Hotel Bali Gardenstersterster

Tonen op kaart

55 reviews over Hotel Bali Garden

• 8Nadine19-08-2016

fantastisch

Wat een mooi hotel. voorkant valt het mee maar zodra je binnen bent heb je idee je zit in paradijs wat een prachtige tuin en uitzicht. Kamers zijn ruim en netjes. Ontbijt is iets eentonig. Maar ga vooral eten bij boardwalk achter hotel aan strand Geweldig.Hier de verjaardag gereed voor mijn man. Prachtig versierde tafel aan zee gekregen met verlichting en stoelen versierd ook werd een gezongen door personeel en taart gebracht(tegen betaling)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8H.W.J. Sijmons23-10-2014

Fantastische plek voor ons.

Ben slecht ter been. Hebben alles in de buurt. zwembad, restaurant, zee, winkelcentra etc.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Stephan Kusters31-10-2013

Heerlijke vakantiespot

Een netjes onderhouden hotel en accommodatie, met veel groen en activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9Piet nieborg26-02-2013

Prima hotel niks mis mee

Prima hotel ligt zeer gunstig,je bent overal vlak bij Ontbijt is wat karig kan beter. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Ap09-11-2012

Super

Echt een super vakantie gehad, prachtige tuin, gezellige zitjes en vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Jan18-10-2012

Geweldige plek in het centrum en toch erg rustig

Prima schoon hotel. Kamers goed ingericht en voorzien van koffie en thee faciliteiten welke dagelijks worden aangevuld. Elke dag 2 nieuwe gratis flesjes water. In het centrum met vele restaurantjes. Personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Kwaliteit erg goed. Let wel dat het ontbijt bestaat uit kaas, fruit, nasi, noodels, brood wat je kan roosteren, pannekoeken en eieren zoals jij ze hebben wil. Natuurlijk ook nog elke dag wat andere warme gerechten bij het ontbijt. Hotel heeft diverse restaurants welke heerlijke gerechten op de kaart hebben staan. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en handoeken worden gewisseld wanneer je dat zelf wil. Er is ook een adult zwembad waar je rust hebt en waar geen kinderen komen. Nooit een probleem om een ligbed te hebben en geen handoekje leggen om te reserveren.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Saskia24-05-2012

Mooi hotel

Mooi hotel, mooie tuin, goede ligging aan het strand en ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum van Kuta. Schone kamers en goed ontbijt. Croissants, omelet, gekookt ei, pancakes en brood. Voor de liefhebbers uiteraard ook mie en nasi... Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 8Piet04-05-2012

Hotel bij uitstek

Hotel Bali Garden is een prachtig hotel met heel vriendelijk personeel. Het ligt inhet centrum naast een shoppingmall. Er zijn 3 zwembaden en aan het strand.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Jan15-08-2011

Prima hotel

Een aan het strand gelegen hotel met zwembaden en groot terras met uitzicht op zee. Het zwembad heeft een bar en er zijn zitjes in het water. Er zijn voldoende ligbedden en ook is er de mogelijkheid om eten of drinken te bestellen als u langs het zwembad ligt. Het zwembad bevat een apart gedeelte voor kleine kinderen. In het hotel is altijd security aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Arnold25-07-2011

Goede uitvalsbasis op Bali

Bali Garden is een heerlijk hotel midden in Kuta. Het hotel ligt naast de Discovery Mall en 10 minuten van het centrum van Kuta. Tegenover het hotel ligt het waterpretpark. Het hotel is een heerlijke oase van rust midden in Kuta. Het ligt aan het brede strand van Kuta, alwaar je heerlijke wandelingen kan maken. Het ontbijt in het hotel is goed, alleen weinig afwisseling. Het eten in het strandrestaurant is echter TOP. Voor weinig geld eet je daar heerlijke mie, nasi sate en verschillende vis. De massages in het hotel zijn heerlijk. Al met al een geweldig hotel voor een heerlijke vakantie op Bali.

Gereisd met vrienden in januari 2010

2 tips over Hotel Bali Garden

• Jan, 18-10-2012

Ga bij het hotel rechtsaf en loop in 5 minuten naar restaurant Kunyit, hier is het werkelijk fantastisch eten met de echte indonesische smaken en niet met een westerse overheersing.

• H.W.J. Sijmons, 23-10-2014

Boek tijdig. Het Hotel is altijd vol.

3 vragen over Hotel Bali Garden

• Nadine, 05-07-2016

restaurants

we gaan deze maand naar bali garden beach resort. iemand een tip waar je in de buurt lekker en goed kunt eten. Waar kunnen we geld wisselen? Of dit al in NL wisselen of zijn daar pin mogelijkheden?

• Brigitte, 31-07-2011

Is er gratis wifi?

Ik heb een vraagje, ik ga voor 3 weken naar Bali garden toe, alleen vraag ik mij af of er wifi is, want mijn zoon wit zijn blackberry meenemen , hoop snel op antwoord, bedankt

Jan, 18-10-2012

Er is in het hele hotel wifi en ook bij het zwembad. Wel moet je daar 25.000 RP voor betalen wat ongeveer 2 euri is per uur.

• Anton, 01-09-2010

Bezetten ligbedjes door niet-hotelgasten.

De laatste recenti over het bezetten van ligbedjes door niet-hotelgasten is mij uit het hart gegrepen ! Wij zijn ook 3 achtereenvolgende jaren in Bali Garden geweest, maar de ervaringen van dit jaar (2010) waren voor ons reden om 2011 NIET meer te boeken in Bali Garden. Jammer, want hebben het verder reuze naar de zin gehad in Bali Garden. Maar, de oorzaak is volgens mij het managment van Bali Garden zelf. Want ik begrijp dat ze het voorste gedeelte (Boardwalk) inclusief zwembed hebben verpacht. En de pachters proberen zoveel mogelijk externe bezoekers te trekken. Verder ben ik wel benieuwd, hoe ze alle gasten willen bedienen met het ontbijt als de nieuwbouw gereed is.

Jan, 18-10-2012

Ontbijt geen probleem in 2012 en altijd plek. Buiten moet je wel komen voor 8 of na 9 uur anders moet je binnen zitten. Geen problemen gehad met andere dan eigen hotel gasten die op de bedjes lagen en er was altijd plaats en geen handoekje leggen nodig wat vaak wel is bij andere hotels.

Hotel Bali Garden info

• Aantal sterrenstersterster