Hotel Bali Ranisterstersterster

Tonen op kaart

94 reviews over Hotel Bali Rani

• 2019
    9George Mantiri25-10-2019

Beslist waard om terug te komen.

Hotel in Balinesche sfeer niet te groot en te masaal en een mooie zwembad. Personeel zeer vriendelijk, goed onderhouden diverse maaltijden thema voor een goede prijs. Ik kom beslist weer terug. En natuurlijk alles centraal gelegen.

• 9John Poeteray25-10-2019

Kortom om een prima hotel.

Uitstekend hotel met een goede ligging midden in het drukke Kuta. Echter hier merk je niks van. De sfeer is echt Balinees. Het personeel is zéér vriendelijk en zeer behulpzaam. Uitstekend ontbijt buffet. De kamers zijn ietwat gedateerd maar schoon en netjes. Zeker een aanrader en kom hier graag terug.

• 8A.A24-10-2019

Home sweet home

Wij zijn thuis in dit hotel. Personeel kennen wij goed en zijn erg behulpzaam en vriendelijk, bijna familie.. echt een aanrader. Ontbijt is zeer goed, van alles wat, zeker goede kok. Kamers en bedden ruim. Heerlijk rustig zwembad. Hotel ligt erg centraal in Kuta maar je merkt niks van de drukke straat.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Jonathans24-10-2019

fantastisch

Mooi hotel, slaapkamer zag er goed en verzorgd uit vriendelijk ontvangen, behulpzaam en vriendelijke personeel.

• 10Howard en annie schuler23-10-2019

Bali Rani is een fantastische hotel. De kamers zijn groot en schoon. Het personeel zal het altijd jou thuis te laten voelen. Wij komen hier 2x per jaar. Het is een echt Bali Hotel wel ruim maar niet te massaal. Hopelijk mogen wij hier nog jaren blijven genieten van deze vriendelijke mensen. Ik geef voor dit hotel een 9.5. Goed ontbijt voor iedereen wat wils. Veel plezier in BaliRani je krijgt waar voor je geld. En alles is in de omgeving aanwezig.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    7Chantal Kuijten18-04-2018

Wij hebben met ons gezin een geweldige reis beleef

Het hotel lag op een fantastische ligging. Vlakbij het strand en het dorpje met allerlei restaurants en uitgaansgelegenheden. Het hotel was prima verzorgd. We hadden ontbijt smorgens. Een mooi zwembad aanwezig. En vooral hele vriendelijke mensen achter de receptie. Wij hadden alleen een kamer die we niet geboekt hadden. Een soort voordeel kamer Deze was ook niet echt schoon. Hebben dit bij de receptie en reis organisatie destijds gemeld en zouden een oplossing zoeken. Aangezien het hoogseizoen waren alle andere kamers bezet en zouden ze onze kamers die we hadden heel goed gaan poetsen! Dit is erna wel gedaan maar nog niet helemaal als wij als Nederlanders het graag zou willen. Maar ondanks dat hebben wij ons prima vermaakt in het hotel en was de service en vriendelijkheid top!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

8Simon S13-08-2017

Oase van rust

Kuta is een ontzettend drukke uitgaansplaats. Als je niet voor het stappen gaat of voor het prachtige waterpark Waterbomb zou ik Kuta achterwege laten. Binnen deze kakofonie van geluiden is het Bali Rani hotel een oase van rust. Gelegen aan de zuidzijde van Kuta direct aan een drukke straat met restaurantjes, bars e.d. is binnen het hotel hier niets van te merken. Onze familiekamer was al vergeven. Receptionist Kadek gaf ons echter een gratis upgrade naar een luxere kamer. Heerlijk tweepersoonsbed en voor de kinderen twee individuele bedden. Twee badkamers etc. De kamers zijn schoon en het hele hotel maakt een verzorgde indruk. Een net zwembad met handdoeken service en toezicht. Vriendelijk en attent personeel en een prima ontbijt in buffetvorm. Het Bali Rani ligt 7 km vanaf het vliegveld dus ideaal om een vakantie op Bali mee te beginnen of te eindigen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Laura07-01-2017

Goede ligging

Het hotel heeft een goede ligging. Het is dichtbij het vliegveld, strand en diverse winkelcentra. Wij hadden ontbijt bijgeboekt en dit was prima. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7John07-07-2016

Prima hotel

Het hotel ligt centraal in Kuta, niet aan het strand maar door een weg en hotels gescheiden. Het ligt schuin tegenover de Discovery Mall en naast het Waterpark. Voor locale keuken moet je hier niet zijn, alles is hier min of meer verwesterd door het (massa) toerisme, maar het is een goede uitvalsbasis om Bali te leren verkennen. We vonden de kamers gehorig en in de periode dat wij er waren, waren er groepen met (luidruchtige) gasten. Hiervan ook melding gemaakt bij de receptie. De kamers zijn overigens prima en schoon. het personeel is vriendelijk...alhoewel ik het bij het zwembad té vriendelijk vond zo nu en dan... De waardering van 4 sterren is naar mening een ster teveel.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Erry Herdian20-08-2015

Uitstekend

Als je een hotel in het centrum van Kuta wil, dan ben je bij Bali Rani op het juiste adres! Hotel bevindt zich dicht bij Discovery Mall (1 min. lopen) en de restaurants. Hotel Personeel is altijd vrolijk en oprecht geinteresseerd in jou. Kortom: een aanrader! Ik zou er volgend jaar weer er naar toe willen gaan.

Gereisd met partner in augustus 2015

4 tips over Hotel Bali Rani

• Liesbeth Hekkelman, 27-03-2013

Neem een luxe kamer, ruimer dan de superior met uitzicht op tuin en zwembad.

• Marco-Brie, 08-06-2013

Loop over het verharde strand pad naar het centrum, op het strand staan de lokale verkopers met koele drankjes die ja kan kopen en naar de zon ondergang kan kijken. Het maakt niet uit welke kamer u boekt, ze zijn allemaal opgeknapt. 1é en 2é etage bij het zwembad hebben een groot balkon.

• leen floris, 07-07-2012

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Altijd even tijd voor een klein praatje, ook al hebben ze het druk.Wil je iets weten over je vertrektijden of een doktersbezoek e.d., er is daar een manager guest relation, Denny Karmela, die alles voor je regelt.

1 vraag over Hotel Bali Rani

• jurrian2003, 02-02-2012

Hotel consumptieprijzen

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat ongeveer de consumptieprijzen zijn in het hotel. Bijvoorbeeld wat kost een kop koffie, watertje, biertje,wijntje , cola'tje enz.... zou graag reacties willen ontvangen van mensen die er zijn geweest en dus ook zodoende de ervaringen er mee hebben.

Alvast bedankt.

jurrian2003, 07-07-2012

Dank je wel voor de reactie . Zal er zeker aan denken een volgend keer want dit keer hebben we een ander hotel geboekt,nl Bali Dyansty.

leen floris, 07-07-2012

hotelgasten van bali rani krijgen 10% korting op food en beverages. als je iets besteld wordt het op prijs gesteld dat je de bon ondertekent van watgeen je gebruikt hebt. Het is makkelijker en goedkoper om bij vertrek je gebruikte consumpties af te rekenen. Eeen biertje ( flesje Bintang ) ben je 27.000 roepia kwijt. Bestel je een "pakket", dat zijn 2 flesjes, dan ben je 50.000 roepia kwijt. Wijn 30.000 roepia, koffie 10.000 roepia. Maar met die 10 % korting korting scheelt het enorm.

• VerzorgingHalfpension

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis