Hotel All Seasons Legian Balistersterster

8.1Fantastisch

Indonesië, Bali, Kuta (Beach) / Legian

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor All Seasons Legian Bali voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

16 reviews over Hotel All Seasons Legian Bali

• 2019
    8Shaan10-07-2019

Geweldig!!

Lekker hotel, lief en vriendelijk personeel.

Kahar Salamun, General Manager, 24-07-2019

Thank you for taking time sharing your experience at ibis Styles Bali Legian. We appreciate your feedback on our hotel and service. Your valuable feedback has been noted for improvement. Once again, thank you. We hope to welcome you again in the near future with more enjoyable experience at our hotel.

Alleen gereisd in juni 2019

• 8rc wouters31-01-2019

Heerlijk

Heerlijk hotel! Goede service en restsurant. Wel een Drukke omgeving maar dat houdt ook in dat winkels, restaurant en strand op loopafstand zijn. Spa is zeker een aanrader

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Urwin A.27-01-2019

Dit hotel is in Legian, vlakbij het strand. Het is een prachtig hotel met zeer goede service. Ondanks het midden in stad ligt, merk je eigenlijk niet zoveel van de drukte erom heen. De kamers waren ruim en schoon. De bedden lagen heerlijk. Het eten van het restaurant was heerlijk en vers bereid. Zeker de moeite waard om terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Mirjam06-10-2018

Wij gaan hier zeker nog eens terug!

Heerlijk hotel, mooie uitval basis voor uitstapjes en het strand!

Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Mirjam, Thank you for staying with us. It's a pleasure for us to read that our hotel and service met your expectation. Thank you for taking time sharing your experience at all Seasons Legian Bali. My team and I are looking forward to welcoming you again soon.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Monique Van Dommelen20-09-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op Bali. Verbleven in Alle Seasons, prima hotel waar wij de kamer een upgrade hadden laten geven. Daardoor beneden een kamer met buitendouche, vlakbij zwembad. Hebben een fijne tijd hier gehad en zeer vriendelijk personeel. Een 👍voor hun allemaal. Hotel in een rustig gedeelte van de straat. In de omgeving prima restaurantjes om te eten en veel winkeltjes. Strand is vlakbij. Hebben in het hotel gegeten met de bbq-avond, goed verzorgd en prima eten. Dit alles met muzikale omlijsting 😊. Gaan hier beslist een keer terugkomen. (Groeten van Richard en Monique, kamer 101).

Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Richard and Monique, Thank you for your comment. We are delighted to read that you experienced wonderful stay at our hotel. Thank you for taking sharing your feedback. Valuable feedback like yours always be our source of improvement. My team and I are looking forward to welcoming you again. We hope your next stay will be as pleasant as before.

My personal regards, Kahar Salamun General Manager

Gereisd met partner in september 2018

• 4M van Gestel19-08-2018

Vreselijke vakantie ..

Vakantie geboekt 17 dagen bij touroperator,service was geweldig , Hotel All Season Resort in Legian. Eerste week alles geweldig ,nadien een grote ellende niet te geloven Bedwantsen ,enorme jeuk ,naar een ziekenhuis ,vakantie naar de knoppen ,mocht een hele dag niet meer op mijn kamer alles met gif gedesinfecteerd, touroperator doet niets meer voor je ..

Dear M Van Gestel,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the all seasons Bali Legian. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At all seasons, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely, Kahar Salamun General Manager

Alleen gereisd in februari 2018

• 7Robert02-06-2018

Prima voor een verblijf in Legian

Goed gelegen t.a.v. strand. De omgeving Legian /Kuta is echter voor een kort verblijf prima maar ga vooral rond reizen als je in bali bent. Het binnenland is vele malen mooier. Hotelkamer is prima. Niet al te groot maar als je dagelijks op pad bent om dingen te bezichtigen groot zat. Dagelijks schoonmaak. Zwembad en ontbijt waren prima. Vriendelijk personeel zoals alle balinezen. Al met al een basic hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding

Dear Robert,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the all seasons Bali Legian. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely, Kahar Salamun General Manager

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Vincent31-01-2016

Zeer goed hotel

Dit hotel ligt op vijf minuten lopen van het strand en beschikt over een heerlijk zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle hotelkamers liggen rondom het zwembad. Onze kamer was ruim en zeer schoon.Ontbijt was prima, mocht je in de ochtend al trek hebben in een bord nasi dan kan dat maar gelukkig liggen er ook gewoon broodjes en kan je een eitje laten bakken.

Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Vincent, Thank you for staying with us. It's a pleasure for us to read that our hotel and service met your expectation. Thank you for taking time sharing your experience at all Seasons Legian Bali. My team and I are looking forward to welcoming you again soon.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8DS10-07-2012

Goed hotel

Zeer ruime schone kamers. Badkamer is ook prima met goede douche. Leuk (klein) balkon. Prima hotel om te verblijven in Legian. Ongeveer 5 minuten lopen naar het strand. Leuk strand met ligbedden.

Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear DS, We very much appreciate your comments regarding your stay at the all seasons Legian Bali. We are delighted to read your feedback on our hotel and service. We hope your next stay will be more pleasant. We look forward to welcoming you again on your next visit to Bali.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Jan Esman29-02-2012

Bali, the pace to be

Hotel All Sreasons in Legian ( Kuta) is een mooi hotel, gebouwd in een moderne strakke stijl. Het mist het typisch Balinese. De kamers zijn heel mooi en worden goed bijgehouden. Het personeel is zeer behulpzaam en servicegericht. De ligging van het hotel is een beetje ver van het centrum, maar is toch wel te belopen. Het enige echte minpuntje vinden wij dat het geen hotel is om overdag je te vermaken. Het binnenterrein is bijna helemaal ingenomen door het zwembad, waarbij de weinige strandstoelen vrijwel altijd bezet zijn, door gasten, die op de begane grond hun kamer hebben. Er is geen plekje te vinden, waar je in de schaduw aan het water zou kunnen zitten. Het ontbijt was prima verzorgd en er was altijd voldoende afwisseling. Het hotel mis prima bevallen, maar wij hebben overdag in andere ressorts ons vertier gezocht.

Kahar Salamun, General Manager, 26-10-2018

Dear Jan Esman, We do appreciate your time and effort you taking to inform us your feedback during your recent stay with us. Apologize for the inconvenience and your comment are well noted. We value your feedback to measure our performance to be better in the future. Thank you very much for your patronage, hopefully there will be another opportunity for us to serving you again with a better quality service in the near future.

Best Personal Regards Kahar Salamun General Manager

Gereisd met partner in februari 2012

0 tips over Hotel All Seasons Legian Bali

3 vragen over Hotel All Seasons Legian Bali

• Sandra, 26-03-2019

Lunch en diner prijs in hotel

Wie kan mij vertellen wat de prijzen zijn voor lunch en diner?

• Lisa, 25-03-2019

restaurant

Kan iemand iets vertellen over het eten in het restaurant. Prijs/kwaliteit

• Inge, 15-02-2019

Handdoeken

Ik las dat dit hotel handdoeken survies heeft. Hoe groot zijn de handdoeken en wat zijn de kosten per persoon. Dan weet ik of ik mijn eigen strandlakens moet mee nemen of ze hier kan huren.

Hotel All Seasons Legian Bali info

• Aantal sterrenstersterster
    • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Eten en drinkenLunch
    • Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenIndonesisch, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats