Hotel Bali Ranisterstersterster

Tonen op kaart

94 reviews over Hotel Bali Rani

• 9Lizzy29-08-2014

Heerlijk hotel!

Bali Rani is een fantastisch hotel met een gunstige ligging. Personeel is heel erg hulpvaardig, kortom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Emma11-08-2014

Genieten!

Fijn, toegankelijk, niet te groot/massaal, mooi hotel! Wij hebben hier 2,5 week het super naar ons zin gehad. De ligging is (onze menig) perfect, natuurlijk is het in Kuta erg druk maar dat is juist erg leuk om in de avond ergens wat te gaan eten of gezellig een drankje te doen. In het hotel merk je helemaal niks van alle drukte buiten dat maakt het juist zo fijn ook is het zwembad makkelijk te overzien wat met kinderen heel prettig is. Wij hadden een familie kamer voor 4 pers. op begane grond (op verzoek) bij het zwembad dat was heel erg fijn iedereen kon op die manier lekker z'n gang gaan. Zo ongeveer om de dag zijn we op pad gegaan met een chauffeur Bali verkennen. Prachtig! Excursies etc zou ik regelen in het hotel, goede en veilige auto/chauffeur voor een goede prijs. Het eten in het hotel is echt goed!, alleen niet authentiek Balinees eten daar moet je in Kuta wel eventjes naar zoeken ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Wim Overduijn11-07-2014

Absolute aanrader.

Bali Rani is een stukje Bali in een overigens minder typisch stukje Bali. De vriendelijkheid van de mensen op Bali vind je hier terug. Alle medewerkers van het hotel zijn gastheer/vrouw. Eenmaal binnen waan je je in een andere wereld van rust en genieten. Ontbijt is uitstekend en dat geldt ook voor het restaurant. Ook onder extreme omstandigheden als ziekte enz. wordt er snel, adequaat en doeltreffend gehandeld. Absoluut een aanrader. Wij komen er zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 10Liesbeth Hekkelman25-06-2014

Fantastisch hotel

Bali Rani is een heerlijk hotel, zeer gunstig en centraal gelegen t.o.v winkels, strand, restaurants etc. Het hotel is zeer goed toegangkelijk voor minder validen en rolstoelgebruikers, heeft een fraaie tuin en mooi zwembad dat ook voor mindervaliden makkelijk en veilig te betreden is. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig en het eten in de restaurants is heerlijk. Dieze accomodatie biedt alles wat je van een 4 mag verwachten en de service is zeker 5*. Mooie ruime en schone kamers met alle comfort..

Alleen gereisd in januari 2014

• 9Shirley Overduijn09-06-2014

Een rustig hotel in het bruisende hart

Bali Rani is een heerlijk hotel, gelegen tegenover the Discovery Mall en naast Waterbom park. Ondanks dat de ligging aan de drukke hoofdstraat doet vermoeden dat het een gehorig hotel is blijkt hier niets van zodra je de receptie gepasseerd bent. Binnen is het rustig terwijl alle vertier toch op loopafstand is. Het eten in de Brasserie is heerlijk en de mensen die er werken zo ontzettend warm en behulpzaam. We zijn er nu voor de tweede keer geweest en een volgend bezoek aan Bali zou niet compleet zijn zonder een verblijf in dit hotel!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 8Daphne de Bloois30-09-2013

Prima hotel als start van onze rondreis

Bali Rani Hotel ligt aan het begin van de toeristische stad Kuta. Op eerste oogopslag ligt het hotel aan een drukke weg, maar zodra je de lobby door bent komt je in een oase van rust. Mooi zwembad, vriendelijk personeel en mooie spa. Kamers zijn iets wat aan de simpele kant, maar wel de beste douche die wij hebben gehad in Bali. Ontbijt was goed, maar niet heel uitgebreid (wel als je van Indonesisch eten houdt). Al met al een prima start van onze rondreis! Had er graag nog een dagje langer willen blijven!

