Géén boekingskosten

Hotel Harris Resort Kuta

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Harris Resort Kuta voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 6 reviews

7.3GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

6 Reviews over Harris Resort Kuta

• 8c_pierik20-08-2011

Prima hotel!

Wij zijn voor de tweede keer terug gekomen in het Harris. What you see is what you get: zo zie ik het! Een fijn hotel met prima bedden, simpel maar absoluut netjes en schoon, vriendelijk personeel, een lekker zwembad en een uitstekende locatie: het hotel uitlopen over de ingangsweg, de weg oversteken en je bent op het strand!

• 9Ashraf21-05-2009

Gewoonweg super

We hebben ons prima vermaakt in Harris hotel. De service is super. De medewerkers doen er alles aan om je goed op je gemak te laten voelen en zijn zeer vriendelijk. Zelfs als je niet meer op tijd voor het ontbijt bent, maken ze speciaal een heerlijk ontbijtje voor je klaar. De kamers waren schoon en precies wat je verwacht van een 4 sterren hotel. De ligging was misschien niet helemaal gunstig (niet aan het strand namelijk), maar je hebt in ieder geval weinig vervelende Australische gasten in het hotel. Kuta zelf was niet bijster bijzonder....maar dit hotel was voor ons wel een reden om 1 dag langer te blijven!!

• 8Toosje18-08-2008

Uitstekend Hotel !

Uitstekend hotel met uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel, schone kamers en sanitair. Aan het strand, dicht bij winkels, lekker zwembad. Tafeltennis en darts mogelijk.
    Minpuntje: de bedkussens stinken !

• 8Sanne26-05-2008

Ik heb hier een geweldige vakantie gehad! Ligging kon inderdaad beter maar heb het niet als vervelend ervaren. Fijn is dat je niet middenin het centrum ligt waardoor je nergens last van hebt! Centrum kan gemakkelijk te voet worden bereikt. Mooi modern en fris hotel! Kamer was erg netjes en schoon. Personeel is echt suuuper vriendelijk en behulpzaam! Ze doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Mooie tuin en mooi zwembad. Erg uitgebreid ontbijt buffet (zelfs hagelslag!) en a la carte is ook genoeg te bestellen (erg lekker). Al met al een super hotel! Zou er zeker nog eens heen willen.

• 7R. Ruijzenaars30-03-2008

gewoon een goed hotel met alles wat je nodig hebt alleen een beetje veel oranje ,je proeft er niet de sfeer dat je je bali bent , wat je met dinesty hotel en legian beach hotel wel hebt maar verder alles prima in orde en goede service hotel ligt een beetje ongelukkig ,je moet eerst naar het strand wandelen om naar de winkels te kunnen gaan,omdat er maar één ingang van een driehonderd meter richting de zee is

• 4bakker12-12-2007

wij zijn verhuisd naar een ander hotel, omdat wij ons niet prettig voelden in dit hotel. Het brood vonden we droog en de bediening in het hele hotel, onprofessioneel. De kleding oranje stond ons ook tegen, de badhanddoeken waren niet helder van kleur, hotel leek sterk verouderd, in het algemeen geen 4 sterren hotel dat ons beloofd was. We kregen hotel dynastie, waar we ons wel thuis voelden.

Hotel Harris Resort Kuta info

• WasseretteBeschikbaar

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)