2 tips over Hotel Villa Mawar Berawa

• Fam. van Dinter, 18-08-2014

Regel alle uitstapjes met Wayan, hij weet alles van de omgeving. Ik kan niet stoppen over het eten van Komang, echt een aanrader!

• Vera Hirth, 30-09-2014

Huur de chauffeur Wayan in voor een uitstapje naar een van de warenhuizen Hardy's in Sanur, Matahari in Kuta om nog wat souveniers te halen , hier liggen de prijzen gewoon vast met een prijskaartje en hoef je niet te onderhandelen over prijzen. Houdt echter wel rekening met de drukte van het verkeer in Zuid Bali. Vlakbij de villa staat een kraam met de heerlijkste snoeperijen voor heel weinig geld ( wij hadden een tasje vol voor nog geen 2 euro )