventers. Schreeuwende discotheken en veel restaurantjes met westers eten. Jammer dat dit de Indonesische cultuur overstemd. Het is eigenlijk een soort van Turkije in Azië.

• Sandra, 17-03-2012

1) Gosha Bar (bij de hoteluitgang naar links en dan 600 meter rechtdoor lopen) 2) Sky Garden Lounge in Kuta, top discotheek met internationale dj's en flatscreens in de wc hokjes! 3) Wild Water Rafting >> Doen!!!! superleuk en niet doodeng dus ook voor de ''niet durfals''

• Marinde, 23-06-2012

zonsondergang bij helder weer is prachtig!!

• karel_hendriks, 18-12-2011

Ga voor een drankje naar het strand Bintang klein € 1,70 frisdrank € 0,90 ook nog lekker koud. Kijk op het strand naar bv Putu's Sunsetbar het zijn ongeveer 5 á 6 parasols wat stoelen en hij verhuurt ook nog strandbedden met parasol voor € 4,50 per dag. Hij zit ter hoogte van de surfwinkel iets naar links van Legian Beach Hotel. Eten kan ook op het strand achter Putu zit een klein eettentje nasi-goreng € 2,00 kroepoek € 0,10

• Anton, 18-07-2012

Drankjes en eten worden zo langzamerhand wel erg duur in de hotels. Is buiten het hotel aanmerkelijk voordeliger. Eet voordeling heerlijk in een warong ! En neem altijd een Blue Bird taxi, die rijden keurig met de meter.

• Erik, 16-10-2014

Buiten heb je een fantastisch uitzicht op de oceaan. De tuin en de zwembaden zijn mooi aangelegd en er is voor iedereen voldoende plaats (oktober 2014). Over het hele complex is gratis wifi beschikbaar. Hebben ook gebruik gemaakt van de Spa; is zondermeer goed te noemen. Personeel is vriendelijk.

• Laurence, 26-03-2014

vlak bij de ingang van het complex is een wasserij waar ze je kleren netjes wassen, strijken en insealen voor de terugreis. Kun je het na de vakantie zo terug in de kast leggen.