Villa Villa Melati

• 10Waardering
  • 10Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

2 Reviews over Villa Melati

• 10Lisanne08-03-2014

in 1 woord Waanzinnig

Wij hebben met 4 vrienden afgelopen zomer (juni 2013) 1 week in Villa Melati mogen verblijven. Op de foto's alleen al leek het een plaatje, maar wauw.. toen we aankwamen konden we onze ogen niet geloven. Wat een ruimte, wat een rust, wat een sfeer, zo onbeschrijflijk mooi! Het was bijna overweldigend dat dit kleine paleisje van ons zou zijn. En het personeel, zo ontzettend gastvriendelijk. De villa, het zwembad, de tuin wordt elke dag bijgehouden door het zeer vriendelijke personeel. Wayan, haalde ons op bij het vliegveld maar bracht ons ook naar diverse leuke plaatsjes als we daar om vroegen. De villa ligt gelegen in een rustig dorpje, maar met de taxi kom je overal zeer snel! Voor mooie (zon en zwem)stranden hoef je hier alleen niet te zijn, dat is het enige minpuntje. Maar aan onze villa hadden wij gelukkig genoeg! Hier kun je de hele dag vertoeven. Eetgelegenheden heb je rondom de villa wel, maar je kunt er ook voor kiezen om naar Seminyak te gaan. Ik zou zeker teruggaan!

• 10Sonja17-01-2011

helemaal geweldig

Villa Melati gehuurd via een koppel uit Kerkdriel, deze mensen willen eerst de bezoekers ontmoeten voordat ze definitief verhuren, dat is een veilig gevoel.

Deze villa is helemaal open, voor onze begrippen vreemd maar voor daar een zaligheid. Prive zwembad die dagelijks wordt schoongemaakt. Een perfect onderhouden tuin en door de dames die daar in huis werken krijg je werkelijk een vakantiegevoel. Indien je wenst wordt er voor je gekookt, en heel lekker. Het ontbijt wordt vers voor je klaargemaakt, die dames zou je zo mee naar huis willen nemen. Was wordt opgehaald en weer terug afgeleverd. Wel moet je een taxi nemen om ergens te komen, maar dat kost daar toch niets. Ga je met kinderen dan is dit echt ideaal, kan het helemaal aanbevelen.

Sonja

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar