Hotel Bali Mandira

Meer hotelinfo

52 reviews over Hotel Bali Mandira

• 10Vincent Roescher27-11-2014

Perfect

Hier net twee weken geweest en een perfect hotel. Alles zeer mooi, mooie zwembaden, o.a. een adults only wat een rust en een groot zwembad met glijbanen ideaal voor de jeugd. Ook een gedeelte in de tuin met rijst velden en bomen voor schaduw plekken echt voor ieder wat wils. Kamer was perfect zeer schoon en zeer goede bedden en airco, dit was de standaard kamer maar mooier als van de tuinvilla's. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam echt perfect. We zijn vorig jaar bij de buurman geweest, Legian Beach en die was echt veel minder. Dit is een hotel om terug tekomen perfect.

• 9mikkel7919-12-2012

Mooi opgezet

Mooi opgezet resort. Mooie tuinen en veel privacy. Door een zeer rustige weg gescheiden van het strand. Heerlijke zwembaden, voor het hoger gelegen zwembad geeft mooi uitzicht over zee

• 9T.Aaftink06-08-2012

absoluut een aanrader

mooi hotel, vriendelijk personeel. direct aan het strand. Kamers zijn schoon, goed onderhouden.

Met vrienden

• 0Anke01-05-2012

Perfecte locatie en super service!

Aan de rand van de boulevard, precies tussen Kuta en Legian in gelegen. Voor ons (stel in de 20) fantastisch. Zo in het uitgaansleven, maar daar had je in het hotel zelf geen enkele last van. Middels een voetgangerspad gescheiden van het (ook in juli) vrij rustige strand. Het hele drukke was dan meer in Kuta zelf. In de buurt veel restaurantjes waar je voor een paar euro heerlijk kan eten. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Leuk dat er ook veel Australiers in het hotel zaten, zij zorgen voor een hoop gezelligheid aan de bar . Handdoekenservice bij het zwembad en heerlijke ligbedden bij het zwembad. Cocktail erbij en genieten van de zonsondergang. 's Nachts in het heerlijke bed kruipen en de volgende ochtend genieten van een zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Bali Mandira is een topper!

• 8Anton07-07-2011

4e Jaar Bali Mandira.

Toch maar weer even flink gespaard en 4 weken Bali Mandira geboekt. Blijft een mooi hotel met een heerlijke tuin en fijne zwembaden met voldoende ligbaden. Bijzonder vriendelijke personeel. Helaas geen BVN zender op de tv, dat beschouw ik toch wel als een nadeel. En nog een ouderwets buik-televisietoestelletje op de 4 sterrren kamer. Dat kan toch eigenlijk niet echt meer. In de loop der jaren is Bali Mandira helaas wel behoorlijk duur geworden, jammer. Ontbijt is zonder meer prima. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, dat is ons prima bevallen. Balkon is wel klein. In de directe omgeving is voldoende te beleven. Centrum van Kuta ligt op loop-afstand (klein 1/2 uurt) via de boulevard of strand. Nog een tip, neem uitsluitend licht blauwe Blue Bird taxi's met meter en NOOIT Bali Taxi of iets dergelijks. Wij zijn alweer aan het sparen voor 2012.

• 10N van Ees19-06-2011

fantastich echt heerlijk gehad daar

Bali Mandira is een fantastich hotel voor jong en oud. Ligging perfect binnen het resort rustig en schoon en netjes. buiten het resort druk veel winkeltjes en restaurantjes wasseretten alles wat je nodig hebt. personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Tip neem geen badlakens mee, je krijg ze dagelijks schoon. Tuin bij zwembaden groot en voldoende ligbedden.

Met oudere kinderen

• 9Sophie Thijssen11-06-2011

Fantastisch hotel

Hotel Bali Mandira Kuta is een echte aanrader. Mooie kamers, goede schoonmaakservice, groot balkon, mooie tuin, mooie zwembaden vooral het zwembad met uitzicht op zee. Goede service bij het zwembad. Ontzettend lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Goede ligging tegenover het strand en uitgaansgelegenheden. Kortom fantastisch hotel. Hier gaan we weer een keer heen.

• 7K.J.02-04-2011

Zijn vijf sterren niet waard

Bali Mandira ligt gunstig als je van drukte houdt. Het hotel zat voor 80% vol met voornamelijk mensen uit Australië. Het hotel ligt in het hart van Legian, dit geeft een drukte van vanjewelste. Op het hotelterrein zelf is er van de drukte op straat weinig te merken. De luxe kamers zijn goed, de badkamer is erg mooi. Deze is half open, wel afgedekt met gaas tegen ongedierte. Het restaurant heeft redelijke keuze van eten. Onvoldoende voor een vijfsterren hotel. Bijvoorbeeld espresso moet extra voor betaalt worden. De ligbedden zijn erg goed, lekkere dikke kussens. Ook is het niet nodig je handdoek neer te leggen, er is zijn stoelen voldoende. Legian is erg druk en onrustig,mede door de vele bouwactiviteiten in de buurt van het hotel. Er komen vele hotels en winkelcentra bij.

• 8ben.emie01-04-2011

goede faciliteiten, kamer gemiddeld.

Omdat wij al op Bali waren, kwamen we rond 13u aan. Het duurde erg lang voordat we naar onze kamer konden, maar vooral omdat ons niets werd verteld was dat irritant. We kregen een upgrade van Superior Cottage naar deluxe room. Erg aardig, maar wij vonden het een donkere kamer. Bovendien was het uitzicht vanaf het piepkleine terrasje voor de deur op ...de parkeerplaats. Dus stonden we erop een superior cottage te krijgen. Die liggen op de 1e etage en we hoopten zo op een aardig uitzicht. Helaas....dat was op de daken van de naastliggende huisjes. De man die ons hielp met de koffers en de kamer was erg behulpzaam. Hij zei dat we de volgende dag een andere kamer konden vragen. Maar we wilden eindelijk wel eens uitpakken, dus daar hadden we geen zin in. De tuin is prachtig en ligt geweldig aan de loop boulevard met zicht op de zee. Het restaurant is ok. Bereid je erop voor dat je bij aankomst meteen het hele verblijf dient te betalen. Dit hebben we nog nooit meegemaakt en is niet prettig.

• 9albert bakker21-03-2011

Gewoon goed.

In Februari zijn we 4 weken in hotel Bali-Mandira geweest. We hebben het goed naar onze zin gehad, personeel heel vriendelijk en de kamer goed verzorgd en schoon. In de tuin kun je heerlijk zonnen op de bedden, met uitzicht naar zee. Het ontbijtbuffet is zeer royaal, zowel koud als warm. TV aanwezig, maar geen BVN, dit als minpunt ervaren. Restaurantjes op loopafstand door de goede ligging, zowel in Seminyak als in Kuta. In Bali-Mandira komen we zeker nog een keer terug, prijs en kwaliteit goed. Vanuit Mandira hebben wij nog 10 dagen met een auto en chauffeur/gids een rondtour over JAVA gemaakt. We zijn tot Yogyakarta gereisd en hebben veel bezienswaardigheden gezien,zoals plantages,paleisen,musea,markten,de rijstoogst,borobudur en de merapie vulkaan. Van Yogyakarta zijn we teruggevlogen naar Denpasar.

Met vrienden

0 tips over Hotel Bali Mandira

1 vraag over Hotel Bali Mandira

• Hanneke, 02-09-2010

Info

Wij gaan eind oktober 2010 voor 3 weken naar dit hotel. Is het aan te raden om eigen badlakens mee te nemen of zijn er volop badlakens te krijgen in het hotel.

Hoe is de buiten badkamer? Heb je last van ongedierte?? Of valt dat reuze mee? En tot slot hebben jullie nog leuke tips om Bali te ontdekken?

Nelly K, 12-10-2010

Ik ben net terug uit Bali en heb samen met mijn man Bali Mandira Resort gelogeerd. Wat je vra(a)gen betreft het volgende: Er zijn geen ongediertes in het Resort, alleen eekhoorns en vogels. Het Resort is zeer geriefelijk, het zwembad is oke, de buiten badkamer (om af te spoelen als je van het strand komt) is goed. Wel altijd met je slippers aan. Wat betreft leuke uitjes het volgende: Als je van de natuur houdt dan is Bali een Goddelijke Paradijs, veel groen en de rijstvelden adembenemend. Wil je een keertje naar de Bratan meer ( tweeling meer, een meer ontstaan in een Vulkaan) is goed te doen. Wil je naar Gigit waterval dan is het goed te weten dat je goed ter been moet zijn. Het is een steile berg 334 kronkelende trapjes... Ook de weg naar toe is slingerend, als je last hebt van autoziekte dan is het aanbevolen een pilletje in te nemen. ( was zo ziek v/d weg dat ik de waterval heb moeten overslaan) Voor de rest de botanische tuin met tempel, andere Tempel Tanah Lot ( tempel in zee) met prachtige Zonsondergang ( als je gelukt hebt) en ook de hoogste Vulkaan te bezoeken. Met een restaurantje. Volgend jaar ga ik weer, wil dan Sanur bezoeken, snorkelen en de Jimbaran dorpje bezoeken waar de vis zo vers is. Veel plezier op Bali en mag ik ook een reactie terug hoe jullie het hebben ervaren? Voor mij de moeite waard. Met vriendelijke groet,

Nelly Leppers-Kromowidjojo

Nelly K, 12-10-2010

PS, geen badlaken meenemen. Kan je elke morgen halen in de buurt van het zwembad. Wel handdoekje leggen, is zo SUPER IRRITANT!!! Fijne tijd!! Nelly K

Hanneke, 12-10-2010

Halli Nelly,

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Hier hebben we wel wat aan! Voor ons is het aftellen nu echt begonnen, over 2,5 week gaan we al weg! Zodra we terug zijn zal laten weten hoe wij het gehad hebben.

Je hoort van ons als we terug zijn!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
    • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats