Aparthotel Jayakarta Bali

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Jayakarta Bali voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 58 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

58 Reviews over Jayakarta Bali

• 9Ivanka11-07-2019

Mooie vakantie, mooi resort, aanrader!

De mooiste vakantie ever, ik denk er nog regelmatig aan terug, 3weken ben ik er geweest. De huisjes waar je verblijft worden iedere dag mooi schoon gemaakt. Je krijgt iedere dag schoon beddengoed! Door de tuinen wandel je naar de accomodaties, de diverse restaurantjes en de twee grote zwembaden. Iedere dag een andere menukaart dus genoeg keuze als je het resort niet wilt verlaten. Het ontbijtbuffet is ook enorm. Vanuit het zwembad zie je zo de zee liggen je kunt ook direct het strand oplopen, als je een straatje zonder veel verkeer oversteekt. Aan de rechter kant zie je 500 meter verderop savonds allemaal zitzakken met parasolletjes. Hier treden de leukste live bands op en op de weg ernaartoe liggen nog allemaal restaurantjes en winkeltjes dus genoeg te doen en te zien! Ik heb er een top vakantie gehad en vrienden aan overgehouden die ik ieder kwartaal bezoek!!

• 7Hendrikus14-05-2019

Nooit meer dus

Vooral lompe Australiers,lawaai, dronken lui.Slaan met deuren.Veel Nederlanders die alleen maar liggen te bakken.Irritante band iedere avond tot 21.00 uur.

• 7Nathalie23-12-2018

Leuk voor een keer

Het terrein waar het hotel op ligt ziet er tip top uit en wordt supergoed bijgehouden. De kamers zijn echter gedateerd. Dat is een kleine domper als je de buitenkant zo ziet. De ligging is perfect. Niet te druk, strand ligt tegen t hotel aan, waar je de mooiste zonsondergang kunt zien. Genoeg te doen in de omgeving.

• 8Anton van de Logt19-10-2018

Fijn hotel on te overwinteren, value for money.

Dit jaar voor het 5e achtereenvolgend jaar overwinterd in dit fijne hotel. En voor volgend ook alweer geboekt bij touroperator. Bevalt ons nog steeds uitstekend. Zie ook mijn eerdere review, zegt voldoende ! En touroperator heeft een uitstekende, Nederlands-sprekende vertegenwoordiger/host aldaar.

• 7heerlijk en centraal09-10-2018

was mooi nu wat anders

heerlijk genoten. aan het strand waar je bedjes kunt huren. de ligging is gunstig midden in het centrum van kuta waar vele restaurantjes en winkels zijn. binnen enkele minuten lopen ben je in semiyak. ontbijt is prima en de late night snack ook. restaurant 1x keer gebruik van gemaakt. we genieten meer van de plaatselijk restaurants. kamers zijn netjes. niks mis mee

• 9Van ewijk11-05-2018

Dat het een super mooi verblijf is goed schoon en vriendelijke mensen elke dag schone beddengoed en handdoeken.

• 8maria29-04-2017

net en schoon hotel

Het is nog steeds een schoon en net hotel, ontbijt is goed te doen (niet zeuren mensen).Vriendelijke personeelsleden en behulpzaam. Bali een mooi land voor toeren naar rijstevelden, onwijs gaaf. Jammer dat de balinese de australiërs meer aandacht geven in de winkels. De indonesise sfeer gaat ten koste hiervan. Maar hotel zeker om naar terug te gaan.

• 9Jan Piek13-04-2017

Goed en een beetje gedateerd hotel.

Elke dag schone handdoeken en een flesje water. Badlakens ,bedjes genoeg. Eten goed maar wel wat duurder door de tax en tip die er bijkomt = 15 %. Prachtige zwembaden 3 en 1 kinderbad. Minibar kan je gewoon vullen met de drankjes uit de supermarkt. Receptie heel behulpzaam en zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Benjanin H.E. Misero07-01-2017

No-nonsense hotel op een goede locatie.

De ligging direct aan de boulevard in een uitgebreide tuin met diverse zwembaden. Diverse restaurantjes direct in de buurt zijn gemakkelijk te bereiken. Autoverhuur om de hoek waardoor Kuta, Seminyak, Ubud en andere plaatsen gemakkelijk bereikbaar zijn. Vergis je niet in links rijden! De service is wat je kan verwachten van een dergelijk hotel. Prijs/kwaliteit is goed en redelijk. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van ontbijt en daar was niet fouts mee. De kamers zijn ruim en bieden privacy, zeker de bungalows. Kindvriendelijk: geen commentaar! 2 grote zwembaden.

• 8Anton van de Logt05-05-2016

Aangenaam verblijf.

Voor het derde achtereenvolgende jaar hebben wij ruim 8 weken tot volle tevredenheid overwinterd in dit hotel. Juist het wat gedateerde karakter van dit hotel weten wij zeer te waarderen. Het hotel is ruim van opzet en heeft een heerlijke grote tuin. Uitgebreid ontbijt-buffet. Personeel vriendelijk en behulpzaam. TV op de kamer heeft BVN in het pakket. WiFi werkt nog steeds niet optimaal, maar is inmiddels wel wat verbeterd. Op de kamer lukt het krijgen van verbinding niet altijd, op het balkon gaat het vaak beter.Grote zwembad kan wel eens wat druk zijn, maar gelukkig is het kleine zwembad doorgaans een stuk rustiger. Wij hebben de reis (vluchten en verblijf) als pakket geboekt bij touroperator en zijn (ook) daar zeer tevreden over. Lunch en diner hebben wij niet in het hotel gebruikt, er zijn heel veel leuke en voordelige restaurants en warongs in de directe omgeving. Kamers zijn inderdaad gedateerd, voor Indonesische begrippen best schoon. Lakes worden iedere dag verschoond ! Wij komen er ieder geval graag terug !

Aparthotel Jayakarta Bali info

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)