Hotel Villa Mawar Berawa

Review geschreven door Vera Hirth

Paradijsje op aarde!

Vera Hirth
30-9-2014

Wij hebben van 25 - 28 september 2014 gelogeerd in deze prachtige villa.

Bij binnenkomst wordt je verrast door de grote ruimtes en prachtige inrichting van deze mooie villa.

De villa met 2 grote slaapkamers, 2 badkamers, keuken en grote woonkamer met terras en zwembad is omringd door rijstvelden welke je vanuit het fijne zwembad en vanaf de Gazebo een prachtig uitzicht geven.

Alles is met zorg en oog voor details ingericht en erop gericht om je de luxe van een privé villa te laten voelen.

Het personeel van de villa doet er alles aan om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

De kokkin Komang ( vrouw van de chauffeur Wayan ) maakt de heerlijkste maaltijden voor weinig geld voor je klaar. Vlak bij de villa zijn ook supermarkten, een bakker en een kraam met allerlei lekkernijen aanwezig. Met de chauffeur of voor kortere afstanden met de taxi kun je overal in de omgeving heen.

Voor ons was dit de perfecte afsluiting van een rondreis over Lombok en Bali!!!