Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

17 Reviews over All Seasons Legian Bali

• 10jack jalhay26-02-2021

zon vakantie

super hotel vriendelijk personeel super eten ruime keus ik heb er genoten van mijn vakantie was er voor de tweede keer en mocht het toelaten ga ik er weer heen met vrouwtje deze vakanties zal ik nooit vergetenplus minus 300 meter naar het strand winkeltjes in de straat supermarkt in de straatsavonds geen herrie van toeristen of verkeerdus een heel relax vakantie hotel

Suci Tirta General Manager, General Manager, 18-03-2021

Thank you for taking the time to share your comment about your experience you had during your previous stay in Ibis Styles Bali Legian. Satisfaction of the guest is a part of our primary concern, therefore from your feedback we are able to encouraging our team to learn and keep improving the quality of service. We look forward to welcoming you again at Ibis Styles Bali Legian in the near future. Warmest Regards, Suci Tirta General Manager

• 8Shaan10-07-2019

Geweldig!!

Lekker hotel, lief en vriendelijk personeel.

Kahar Salamun, General Manager, 24-07-2019

Thank you for taking time sharing your experience at ibis Styles Bali Legian. We appreciate your feedback on our hotel and service. Your valuable feedback has been noted for improvement. Once again, thank you. We hope to welcome you again in the near future with more enjoyable experience at our hotel.

• 8rc wouters31-01-2019

Heerlijk

Heerlijk hotel! Goede service en restsurant. Wel een Drukke omgeving maar dat houdt ook in dat winkels, restaurant en strand op loopafstand zijn. Spa is zeker een aanrader

• 9Urwin A.27-01-2019

Dit hotel is in Legian, vlakbij het strand. Het is een prachtig hotel met zeer goede service. Ondanks het midden in stad ligt, merk je eigenlijk niet zoveel van de drukte erom heen. De kamers waren ruim en schoon. De bedden lagen heerlijk. Het eten van het restaurant was heerlijk en vers bereid. Zeker de moeite waard om terug te komen.

• 8Mirjam06-10-2018

Wij gaan hier zeker nog eens terug!

Heerlijk hotel, mooie uitval basis voor uitstapjes en het strand!

Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Mirjam, Thank you for staying with us. It's a pleasure for us to read that our hotel and service met your expectation. Thank you for taking time sharing your experience at all Seasons Legian Bali. My team and I are looking forward to welcoming you again soon.

• 8Monique Van Dommelen20-09-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op Bali. Verbleven in Alle Seasons, prima hotel waar wij de kamer een upgrade hadden laten geven. Daardoor beneden een kamer met buitendouche, vlakbij zwembad. Hebben een fijne tijd hier gehad en zeer vriendelijk personeel. Een 👍voor hun allemaal. Hotel in een rustig gedeelte van de straat. In de omgeving prima restaurantjes om te eten en veel winkeltjes. Strand is vlakbij. Hebben in het hotel gegeten met de bbq-avond, goed verzorgd en prima eten. Dit alles met muzikale omlijsting 😊. Gaan hier beslist een keer terugkomen. (Groeten van Richard en Monique, kamer 101).

Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Richard and Monique, Thank you for your comment. We are delighted to read that you experienced wonderful stay at our hotel. Thank you for taking sharing your feedback. Valuable feedback like yours always be our source of improvement. My team and I are looking forward to welcoming you again. We hope your next stay will be as pleasant as before.

My personal regards, Kahar Salamun General Manager

• 4M van Gestel19-08-2018

Vreselijke vakantie ..

Vakantie geboekt 17 dagen bij touroperator,service was geweldig , Hotel All Season Resort in Legian. Eerste week alles geweldig ,nadien een grote ellende niet te geloven Bedwantsen ,enorme jeuk ,naar een ziekenhuis ,vakantie naar de knoppen ,mocht een hele dag niet meer op mijn kamer alles met gif gedesinfecteerd, touroperator doet niets meer voor je ..

Dear M Van Gestel,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the all seasons Bali Legian. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At all seasons, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely, Kahar Salamun General Manager

• 7Robert02-06-2018

Prima voor een verblijf in Legian

Goed gelegen t.a.v. strand. De omgeving Legian /Kuta is echter voor een kort verblijf prima maar ga vooral rond reizen als je in bali bent. Het binnenland is vele malen mooier. Hotelkamer is prima. Niet al te groot maar als je dagelijks op pad bent om dingen te bezichtigen groot zat. Dagelijks schoonmaak. Zwembad en ontbijt waren prima. Vriendelijk personeel zoals alle balinezen. Al met al een basic hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding

Dear Robert,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the all seasons Bali Legian. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely, Kahar Salamun General Manager

• 8Vincent31-01-2016

Zeer goed hotel

Dit hotel ligt op vijf minuten lopen van het strand en beschikt over een heerlijk zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle hotelkamers liggen rondom het zwembad. Onze kamer was ruim en zeer schoon.Ontbijt was prima, mocht je in de ochtend al trek hebben in een bord nasi dan kan dat maar gelukkig liggen er ook gewoon broodjes en kan je een eitje laten bakken.

Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Vincent, Thank you for staying with us. It's a pleasure for us to read that our hotel and service met your expectation. Thank you for taking time sharing your experience at all Seasons Legian Bali. My team and I are looking forward to welcoming you again soon.

• 8DS10-07-2012

Goed hotel

Zeer ruime schone kamers. Badkamer is ook prima met goede douche. Leuk (klein) balkon. Prima hotel om te verblijven in Legian. Ongeveer 5 minuten lopen naar het strand. Leuk strand met ligbedden.

Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear DS, We very much appreciate your comments regarding your stay at the all seasons Legian Bali. We are delighted to read your feedback on our hotel and service. We hope your next stay will be more pleasant. We look forward to welcoming you again on your next visit to Bali.

Hotel All Seasons Legian Bali info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden