Villa Diana

2 reviews over Villa Diana in het Nederlands

Rustig en prima hitel

nixxci
9-11-2015

Prima hotel op rustige plek. Hotel zat in pakket en de kamer diex we kregen voldeed maar was wel wat krap en niet koel te krijgen omdat de zon en de hele dag op stond. Mooi zwembad. Verder prima.

zeer mooi hotel, maar te ver weg

danielleselen
11-9-2011

De accomodatie was prachtig. Wij hadden een suite, een onderverdieping met een groot bed en een grote badkamer. tv ( met slecht sigmaal) en een mini bar. Meteen aan het zwembad. Het is geen groot complex. Ontbijt was een uitgebreid buffet.

Er stond in de boeking, met eigen tuin, maar dit waren 2 betonnen muren achter de badkamer met een paar planten in.

Dit hotel ligt te ver van het centrum en strand. Je kunt het wel lopen ( 20min) maar de wegen zijn slecht begaanbaar. Zeker savonds niet prettig.

Een taxidienst vanuit het hotel was wel fijn geweest voor die prijs.

Kuta is erg druk en hectisch, legian is wat beter en seminyak is veel rustiger ( met name het strand). een scooter huren is aan te bevelen. Het kost maar 5 euro per dag en is het beste vervoermiddel. ( auto's staan vaak in de file)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Diana in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Diana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Diana scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.