Maar heel eerlijk gezegd: ons zie je niet meer terug in Kuta. Dit is totaal geen weerspiegeling van het eiland. Als we nog een keer gaan start en eindigt onze reis zeker in Sanur.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Hk02-08-2013

Great place to stay

A great family run hotel with clean, modern and comfortable rooms, a great pool area where we relaxed after a day trip. Inside the hotel you don't realize the hotel is located at a main street and a short walk to the beach. The restaurant offers good Indonesian dishes as well as European food. Staff is very friendly. We will come back to the Bali Rani next time.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Marco-Brie08-06-2013

Een echte aanrader, personeel is zeer vriendelijk

Hotel Bali Rani is ons zeer goed bevallen. Het personeel is zeer vriendelijk ( ook zonder fooi ) 10 min lopen vanaf het Centrum. De manager Sukerta staat je persoonlijk te woord als er vragen zijn. Goed ontbijt, zeker als je van een Indisch eten houdt. Jammer dat er voor de WiFi betaald moet worden, het is gratis als je een flesje water koopt in het restaurant. Je kan ook twee uur kopen voor Rp. 50.000 = € 3,90. Dat is dan op meerderendagen te gebruiken. Kamers zijn allemaal opgeknapt en voorzien van een goede koelkast en bed. Dus ook de goedkopere kamers zijn nu netjes. Elke dag gratis nieuwe flesjes water, koffie, thee op de kamer. Eten in het hotel met korting is vaak goedkoper dan bij de restaurants buiten het hotel. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Liesbeth Hekkelman27-03-2013

Fantastisch hotel, 100% Denny Karmela is de ster!

Uiterst gastvrij, goede ligging, service wordt er met hoofdletters geschreven. Liefdevol en behulpzaam als je, zoals ik de pech hebt ziek te worden en naar het ziekenhuis moet.

Alleen gereisd in januari 2013

• 6Leo02-11-2012

Redelijk hotel op drukke locatie

Bij aankomst werd geprobeerd mij in het mindere zusterhotel (Rani) onder te brengen. Toen ik dit niet wilde werd gezegd, dat ik maar 2 nachten in mijn kamer kon verblijven. Ik had 8 nachten geboekt. Na wat gesteggel werd het probleem opgelost. Kortom, geen goede ontvangst. Verder mooi modern hotel in een drukke omgeving. In het hotel is daarvan geen hinder te ondervinden. Mooi zwembad. Goed en ruim gesorteerd ontbijt. Mooie, ruime (deluxe)kamer. Op de een of andere manier ontbreekt echter de sfeer in het hotel. Daarnaast hebben de kamers die links van het hotel liggen uitzicht op een grote vuilnisbelt. Er zijn opvallend veel vliegen en muggen. Hiertegen wordt regelmatig gesproeid.

Alleen gereisd in oktober 2012

4 tips over Hotel Bali Rani

• Liesbeth Hekkelman, 27-03-2013

Neem een luxe kamer, ruimer dan de superior met uitzicht op tuin en zwembad.

• Marco-Brie, 08-06-2013

Loop over het verharde strand pad naar het centrum, op het strand staan de lokale verkopers met koele drankjes die ja kan kopen en naar de zon ondergang kan kijken. Het maakt niet uit welke kamer u boekt, ze zijn allemaal opgeknapt. 1é en 2é etage bij het zwembad hebben een groot balkon.

• leen floris, 07-07-2012

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Altijd even tijd voor een klein praatje, ook al hebben ze het druk.Wil je iets weten over je vertrektijden of een doktersbezoek e.d., er is daar een manager guest relation, Denny Karmela, die alles voor je regelt.

1 vraag over Hotel Bali Rani

• jurrian2003, 02-02-2012

Hotel consumptieprijzen

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat ongeveer de consumptieprijzen zijn in het hotel. Bijvoorbeeld wat kost een kop koffie, watertje, biertje,wijntje , cola'tje enz.... zou graag reacties willen ontvangen van mensen die er zijn geweest en dus ook zodoende de ervaringen er mee hebben.

Alvast bedankt.

jurrian2003, 07-07-2012

Dank je wel voor de reactie . Zal er zeker aan denken een volgend keer want dit keer hebben we een ander hotel geboekt,nl Bali Dyansty.

leen floris, 07-07-2012

hotelgasten van bali rani krijgen 10% korting op food en beverages. als je iets besteld wordt het op prijs gesteld dat je de bon ondertekent van watgeen je gebruikt hebt. Het is makkelijker en goedkoper om bij vertrek je gebruikte consumpties af te rekenen. Eeen biertje ( flesje Bintang ) ben je 27.000 roepia kwijt. Bestel je een "pakket", dat zijn 2 flesjes, dan ben je 50.000 roepia kwijt. Wijn 30.000 roepia, koffie 10.000 roepia. Maar met die 10 % korting korting scheelt het enorm.

• VerzorgingHalfpension

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis