Hotel Bali Ranisterstersterster

Tonen op kaart

92 reviews over Hotel Bali Rani

• 8Peggy en Ben14-12-2019

geweldig voor herhaling vatbaar

Goede verzorging,zeer vriendelijk personeel,uitstekend ontbijt en geweldige locatie

Gereisd met partner in december 2019

• 9Marcio09-12-2019

Een fantastisch hotel met enorm vriendelijk personeel. De hygiene geweldig en de ligging van het hotel is super met verschillende malls op loopafstand van het hotel.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Jairzinho Nanu06-12-2019

Een fantastisch hotel met een fijne service

Het is een heel prettig hotel om in te verblijven. Het personeel is enorm vriendelijk en beheerst ook de Engelse taal. Daarnaast is het erg schoon en worden de kamers dagelijks goed schoongemaakt inclusief opgemaakte bedden. Het lopende ontbijt buffet is elke dag anders en is ons heel goed bevallen. Het hotel ligt op een fijne plek dicht bij twee malls en de nodige restaurants en bars. Onze ervaring is dat je met al je vragen terecht kunt bij het personeel en je word zo goed mogelijk en met zoveel mogelijk respect behandeld.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Sem,Francie dan Sade15-11-2019

Goede service, elke dag Word de kamer schoon gemaakt en schone handdoeken en eten is goed , de shopMall dicht bij en veel eethuizen veel keus ,we zijn nu al 5x geweest

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10El Masestro09-11-2019

Fantastisch hotel met lief personeel

Ik oktober hier 25 nachten verbleven met mijn (Javaanse) vriendin uit Malang. Het hotel is middelgroot en ligt aan een bij vlagen drukke straat, hoewel je daar in het hotel niets van merkt. De kamers zijn ruim en prima onderhouden, alhoewel je hier en daar iets slijtage ziet (bv chipje uit tegels). Het hotel was goed bezet in de tijd dat ik er was, veel groepen (reizigers en cursisten) maar deze zijn in de loop van de ochtend verdwenen en die zie je overdag dus niet meer in het hotel, waardoor het rustig is bij het zwembad. Het ontbijt is in buffetvorm in het ontbijtrestaurant met warme indonesische gerechten, maar ook met brood(toast) en eieren naar keuze aan de eggbar. De menukaart van het diner/lunch restaurant is een mix van lokale, aziatische en westerse gerechten, de prijs is iets duurder dan gemiddeld maar het eten is fantastisch. Het personeel is zeer vriendelijk en ze doen alles om het je naar de zin te maken. ik kom terug!

• 9David03-11-2019

Fantastisch hotel en geweldig personeel

Prima hotel

De service is geweldig en personeel die altijd voor je klaar staan. De kamer was mooi, schoon en een comfortabele bed. Locatie is geweldig dicht bij de Mall en strand.

• 8René Roos29-10-2019

Prima

Mooie ruime kamer met prima bedden, zeer uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Niet heel erg groot zwembad maar wel heerlijk om even af tekoelen. Het restaurant heeft een ruime keuze met redelijke prijzen.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Paul Janssen28-10-2019

Fantastisch!!!!!

De mens staat voorop..!!!!! Hotel Bali Rani is gezellige familie hotel,waarbij de mens nog steeds voorop staat.. Je wordt hartelijk,vriendelijk maar vooral met respect benaderd.. De kamers zijn schoon en het eten voortreffelijk.. Voor mindervalide mensen is Hotel Bali Rani zeker een aanrader en wil toch ook benadrukken dat ik het wel anders ervaren hebt in andere accommodaties.. Met betrekking tot de veiligheid is het ook optimaal, zeker met mensen in een rolstoel of slecht lopend.. Al met al een warme, cosy en stijlvol Hotel...

• 9H. Janssen28-10-2019

My second home!

Dat ze naar een geweldig hotel gaan. Al vele jaren gaan we naar dit hotel en elke keer voelt het als ‘thuis komen’. Het personeel is erg vriendelijk en is altijd bereidt om te helpen. Hier staat de gast echt op nummer 1!

• 9George Mantiri25-10-2019

Beslist waard om terug te komen.

Hotel in Balinesche sfeer niet te groot en te masaal en een mooie zwembad. Personeel zeer vriendelijk, goed onderhouden diverse maaltijden thema voor een goede prijs. Ik kom beslist weer terug. En natuurlijk alles centraal gelegen.

4 tips over Hotel Bali Rani

• Liesbeth Hekkelman, 27-03-2013

Neem een luxe kamer, ruimer dan de superior met uitzicht op tuin en zwembad.

• Marco-Brie, 08-06-2013

Loop over het verharde strand pad naar het centrum, op het strand staan de lokale verkopers met koele drankjes die ja kan kopen en naar de zon ondergang kan kijken. Het maakt niet uit welke kamer u boekt, ze zijn allemaal opgeknapt. 1é en 2é etage bij het zwembad hebben een groot balkon.

• leen floris, 07-07-2012

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Altijd even tijd voor een klein praatje, ook al hebben ze het druk.Wil je iets weten over je vertrektijden of een doktersbezoek e.d., er is daar een manager guest relation, Denny Karmela, die alles voor je regelt.

1 vraag over Hotel Bali Rani

• jurrian2003, 02-02-2012

Hotel consumptieprijzen

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat ongeveer de consumptieprijzen zijn in het hotel. Bijvoorbeeld wat kost een kop koffie, watertje, biertje,wijntje , cola'tje enz.... zou graag reacties willen ontvangen van mensen die er zijn geweest en dus ook zodoende de ervaringen er mee hebben.

Alvast bedankt.

jurrian2003, 07-07-2012

Dank je wel voor de reactie . Zal er zeker aan denken een volgend keer want dit keer hebben we een ander hotel geboekt,nl Bali Dyansty.

leen floris, 07-07-2012

hotelgasten van bali rani krijgen 10% korting op food en beverages. als je iets besteld wordt het op prijs gesteld dat je de bon ondertekent van watgeen je gebruikt hebt. Het is makkelijker en goedkoper om bij vertrek je gebruikte consumpties af te rekenen. Eeen biertje ( flesje Bintang ) ben je 27.000 roepia kwijt. Bestel je een "pakket", dat zijn 2 flesjes, dan ben je 50.000 roepia kwijt. Wijn 30.000 roepia, koffie 10.000 roepia. Maar met die 10 % korting korting scheelt het enorm.

• VerzorgingHalfpension

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis