Hotel Bali Ranisterstersterster

• Kinderopvang
Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Bali Rani

• 6Leo02-11-2012

Redelijk hotel op drukke locatie

Bij aankomst werd geprobeerd mij in het mindere zusterhotel (Rani) onder te brengen. Toen ik dit niet wilde werd gezegd, dat ik maar 2 nachten in mijn kamer kon verblijven. Ik had 8 nachten geboekt. Na wat gesteggel werd het probleem opgelost. Kortom, geen goede ontvangst. Verder mooi modern hotel in een drukke omgeving. In het hotel is daarvan geen hinder te ondervinden. Mooi zwembad. Goed en ruim gesorteerd ontbijt. Mooie, ruime (deluxe)kamer. Op de een of andere manier ontbreekt echter de sfeer in het hotel. Daarnaast hebben de kamers die links van het hotel liggen uitzicht op een grote vuilnisbelt. Er zijn opvallend veel vliegen en muggen. Hiertegen wordt regelmatig gesproeid.

Alleen gereisd in oktober 2012

• 10Monique Graafland30-08-2012

Super hotel

Hotel Bali Rani is een erg fijn hotel. Super netjes, schoon en luxe. Mooie ruime en schone kamers en het personeel is erg vriendelijk. Het plaatsje waar het hotel ligt (Kuta) is erg druk, dit vind je ook als je van massatoerisme houdt zoals wij, maar ook gezellig. Als wij een avondje in het stadje hadden gelopen en gegeten vonden we het heerlijk om weer terug te gaan naar dit rustige relaxte hotel. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Humphry23-08-2012

Goed hotel op een goede locatie

Hotel is goed en bevindt zich op een goede locatie (t.o Kartika Plaza) vlakbij het strand. Service is goed en personeel is vriendelijk. Kamer is wat gedateerd en is toe aan vernieuwing. (Een deel is reeds gerenoveerd). Eten is goed en er is free Wi-FI bij de brasserie.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9Ashley23-08-2012

goed hotel met goede service

Goed hotel met een goede service en uitstekende ligging. Kamer is gedateerd en is toe aan vernieuwing. Er is wel al een deel van het hotel gerenoveerd. Service is goed en personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Ontbijt is uitgebreid maar weinig variatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9leen floris07-07-2012

mooi hotel op goede locatie

6 juli 2012 terug in nedereland. In dit hotel zijn we 9 dagen geweest. Wat een top hotel. Vriendelijkheid op en top. Daar kunnen menig europese hotels niet aan tippen. De ligging van dit hotel is zeer gunstig: net buiten het drukke Kuta maar wel op loopafstand naar Kuta centre. Hou je van het strand: 3 minuten door de discovery mall en je bent op het strand. Wil je naar Legian, loop dan via het strand: een kwartiertje lopen en je bent midden in het centrum. We zijn in 2010, 2011 en 2012 geweest. Het blijft een goed hotel voor een zeer gunstige prijs.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8karin zegers01-07-2012

Goed hotel!!!

Wij zijn dit jaar voor de derde keer terug gekomen naar bali, en voor de derde keer in bali rani gezeten. Het is een goed hotel, dicht bij de drukte van kuta. Maar zodra je in het hotel bent is het een oase van rust. Super vriendelijk personeel, een heel goed ontbijt, en het eten in de brasserie. (behorende bij het hotel) is geweldig!!! Goed eten voor niet veel geld, maar er zijn ook genoeg andere restaurantjes in de buurt om lekker te eten. Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Eduard van Dapperen23-01-2012

uitstekend hotel goede service

ik ben nu voor de 10 maal in dit hotel geweest dit hotel bied goede service en de ligging is centraal. er zijn inmiddels vele hotels maar dit hotel blijft aantrekkelijk. in september ga ik weer voor dit hotel boeken.

Alleen gereisd in januari 2012

• 7Chris11-09-2011

Oploop afstand van het strand voor een koopje

Hotel Bali Rani ligt aan een drukke doorgaande weg, maar zo snel als je door de entree ben je dat alweer vergeten en merk je niks meer van drukte. Het is een net hotel met zwembad en lekker eten (ontbijt). Maar eerlijk gezegd zul je niet brengen in het hotel, Kuta beach is op loop afstand een dat is de plek waar overdag. Vraag wel even in het hotel hoe je het snelste naar het strand komt, er is namelijke een afkorting door het winkelcentrum. En s'avonds natuurlijk eten in een van de lekkere restaurantjes die Kuta rijk is. Ga ergens eten waar veel mensen zijn. En maak een 1 of 2 dagtochtjes met een gids, onze gids sprak Nederlands en heeft ons vele mooie plekjes op balie zien.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9TIJMEN5007-01-2011

schitterend hotel

super mooie kamer aan de rand van het zwembad,goede sfeer,zeer vriendelijk personeel,en super ontbijt.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9wendy17-09-2010

Leuk hotel met goede ligging!

Wij zijn net terug van een 18 daagse vakantie in dit hotel. Vriendelijk personeel, nette kamers. En zeker een goede ligging! Het ligt wel aan een hele drukke winkelstraat maar daar hoor je in het hotel helemaal niets van, en het is juist 's avonds heel erg leuk! Leuke restaurantjes , we zijn iedere avond in een ander restaurant wezen eten, het was overal lekker eten. We zijn niet ziek geworden van het eten daar, als je maar gewoon je beef enzo goed laat doorbakken.

strand is ook dichtbij, je hoeft alleen het winkelcentrum door te lopen en dan loop je zo het strand op!

wij hebben ook een scooter gehuurd, dat was heel goedkoop ongeveer 6 euro per 24 uur. je moet wel goed opletten want ze hebben geen verzekeringen op de scooters daar (ookal zeggen ze vaak van wel) Je moet ook in bezit zijn van een internationaal rijbewijs om daar te kunnen rijden, deze kun je gewoon op het politie bureau 'kopen' .

ook een aanrader is om met een locale chauffeur rond te gaan, heel goedkoop!

Gereisd met partner in augustus 2010

4 tips over Hotel Bali Rani

• Liesbeth Hekkelman, 27-03-2013

Neem een luxe kamer, ruimer dan de superior met uitzicht op tuin en zwembad.

• Marco-Brie, 08-06-2013

Loop over het verharde strand pad naar het centrum, op het strand staan de lokale verkopers met koele drankjes die ja kan kopen en naar de zon ondergang kan kijken. Het maakt niet uit welke kamer u boekt, ze zijn allemaal opgeknapt. 1é en 2é etage bij het zwembad hebben een groot balkon.

• leen floris, 07-07-2012

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Altijd even tijd voor een klein praatje, ook al hebben ze het druk.Wil je iets weten over je vertrektijden of een doktersbezoek e.d., er is daar een manager guest relation, Denny Karmela, die alles voor je regelt.

1 vraag over Hotel Bali Rani

• jurrian2003, 02-02-2012

Hotel consumptieprijzen

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat ongeveer de consumptieprijzen zijn in het hotel. Bijvoorbeeld wat kost een kop koffie, watertje, biertje,wijntje , cola'tje enz.... zou graag reacties willen ontvangen van mensen die er zijn geweest en dus ook zodoende de ervaringen er mee hebben.

Alvast bedankt.

jurrian2003, 07-07-2012

Dank je wel voor de reactie . Zal er zeker aan denken een volgend keer want dit keer hebben we een ander hotel geboekt,nl Bali Dyansty.

leen floris, 07-07-2012

hotelgasten van bali rani krijgen 10% korting op food en beverages. als je iets besteld wordt het op prijs gesteld dat je de bon ondertekent van watgeen je gebruikt hebt. Het is makkelijker en goedkoper om bij vertrek je gebruikte consumpties af te rekenen. Eeen biertje ( flesje Bintang ) ben je 27.000 roepia kwijt. Bestel je een "pakket", dat zijn 2 flesjes, dan ben je 50.000 roepia kwijt. Wijn 30.000 roepia, koffie 10.000 roepia. Maar met die 10 % korting korting scheelt het enorm.

Hotel Bali Rani info

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis