Hotel Four Points by Sheraton Bali Kuta

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Four Points by Sheraton Bali Kuta voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Four Points by Sheraton Bali Kuta

• 9Yannick Krijnen19-06-2019

Nog beter dan verwacht

Door de positieve recensies hier al met een goed gevoel heen gegaan, maar toch hebben ze onze verwachtingen overtroffen. Het personeel is professioneel maar vooral enorm vriendelijk, zo vriendelijk heb ik hotel personeel nog nooit meegemaakt.

Wij hadden een poolside kamer, dit is wel aan te raden. Het kost iets meer maar om vanuit je kamer het zwembad in te kunnen stappen is fantastisch. Kamer zelf is klein maar heeft alles wat je nodig hebt. De schoonmaak is ook uitstekend, al kan je dat eigenlijk over alles qua hygiene wel zeggen daar.

Het ontbijt is divers en heerlijk, let wel op dat dit tot 11uur is. Je zal dus vroeg op moeten (dit is aan het begin best wennen door het tijdverschil) Je wordt vriendelijk ontvangen en je wordt geweldig bediend.

Het enige 'nadeel' is wellicht de omgeving. Kuta doet eigenijk aan niets denken aan het echte Indonesie. Kuta Beach is echter wel een heerlijk plekje (zeker rond zondsondergang).

• 10Anne-louise & Jimmy Gottschalk27-04-2019

Fantastisch - Geweldig - Super

Geweldig hotel !!! Schitterende kamer aan het water ( persoonlijk zou ik wel een kamer aan het water pakken is beter als een kamer met een klein balkon ) Bedden zijn echt fantastisch !

En het personeel dat er werkt, zij maken je vakantie zoals deze hoort te zijn !!! Super, nog nooit zoiets meegemaakt.

Wij bevelen zeker dit hotel aan, en gaan volgende keer weer terug

• 9Maxime23-11-2018

Droomreis

Wat een geweldig hotel! Het ontbijt is zo uitgebreid: het supervriendelijke maakt elke ochtend met zorg speciaal voor jou een gevulde ommelet, verse soep, pannekoek en nog veel meer. Verder is er keuze uit heel veel Indonesische specialiteiten, maar ook toast, brood, fruit en sapjes. De kamers zijn modern en schoon. Zwembaden zijn er ook genoeg, vooral het rooftopzwembad is erg mooi met een fijne bar. Het personeel is ontzettend beleefd en vriendelijk. De ligging is ook top, binnen enkele minuutjes loop je naar het strand, restaurantjes en winkeltjes vind je vanaf het hotel tot aan het strand. Ondanks dat Kuta zo levendig is, ligt het hotel in een rustigere zijstraat, waar je dus goed tot rust kan komen. Binnen 1 minuut bewandel je de levendige straten van Kuta. Het verblijf in dit prachtige hotel heeft onze droomreis compleet gemaakt!

• 10Mehdy10-10-2018

Zeer goed!

Geweldige hotel waar alle medewerkers je super goed helpen met alles wat je nodig hebt. Betaal Geen extra geld voor poolside view, want alle kamer hebben al poolside view. Touroperator heeft ons €160.- pp bedonderd hiermee. Thanks he! Zorg er verder voor als je wilt zonnen op het dak, dat je vóór 09:30 boven bent want anders heb je geen ligbed meer. Ligging is zeer gunstig en vanaf daar kan je overal naartoe. Scooter huren is een must! Have fun!! :)

Hotel Four Points by Sheraton Bali Kuta info

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals