Hotel Discovery Kartika Plazastersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Discovery Kartika Plaza voor je op een rij gezet:

74 reviews over Hotel Discovery Kartika Plaza

• 9Luc R.02-07-2019

Zeer goed hotel, een aanrader

We boekten een standaard kamer en die was zeer ruim met airco, een comfortabel bed, een zithoek, balkon met tafeltje en droogrek (zeer handig). De badkamer was praktisch ingericht met een ruime douche. Het personeel is supervriendelijk en loopt zich de benen van onder het lijf om het je naar de zin te maken. Het ontbijtbuffet is schitterend. Er is voor mensen uit alle windrichtingen van de aardbol eten voorzien. Als ik dan toch enkele puntjes van kritiek mag hebben ook, dan stoorde me de verschillende muziekstijlen in de restaurants/bars rond het zwembad, die, afhankelijk van waar je zat aan het zwembad, door elkaar klonken, wat niet echt aangenaam is. Wat ik ook niet begrijp, is de hoge prijzen in de restaurants en de spa van het hotel (in vergelijking met de talrijke restaurants die je vlakbij het hotel vindt). Dit verklaart ook waarom er weinig of geen volk naartoe gaat.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Maudy Nap-Bloemhard29-01-2019

Fantastisch, totaal geen min punten bij dit hotel

Geweldig hotel, mooie kamers, vriendelijke bediening, eten was perfect, totaal geen min punten, lekkere eethuisjes in de straat, naast het koopcentrum Mall. 100 meter van het strand. Grote zwembad 2 en kinderzwembad. De buffetten 's avonds zijn ook de moeite waard, vooral de seafood enorm veel keus. Ook het wisselen van geld in het hotel is prima wat de koers betreft. Hebben steeds wat euro's gewisseld. De kok kwam zelfs vragen of wij brood wilden meenemen voor de terugweg en hij heeft 2 stokbroodjes voor ons belegd met ham en kaas en wij kregen 4 flesjes drank mee. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en handdoeken verschoond en steeds nieuwe flesjes water. Je kunt koffie of thee in de kamer zetten, kluisje aanwezig, badjassen en slippers. Aan de overkant zit Brasserie ga daar vooral eten, goedkoop en de saté ajam is daar voortreffelijk. Het koelt 's nachts bijna niet af meestal naar 29 graden.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Kim18-03-2018

Geweldig!

Maart 2018 ben ik samen met een vriendin 10 dagen in Bali geweest waar wij verbleven in dit hotel. Bij aankomst kregen wij een cocktail en konden wij direct naar onze kamer. Een nette schone kamer met een heel breed en hoog boxspring bed en een goed werkende airco. Een ongeveer 2 meter lange inloop regendouche. De binnenplaats is open dus wanneer je je kamer uitkomt heb je direct de warmte/benauwdheid te pakken. Een prachtig zwembad waar je lekker kunt lunchen en wat kunt drinken. Van cocktails, diverse soorten ijskoffie, milkshakes, verse kokosnoten tot frisdranken. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Wel 8 rijen aan eten van zoet tot hartig en diverse soorten sappen. Het personeel is zeer vriendelijk en begrijpt goed Engels. Heel de dag door, ook in de nacht, wordt het hotel bijgehouden door lelijke plekjes direct te verven en plasjes water, zelfs op de tegels bij het zwembad(!!!), weg te dweilen. Het hotel ligt inderdaad direct bij het strand maar daar kan je niet in het water stappen. Dit zijn namelijk alleen maar stenen. Om echt aan het strand te kunnen liggen moet je een klein stukje achter het hotel langs lopen. Een aanrader is Beachwalk. Dit is een groot chique winkelcentrum met leuke restaurantjes. Een stukje lopen maar met de taxi ben je omgerekend 3 euro kwijt. Het hotel is goed beveiligd. Voordat je de poort in mag rijden, met bijvoorbeeld een taxi, wordt er met spiegels onder de auto gekeken en wordt er gecontroleerd in de kofferbak. Bij de entree moet je door een beveiligingspoortje lopen en houden ze een securityscanner voor je tas. Wij zouden beiden zeker een keer terug gaan naar dit hotel! Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

8ErikLambik09-10-2014

Heerlijke plek

Een heerlijk, luxe hotel, voorzien van alle voorzieningen en vriendelijk en behulpzaam persoeel

Zakelijk gereisd in januari 1995

• 10Marcel11-08-2014

Misschien wel het beste hotel van Bali.

