Hotel Villa Mawar Berawa

Indonesië, Bali, Kerobokan

9.7Fenomenaal

3 reviews over Hotel Villa Mawar Berawa

• 9Ady Rayhan04-08-2015

Prachtige prive Villa tussen de rijstvelden

Wij hebben gelogeerd in de maand november 2014 in Villa Mawar Berawa. De villa is verrassend ligt te midden van de rijstvelden aan het eind van een Balinese dessa. Niet ver van de locale markt, wat winkeltjes en de plaatselijke tempel. Ruime slaapkamers. Alles wordt prima schoongehouden. Het personeel is heel vriendelijke en behulpzaam. Een aanrader deze villa

Gereisd met partner in november 2014

• 10Vera Hirth30-09-2014

Paradijsje op aarde!

Wij hebben van 25 - 28 september 2014 gelogeerd in deze prachtige villa. Bij binnenkomst wordt je verrast door de grote ruimtes en prachtige inrichting van deze mooie villa. De villa met 2 grote slaapkamers, 2 badkamers, keuken en grote woonkamer met terras en zwembad is omringd door rijstvelden welke je vanuit het fijne zwembad en vanaf de Gazebo een prachtig uitzicht geven. Alles is met zorg en oog voor details ingericht en erop gericht om je de luxe van een privé villa te laten voelen. Het personeel van de villa doet er alles aan om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. De kokkin Komang ( vrouw van de chauffeur Wayan ) maakt de heerlijkste maaltijden voor weinig geld voor je klaar. Vlak bij de villa zijn ook supermarkten, een bakker en een kraam met allerlei lekkernijen aanwezig. Met de chauffeur of voor kortere afstanden met de taxi kun je overal in de omgeving heen. Voor ons was dit de perfecte afsluiting van een rondreis over Lombok en Bali!!!

Gereisd in september 2014

• 10Fam. van Dinter18-08-2014

Een prachtige plek in de dessa!!

Wij zijn een gezin met 3 kinderen (10-13 en 16 jaar) Het personeel; Driver Wayan (fijne, vriendelijk en veilige driver) Algemene hulp Ata Huishoudelijke hulp Iboe Made (komt 6 dagen in de week schoonmaken) En de GEWELDIGE kokkin Komang (vrouw van de driver) Allemaal enorm vriendelijk en behulpzaam. Alles wat ze kunnen doen dat doen ze voor je. Hun Engels is beperkt maar wel toereikend. Wayan, Iboe Made en Komang kunnen het goed genoeg om alle vragen en wensen van je te beantwoorden. Alles is schoon en word goed bijgehouden. Wij hebben geboekt via touroperator. Uitstekend advies en goede prijs! Je hoeft niet uit te gaan eten omdat de kokkin voor €10 tot 15,= per dag voor je kookt. Er zijn bij eco beach (15 min rijden) mooie restaurantjes. Er ligt een mooi zwembad bij wat erg mooi en prettig is.

Het is wat ons betreft kindvriendelijk. Met kleine kinderen is het uiteraard altijd opletten met een zwembad. Kinderbedjes kunnen op de slaapkamer, die zijn ruim genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

2 tips over Hotel Villa Mawar Berawa

• Fam. van Dinter, 18-08-2014

Regel alle uitstapjes met Wayan, hij weet alles van de omgeving. Ik kan niet stoppen over het eten van Komang, echt een aanrader!

• Vera Hirth, 30-09-2014

Huur de chauffeur Wayan in voor een uitstapje naar een van de warenhuizen Hardy's in Sanur, Matahari in Kuta om nog wat souveniers te halen , hier liggen de prijzen gewoon vast met een prijskaartje en hoef je niet te onderhandelen over prijzen. Houdt echter wel rekening met de drukte van het verkeer in Zuid Bali. Vlakbij de villa staat een kraam met de heerlijkste snoeperijen voor heel weinig geld ( wij hadden een tasje vol voor nog geen 2 euro )

0 vragen over Hotel Villa Mawar Berawa

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV