IndonesiëBaliKubuHotels KubuHotel Kubu Indah Resort

8.5FantastischScore uit 4 reviews

8.5FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Kubu Indah Resort

• 9Erik van Vessem13-04-2016

Fantastische plek, net zo mooi als de brochure!

Het super resort, gemanaged door een Zwitsers en Deens echtpaar. De kwaliteit van de bungalows, de duikschool en het restaurant is van europese kwaliteit. De medewerkers zijn vriendelijke, gastvrij en behulpzaam. Het resort ligt een beetje afgelegen, op loopafstand zijn een paar kleine winkeltjes maar voor horeca of grotere winkels moet je transport regelen.

• 7Ayhan03-09-2012

Kubu Indah

Net terug van 14 dagen Kubu Indah resort. We hebben gedoken.

Het Kubu Indah Resort wordt weergegeven als een 4* hotel, maar naar mijn mening mag er daar zeker een sterretje af. De kamers zijn vrij basic en het eten standaard. 's Morgens 2 sneden brood een ei en wat bacon als ontbijt en 's avonds een menu kaart waar je kan uit kiezen. Wel hebben we een BBQ avond gehad, waar je nog eens extra op moest betalen bovenop je half-pension. de porties zijn vrij klein, en zeker voor een duiker en als je nog eens een portie vroeg, kwam dit op je rekening. Kubu is vrij afgelegen en zeker niet aan te raden voor een verblijf van 14 dagen. Buiten het "resort" is er totaal niks te beleven in Kubu

• 9M. Bussmann14-02-2012

Geweldig alles super

In maart 2011 enkele nachten geweest, het was geweldig. Een nieuw en kleinschalig resort op een locatie direct aan zee waar men aandacht voor je heeft. Heerlijk om te relaxen, lezen, zwemmen in het privé zwembad en de zee die echt aan je voeten ligt. Het eten en de drankjes zijn excellent. Schone kamers, alles super hygiënisch. Personeel zeer attent en prima opgeleid door de eigenaren die van Europese afkomst zijn. Duiken en snorkelen op het huisrif en duiktrips naar vele gebieden op het heerlijke Bali

• 9karin vandervries04-10-2011

oase van rust

Klein hotel met kamers in losstaande bungalows, uitzicht op zee. Heerlijk relaxed, met zwembad en spa, goede duik- en snorkelfaciliteiten vanaf het (stenen)strand. Wij voelden ons echt verwend, eten is prima en de kamers zijn goed. Wel ben je 'veroordeeld' tot de catering in het hotel, in de nabije omgeving geen restaurants op wandelafstand. Wij waren met kleine kinderen (2 en 5) in de enige familybungalow (ingang van beide bungalows via gedeelde veranda), heerlijk grote tuin voor hen en veel moois te zoeken (schelpen e.d.) op het strand. Iedere dag prachtig uitzicht op de bootjes van de vissers die binnen komen varen met soms maar een paar en soms ook heel veel vissen. Echt kinderbad is er niet, maar spelen in het grote bad gaat goed, wel in de buurt blijven dus. Heerlijk voor een paar dagen relaxen als tussenstop tussen de drukte van Sanur en het bruisende Ubud.

Hotel Kubu Indah Resort info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar