Hotel Inna Kuta Beach

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Inna Kuta Beach voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 14 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 14 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

16 Reviews over Inna Kuta Beach

• 6Mike08-05-2011

Op dit moment een zeer grote verbouwing gaande

Op dit moment is Inna Kuta beach hotel in een grote bouwput veranderd. Het oude gedeelte staat er nog maar alle bungalows en het zwembad zijn weg, ik denk dat dit wel mer dan een jaar gaat duren voor dat dit gereed is. De wave wat er naast lag is geheel tegen de grond gewerkt en wordt nu ook door Inna bebouwd.

• 10Marianne en Willem31-10-2009

Fantastiche ligging en prima kamers!

Er waren nog géén goede beoordelingen dus zijn wij zonder verwachtingen gegaan. Het was een heerlijk hotel. Mooi zwembad, ligging aan de zee. Het ontbijt was verzorgd en goed en uitgebreid: van joghurt,nasi, gebakken ei naar keus of pannekoeken. Voldoende fruit en Balinese Live-music. Kortom een aanbeveling. Het hotel is gelegen naast het drukke gedeelte van Kuta. Het is dus vlakbij het uitgaans- en winkelcentrum. Het is een prima plek om een rondreis te regelen over Bali. Een gids met auto kost 20,00 Euro (incl.benzine etc.) De chauffeur/gids ontvangt verding waar je eet. Vergeet niet te gaan naar Jimbaran: hier kun je heerlijk genieten van de zonsondergang en genieten van verse vis. (Wel even onderhandelen over de prijs). Een onvergetelijk avond zul je beleven. Doen. Wij plannen onze volgende reis alweer! Dus..... een aanbeveling.

• 8Reizigedr22-09-2009

Prima hotel

Hotel Inna Kuta Beach is een goed hotel met een geweldige ligging. Direct aan het strand, midden in Kuta en toch rustig gelegen. Wij hadden een mooie cottage met zeezicht, met een goed bed, al mag de badkamer wel een opknapbeurt krijgen.

Het personeel is uiterst vriendelijk en netjes. Nadelen: het ontbijt is niet gericht op broodeters (weinig keuze in beleg) maar er is wel veel keuze (rijst/nasi/eieren/spek/brood/fruit). De Australiers leggen om 7.00 uur (of eerder) al hun handdoeken neer bij het zwembad...

• 8Mike11-06-2009

een van de beste lokaties in kuta

Na een gedegen renovatie van een gedeelte is het hotel nog steeds bezig te renoveren. Het zwembad is vernieuwd en een nieuwe spa is gerealiseerd ook zijn er al een aantal verdiepingen vernieuwd. Ik kom er al meerdere jaren met tevredenheid terug, de lokatie is bijzonder dicht in het centrum en naar het strand is 50 meter lopen. Aan de overkant van de straat staan ATM's waar je kunt pinnen. Bijna alles is op loopafstand van dit hotel ( Kuta square.hard rock hotel/cafe,karkita plaza,poppies lane 1 en 2 enz ) In september 2009 ga ik er weer heen en verheug me weer op alles wat gaat komen.( ramadan en idul fitri ) lekker druk op het strand. Dit hotel is echt een aanrader.

• 2pami02-06-2008

Ausgesprochen inkompetentes und unfreundliches Personal. Ganz zu schweigen dass uns die Rezeptionistin beim Preis eines Doppelzimmers richtig abgezockt hat. Die Zimmer unsauber und die Balkone wie aus dem Mittelalter. Es grenzt schon an Frechheit dass dieses Hotel noch in Betrieb sein darf. Es mag ja eine gute Lage haben aber das war es auch schon.

• 9Jac en jacqueline01-12-2007

Het was voor ons een onvergetelijke vakantie. mooie kamer en gezellig balkon met mooi uitzicht op het zwembad. vriendelijk personeel en heerlijke sate en koud bier. lekker dichtbij het strand en centrum. we hebben genoten. WE HEBBEN GENOTEN

• 7Bezemer27-05-2007

Een fijn hotel met een perfecte ligging. Wij hadden een suite en die was netjes en ruim. Het hotel is alleen erg verouderd. De badkamer is erg oud, het zwembad heeft constant losse tegels. Het ontbijt is niet zo goed en er is weinig variatie. Toch een hele fijne vakantie gehad. De kamers werden goed schoongemaakt en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is heerlijk om vanuit het zwembad zo het strand op te lopen en toch midden in kuta te zitten.

• 6Bezemer27-05-2007

Wij hebben drie weken in dit hotel gelogeerd, met 2 kinderen van 4 en 6. De lokatie is perfect en mooi. De kamers zijn ruim (de suites vooral), maar wel verouderd. Het ontbijt is niet super, weinig keus en de zoete broodjes zijn niet afgedekt. Toch hebben we hier een heerlijke vakantie gehad, ook dankzij de perfecte ligging van het hotel. Jammer dat ze het niet renoveren.

• 7Saskia23-08-2005

Goede prijs-kwaliteit-verhouding. Ontbijt niet zo goed; zwembad (tegels)vies maar een hele fijne ligging tov strand en restaurants en winkels.

• 9Sharon31-07-2005

Ik kom net terug uit Bali, het hotel was uitstekend. Dit was mijn vijfde keer Bali en dit hotel had een geweldig zwembad. Als je uit het zwembad komt moet je 2 meter lopen om naar het strand te gaan.

Ook de service was goed, aardige mensen en de kamers waren netjes.

Hotel Inna Kuta Beach info

Room facilities

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar