Hotel Hard Rocksterstersterster

Tonen op kaart

49 reviews over Hotel Hard Rock

• 2017
    10F Nijborg28-09-2017

Alles was super aardig personeel goede kamers en lekker eten

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Floris29-07-2017

Beste plek in het drukke Kura

Geweldig zwembad met eigen zandstrand op de compound. Zeer geschikt voor kinderen vanwege alle extra (en veilige) voorzieningen. 'S avonds muziek en 's ochtends weer rustig aan het ontbijt. Stap je het hotel af dan kun je rustig kuieren door Kuta totdat je het zat bent. Massages niet te betalen, maar 'om de hoek' goed te doen.

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

• 9Jeroen16-07-2017

Helemaal top!

Net terug van het hard rock hotel, echt een geweldig hotel wat ik iedereen aanraad! Echt een super hotel, alles in tot in de details verzorgd!

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

10Robin16-11-2015

Alles was super in dit hotel. De kamers super, de bedden heeeeeerlijk. Ontbijt geweldig. Personeel super vriendelijk, willen alles voor je doen. Geweldige ligging. Super zwembad. Oh ja, hou je niet van muziek, sla dan dit hotel over ;) Gewoon een aanrader, je wilt gewoon niet meer weg.

De prijzen van de drankjes iets aan de dure kant, maar koop het in de happy hour, dan is het cheap :)

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Mickey14-10-2015

Fantastisch hotel

Super hotel, zeer vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan, goed eten, een prachtig hotel met mooie kamers, het enige minpunt wat ik kon vinden is dat de kamers geen zitbalkon hebben ( alleen een sta balkon ) de prijzen liggen wel een stuk hoger dan in de rest van Kuta ( cocktail 125.000 rupiah, maar de sfeer maakt dat weer goed! ) de live band in het hotel is super! Kuta is wel ontzettend druk!!

Gereisd met vrienden in september 2015

• 7207Anoniem01-09-2015

Prachtig zwembad !

Er waren renovatiewerken aan ontbijtruimte wat het ongezellig maakte, alsook aan zwembad wat toch wel het plaatje verstoorde. De kamers hadden geen balkon en er was weinig opbergruimte.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 8Enzo01-08-2015

Mooie plek

Hebben genoten van deze vakantie was een ervaring. En vooral het Indische eten

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9a wolfs06-10-2012

geweldig hotel

we zijn net terug uit bali, en hebben een fantastise vacantie gehad , het is een mooi en groot hotel,alles is keurig verzorgd mooie kamers ,super vriendelijk personeel en je ziet ook dat zij het menen,drankjes en eten in het hotel zijn redelijk duur tegen over de restaurantjes in kuta,daar eet je voor 8 euro je helemaal vol en super lekker. wij zijn div , keren op excursie geweest met lokale gids een geweldige man en spreekt ook redelijk nederlands, hij heeft ons alle mooie plekjes van bali laten zien. We gaan zeker nog een keer terug, de lange reis weegt niet op wat je daar ziet.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 8Hans05-07-2012

Top Vakantie !!!!

Eerste keer naar Bali wat mij opviel dat het een behoorlijk groot complex is maar als je binnen bent merk je daar weinig van. Het zwembad is groot lekker zand op de bodem. Personeel in een woord geweldig zo vriendelijk en behulpzaam. Ja inderdaad het is een druk stadje, maar dat weet je van te voren en het heeft wel iets. De kamer was ruim goed bed, ze mogen wel leren om de badkamers goed schoon te maken want dat was zeer slecht. Gratis Wifi. Ontbijt was goed verzorgd ruime keuze

Gereisd met partner in juni 2012

• 0Sandra13-09-2011

Geweldig hotel !

In augustus op vakantie geweest met 3 gezinnen. We hebben het hier geweldig gehad, aan het strand. Ligging is centraal zo bij winkels en restaurants (Starbucks om de hoek) maar ook de rust bij het hotel. Service van het personeel was top. Eten en drinken is in verhouding duur dat klopt, een tip: maak bv bij lunch gebruik van kinder menu, is prima eten en kost stuk minder. Muziek waar over geschreven word hebben wij niet als storend ervaren, zeker niet bij het zwembad. Veel ligbedden, keurige handdoek service. Zwembaden zijn voor de kinderen geweldig, goed toezicht hele dag. Ontbijt is goed, zowel aziatisch als europees, veel vers fruit maar ook bv vers gemaakte pancakes heerlijk Muziek 's avonds, ik kan mij voorstellen als je kamer met kleine kinderen daar dicht bij ligt dat je dit hoort misschien bij boeking aangeven, Wing 5 is rustig. Kamers zijn schoon, denk er aan een wereld stekker mee te nemen, in badkamer kan je wel opladen, Kortom prima, wij komen zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegan, Vegetarisch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Surfen