Hotel Bali Niksoma Boutique Beach Resort

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bali Niksoma Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 3 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 10Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Bali Niksoma Boutique Beach Resort

• 10Edo09-07-2010

In één woord 'SUPER'.

In juni 2010 door Azië gereisd, waarbij 7 hotels en ressorts van tevoren geboekt. Ook voor 4 nachten het Niksoma in Legian op Bali. Gastvrijheid en service tot in de perfectie. Wat een fantastisch hotel! Elke dag werden we verrast door het hoge serviceniveau en de vriendelijkheid waarmee je door het personeel werd benaderd. Als gast kom je letterlijk niets tekort. Het personeel staat in de rij om het je zo comfortabel mogelijk te maken. Niet eerder op een dergelijk niveau meegemaakt. Een toplocatie, een heerlijk zwembad, een uitstekend restaurant, maar onze kamer was wat gedateerd. Gelukkig had dat geen negatieve invloed op ons genieten. Met stip een aanrader.

• 10Fam. L. de Jongh25-07-2009

Perfect!!!

Niksoma Beach Resort in Legian is een perfect hotel, als er iets ontbreekt, zorgt de staff wel, dat je het alsnog aangedragen krijgt. Wij hebben daar ongeveer 10 dagen in een Junior Suite gelogeerd. Het hotel ligt heerlijk rustig precies tussen 2 drukke stranden in, je hoeft de weg maar over te steken en je ligbed staat voor je klaar. Wil je naar het centrum van Kuta, dan kun je gaan wandelen of de vriendelijke receptie belt een taxi en voor nog geen 3.50 euro ben je bij de Discovery shopping mall. Het hotel is niet zo heel erg groot (57 kamers/bungalows). Voordeel daarvan is, dat het personeel de gasten echt op handen dragen. Het ontbijt was uitgebreid en als er iets aan ontbrak, zorgde de vriendelijke bediening, dat het er alsnog kwam. Je kunt er zelfs tot 10.00 uur AM gratis koffie op je kamer krijgen!Nog nooit meegemaakt! 'sAvonds werd ons bed opengeslagen plus we kregen er nog een heerlijk hapje bij! Wij hebben er een hele plezierige tijd gehad en zullen zeker nog terug gaan.

• 10J.R. Bons14-04-2008

In okt.’06 verbleven mijn neef en ik 1 week in het Niksoma Beach Resort. Mooi modern hotel met zeer comfortabele kamer. Mooi en schoon zwembad en tuin met cabana’s. In eerste instantie was er alleen een kamer met een tweepersoons bed geregeld maar dat werd al snel gecorrigeerd door een extra bed bij te plaatsen. Uitstekende service, erg vriendelijke staff. Erg behulpzaam toen ik op een dag met buikklachten in bed lag. Plaatselijke tokkeh blafte telkens 7x (brengt geluk zegt men). Hotel ligt aan het strand. Vanaf hier waren we na een half uurtje wandelen in Kuta om te shoppen en te eten. Naast het hotel is een prima koffietentje en we hebben regelmatig de wartel aan de overkant bezocht om onze e-mail te lezen. Het Niksoma is een uitstekend hotel om zo’n eerste week door te brengen en te acclimatiseren. Als we weer eens op Bali zijn zullen we vast en zeker weer daar verblijven.

• 10Prego06-07-2007

Geweldig hotel. Wij hebben hier onze laatste paar nachten van onze Bali reis doorgebracht en we hadden niet beter kunnen wensen. Zeer vriendelijk personeel, heerlijk liggend op het strandbedje terwijl de drankjes bij je worden bezorgd. Niet het allergoedkoopste hotel maar zeer de moeite waard. 's morgens bij het ontbijt kijk je uit op de zee met de surfers. Veel aussies...

Hotel Bali Niksoma Boutique Beach Resort info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar

Meals