Kleine hotelsWeer vandaag28°24°
Hotel Exclusive Bali Bungalows

We hebben een aantal aanbieders voor Exclusive Bali Bungalows voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Exclusive Bali Bungalows in het Nederlands

Heerlijke plek

Rob
29-11-2014

We hadden een late check in, maar geen probleem. De gastvrouw Janine en haar personeel zijn zeer vriendelijk en gastvrij en we kregen dan ook bij aankomst direct een heerlijk versgemaakte fruitsap. We werden ge-upgrade naar de familie bungalow, zodat we uit 3 grote door klamboes omgeven bedden konden kiezen. Deze bungalow is dus zeer groot (geschikt voor 6 personen en heeft een prachtige buiten wc en (bad)douche. Het ontbijt was erg lekker en uitgebreid. Janine en Jeroen zijn nog niet zo heel lang eigenaar maar ze hebben er een prachtig kleinschalig resort van gemaakt: mooie tuin, heerlijk zwembad met ligstoelen, rustige omgeving. De locatie ligt op slechts 5 minuten lopen van bingin beach. De bungalows zijn niet goedkoop, maar je krijgt absoluut waar voor je geld. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Nov 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenGolfbanen

• AdresJl. Pantai Bingin, Buana Sari, RI-80364(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Exclusive Bali Bungalows in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Exclusive Bali Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.