De lobby is groots. De kamers zijn mooi. Het zwembad en tuin idyllisch en pal aan het strand. Het personeel fantastisch. Het ontbijt lekker uitgebreid. De restaurants een aanrader. Wat wil je nog meer? Hier heb je een blij vakantiegevoel. Een echte aanrader als je in Kuta Bali wilt verblijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 5j.r.oostenveld12-11-2013

teleurstellend

Kom reeds 30 jaar ieder jaar op Bali ,dus ook dit hotel eens geprobeerd. Hotel is gelegen aan zeer drukke straat. Bestaat uit twee gebouwen van 5 verdiepingen met ertussen een tuintje met zwembad. Eigenlijk meer Motel stijl. Kamers zijn netjes maar klein. Badkamer ook niet groot met inloop douche.Te weinig ligbedden bij zwembad,zodat om 05.30 handdoekje leggen reeds begint.Acherkant van hotel grenst aan looppad, daarachter zeewering met basaltblokken. Geen strand en ook geen mogelijkheid om in zee te zwemmen.Omgeving van hotel chaotisch en smerig.Al met al een teleurstellende ervaring.zeker gezien de prijs

Alleen gereisd in januari 2013

• 7marqoz12-06-2013

Australisch domein

Immens groot hotel met veel dagelijkse activiteiten voor kinderen en volwassenen. Zoals door veel gemeld is het ontbijt ruim, maar niet bijzonder t.o.v. van andere *hotels, zeker niet qua kwaliteit.

Het hotel en kamer zijn gewoon goed, wel een tikje Russisch modern (overal marmer). Door het aantal kamers (300+) erg formeel personeel. In de omgeving vooral veel winkels en slechts enkele restaurants. Het nabije strand beschikt over vooral veel verkopers met ligbedjes. Gelukkig heeft het hotel als alternatief een ruim zwembad met bar en rondlopende bediening.

De gratis WiFi is enkel goed te gebruiken bij de entree/hal en niet in de kamer, jammer! Verder is het eten in het restaurant The Pond (een van de drie) niet van het niveau dat je zou verwachten en erg aan de prijs.

Wat ons erg tegenviel was het aantal schreeuwerige, onbeschofte (zwembadbedjes worden om 08.00 al bezet gehouden met een handdoek) en bier drinkende Australische families, niet echt sfeerverhogend.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8annelies03-11-2012

Heel mooi hotel, maar zonder strand

Het is zeker een mooi hotel, mooie kamer, hoewel er wel verschil in zit, sommige moeten nog opgeknapt worden. Het ontbijt is inderdaad het beste ooit mee gemaakt. De plaats Kuta beach vonden wij tegenvallen, veel winkels en redelijke restaurants, maar uitgaan staat het om bekend, niet in april, niets te beleven. Mooi zwembad, maar geen strand, en dat is toch wel een grote misser voor zo'n hotel.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Mandy14-10-2012

Geweldig goed hotel

Wij zijn vorig jaar oktober (2011) vijf dagen verbleven in dit hotel. We stonden perplex van alle luxe hier. Het was een geweldig verblijf en we hebben het enorm naar ons zin gehad. Als je van luxe houdt en van goed eten dan ben je hier aan het juiste adres. Zo'n mooi hotel kom je niet vaak tegen in je leven.

Gereisd met partner in november 2011

• 10Irma van Putten21-08-2012

Geweldig hotel

Het is een prachtig hotel, grote schone kamer, prachtige badkamer, grandioos uitzicht op zee(sea view room). Mooi ruim zwembad, gezellig personeel, heerlijk eten, gezellig shopping mall naast het Hotel. Echt een aanrader dit hotel, ga zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

3 tips over Hotel Discovery Kartika Plaza

• Debbie, 21-10-2011

zeker doen is een bezoek aan tannah lot, en monkey forrest. ook olifanten rijden is erg aan te raden. (wel onderhandelen over de prijs en duur van de rit.)

• BEN112, 26-10-2011

Bali is aan de kant van Kuta erg druk. Veel Australiers deze zijn erg aanwezig. Voor rustzoekers is Sanur of Lovina een betere optie. Duiken op Bali een belevenis.

• Helene, 22-10-2011

Maak zeker gebruik vd kortingsbonnen als je hier gaat lunchen,scheelt best wel want de prijzen zijn erg Europees en neem wijn zelf mee.alcolhol is vrij prijzig op Bali.als hier een flesje 3 € kost,kost het op Bali 30€

1 vraag over Hotel Discovery Kartika Plaza

• Jennifer, 20-01-2019

Al inclusive

Wat is de prijs als je al inclusieve zit?

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats