Hotel Astagina Resort

IndonesiëBaliKuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Astagina Resort voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

0Tonen op kaart

1 Reviews over Astagina Resort

• 8Hugo08-04-2017

Mooi hotel

Het hotel ligt op ca 700 mtr. van het strand in een wijk met winkeltjes en restaurantjes. Voor een 4* hotel is de receptie/lobby klein. Het complex heeft een paar hoge gebouwen en een aantal Villa’s met/zonder eigen zwembad. De standaard luxe kamers zijn niet erg groot, 21 m2, en vallen tegen qua inrichting, geen zitje en bij een aantal kamers zijn de balkons afgeschermd om inkijk te vermijden bij de onderliggende villa’s. Wij hebben een andere kamer gekozen met een upgrade voor een luxe 4 persoons Arana-villa, totale oppervlakte van ca. 95 m2, met een woonkamer en op de verdieping 2 slaapkamers, 2 badkamers en een balkon. Beide slaapkamers hebben beperkte opbergruimte voor je meegenomen spulletjes, lastig voor een lang verblijf. Ontbijtbuffet: Goed. Diner: Verwesterd Indonesisch en Europees. Toch wel een mooi hotel maar met Australische gasten waarbij wij ons niet thuis voelen.

Hotel Astagina Resort info

Veilig betalen met