Kintamani

Kintamani

We hebben een aantal aanbieders voor Kintamani voor je op een rij gezet:

Reviews over Kintamani

• 8Mark26-06-2013

Omgeving is super

Prachtige ligging op de vulkaan met een geweldig uitzicht over het meer en de rijstterrassen. Alleen de route omhoog is al mooi. Een mooi startpunt om met een mountainbike de vulkaan af te dalen door een afwissellende omgeving met kleine dorpjes, tempels, rijstvelden en een authentieke sfeer.

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in februari 2011

• 5Ineke 26-09-2010

Niet prettig

Op de weg naar Kintamani zie je veel aapjes en het is erg mooi. Eenmaal aangekomen in het dorp wil je eigenlijk zo snel mogelijk doorrijden. De mensen zijn er ronduit onvriendelijk. Wij hadden een boottripje over het meer naar een nog meer afgelegen plaats aan het meer. Toen we daarnaartoe aan het varen waren begon het te regenen. Het was in het plaatsje de bedoeling dat we de begraafplaats gingen bezoeken. Nou, begraven doen ze daar niet. Je zag de dode mensen onder wat bamboe liggen. Doordat er een bepaalde boom ter plekke groeit zou je de lijken niet ruiken. Nou dat was niet zo hoor. Ik zou deze tocht niet meer maken een volgende keer.

• 1Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in januari 2008

• 7Bianca25-07-2010

Mooie omgeving, maar opdringerige mensen!

Mooi uitzicht op Kintamani en het meer. Bij aankomst moest er een entrance-fee worden betaald. Snap nog steeds niet waarom, maar we wilden het graag zien. Ontzettend veel opdringerige verkopers. Zitten zelfs met de handen in de auto! Jammer van zo'n mooie plek.

• 4Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 2Cultuur

Gereisd met partner in juni 2008

• 5Jan en Christien22-02-2010

Je moet er doorheen!

Kintamani is een plaats in het centrale bergland waar je niet hoef te blijven. Je moet er doorheen op je reis van noord naar zuid of andersom. De markt is wel een bezoekje waard. In de omgeving zijn er echter diverse mogelijkheden zoals het beklimmen van Gunung Batur, Lake Bratan en Lake Danau, Ulu Danu tempel in Candikuning, Pura Puncak tempel in Penulisan, de hoogste tempel van Bali waar nog steeds de verboden hanengevechten plaatsvinden, enz.

• 9Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in november 2005

• 1Hans Goldbach20-03-2009

Mooi uitzicht maar verder een roversnest

Je moet in Kitamani niet lgeren of zo. Het is even een mooi uitzicht over Lake (Danau) Batur, maar dan weer snel door. Je wordt lastig gevallen door onsympathieke en opdringerige verkopers. De laatste keer was er zelfs een wegblokkade met een man verkleed als politie agent die een "entrance fee" eiste. "Only 7000 rupiah!" We hebben geantwoord dat we niet in Kintamani moesten zijn en zijn gewoon doorgereden, hem in een stofwolk achterlatend.

• 5Omgeving
    • 1Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 1maureen09-06-2007

erg ongezellig, opdringerige mensen in verhouding met de rest van bali

• 1Omgeving
    • 1Cultuur