Hotel Grand Inna Kuta

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand Inna Kuta voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Grand Inna Kuta

• 1Francis22-10-2019

Nooit meer in dit verschrikkelijke hotel!

Verschrikkelijk smerig hotel! De vloer lag onder de haren en troep, bureau was vies, de spiegels, de laken, het houten paneel achter het bed, schimmel in de badkamer... Echt verschrikkelijk..

Na klagen bij de hotelmanager bood hij ons 10% korting, maar daarvoor moest wel een zwijgcontract getekend worden. Dit heb ik geweigerd.. Ik waarschuw liever anderen voor dit verschrikkelijke hotel!

• 8Don L14-03-2018

Goed hotel

Goed hotel in het centrum , nabij strand en diverse winkels Ontbijt is goed en het personeel zeer attent en vriendelijk Het hotel heeft 3 zwembaden met ligbedden , parasols en handdoek service beschikbaar Let op bij het reserveren van een kamer!! Neem geen superior kamer daar deze allemaal in het oude deel liggen De superior kamers zijn gedateerd vooral op de begane grond zijn vochtig en ruiken muf de bedden zijn vochtig en klam Voor een meer prijs boek je een luxe kamer in de nieuwbouw

• 9Don Lans02-03-2017

Grand Inna Kuta voorheen Hotel Natour

Grand Inna Kuta is een top hotel met een top lokatie aan het strand en nabij tal van winkels en Shopping Malls Discovery en Beach Walk De kamers zijn ruim met goede bedden, het ontbijt is goed en uitgebreid Het personeel is vriendelijk en behulpzaam Er zijn 3 zwembaden met ligbedden en parasols

• 8julie_steenacker03-10-2011

heerlijk

was mijn eerste verre reis ,en kennismaking met oosterse cultuur ,dus heeft dit hotel wel een bijzondere indruk achtergelaten , alles was piek fijn in orde , kamers ,ontbijt ,zwembad , bediening niets op aan te merken

• 8Hilde en Martin13-04-2011

Fantastishe plek

Wij waren er 4 dagen tijdens een rondreis. Mooie ligging vlakbij strand en centrum. Prachtig eiland

Hotel Grand Inna Kuta info

Veilig betalen met