Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

10 Reviews over Adi Dharma

• 4Piet17-03-2016

Zou niemand dit hotel aanraden

Veel hinder van dronken aussies Ze lopen met bier door het zwembad

• 8Samantha03-08-2012

wij hebben hier heerlijk gehad

Ik sta erg versteld van het middelmatige cijfer van dit hotel. Wij zijn hier geweest in juni 2010 en gaan in het najaar hier weer naar toe. In juni was het er erg rustig. De kamers vonden wij heel mooi, schoon en ook vooral de badkamer was mooi in tegen stelling tot andere hotels. Het is ca 10 minuten lopen naar het strand maar vonden wij niet vervelend en je zit zo in de grote winkelstraat. Ontbijt eenvoudig maar lekker. Dit is of nasi of broodje en omelet maar dit is het ontbijt bij de meeste hotels.

• 2Sonja Stralendorff06-11-2011

Dit nooit meer

Hotel is zeker de sterren en de prijs niet waard. Hotel overspoeld met luidruchtige aussies met tattoos. personeel wel erg vriendelijk. Badkamer zeer gedateerd en op sommige plaatsen goor. Onze badkamer grenst aan de gang. Boven badkamerspiegel zit een opening met gaas afgedekt. Helaas met enkele grote gaten waardoor we veel bezoek kregen van muggen. Hotel ligt rustig echter in Kuta (vreselijk). Ipv 4 nachten hebben we 1 nacht noodgedwongen hier gezeten. Via onze reisorganisatie hebben we een vervangend hotel in Tuban gekregen.

• 5Mirjam18-08-2011

Tegenvaller

Slechte ervaring (augustus 2011). Kamer voor drie persoenen werd een kleine twee persoonskamer met een derde bed op de grond. Klacht hierover werd niet op prijs gesteld ( "not my problem"). Veel Australiers die het hotel overnemen. Zwembad klein en weinig zon. Strand is een kwartier lopen door een hele drukke smalle straat waar de scoooters doorheen scheuren. Als je iets anders kan nemen zou ik het doen!

• 9Hanja22-07-2010

Geweldig hotel met een prima ligging

Wij zaten in de cottages van deze accomodatie. Prachtige grote schone kamers gelegen in een mooie tuin met een klein zwembad. Er is geen lift aanwezig. De cottages liggen aan een drukke straat maar daar merk je op de kamers niets van. Het strand ligt op 10 minuten lopen, de winkels, restaurantjes en barretjes zit je midden tussen. Het eten is prima, zowel ontbijt als diner met voldoende variatie. Via de receptie zijn excursies met korting te boeken (o.a. naar het waterpark in Kuta)

• 6Norma12-12-2009

onrustig

Het hotel was overspoeld met jongelui tussen de 17 en 22 jaar uit Australië. Dit heeft de beoordeling van het hotel aardig beinvloedt. Het hotel werd overgenomen door deze jonge mensen. De staf van het hotel heeft weinig tot geen actie ondernomen. 's nachts schreeuwen, gillen, ruzie maken en luide muziek. Alles kon en mag. Het pierebadje werd als een grote jacuzie gezien.Mangement heeft te laat (drie dagen voor vertrek) een andere kamer aangeboden. Voor mij geen Adi Dharma meer, jammer want het de kamers waren wel wat gedateerd maar schoon. Iedere dag schone lakens en handdoeken. Ontbijt was lekker en redelijk keuze. Hotel is uitstekend voor jonge mensen zonder kinderen

• 8RLeeraar17-10-2008

Fijn hotel in een rustige omgeving.

Hotel Goede simpele kamer met een groot bed, tv en airco. Er is voldoende kastruimte. De badkamer is voorzien van toilet, ligbad en wastafel. Warm water is voldoende aanwezig. Wij zaten op de begane grond en hadden een terrasje in de hoteltuin vlakbij het zwembad. Hotelpersoneel is hulpvaardig en erg vriendelijk. Het hotel is rustiger en ruimer opgezet dan de cottages. Het is ong. 10 min lopen naar het strand.

• 9Marjolein19-06-2008

Wij zijn anderhalf jaar geleden geweest (sept 2006). Ivm met een amoebe (parasiet) heeft mijn partner ruim een week in het ziekenhuis in bali gelegen. De eigenaar van het hotel kwam bijna iedere dag samen met zijn vrouw naar het ziekenhuis om ons te bezoeken. Zelfs met een groot boeket! service en vriendelijkheid van het personeel: een dikke 10! Het is een echte aanrader!

• 8Michel en Petra06-03-2008

Gezellig hotel, goed ontbijt, nette familiekamer, aardig personeel, centraal gelegen, prima zwembad. Kortom, wij hebben er een heerlijke vakantie doorgebracht. Onze kinderen vonden het alleen jammer dat het zwembad niet wat ondieper was zodat ze er wat beter konden staan.

• 7fam.heuveling03-02-2008

leuk hotel voor een leuke prijs maar wij zaten normaal altijd op sanur en zijn daar toch nog een weekje geweest omdat de zee daar mooier en veiliger is voor de kinderen. dit hotel is zeer geschikt voor mensen die van stappen houden en van winkelen.

Hotel Adi Dharma info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden