Vakantiehuis Villa Rasa Senang

11 reviews over Vakantiehuis Villa Rasa Senang

• 2018
    9Margriet13-01-2018

Geweldig

Mooie villa, geweldig personeel, mooie locatie.

• Oude reviews

9Reva en Corina20-12-2015

Geweldig

Villa Rasa Senang is een schitterende villa voorzien van alle gemakken, o.a. zwembad, op een prachtige locatie met een adembenemend uitzicht op de rijstvelden. Wat Rasa Senang uniek maakt is het lieve en zorgzame personeel die je vanaf dag 1 in de watten leggen en werkelijk zorgen dat je een onbezorgde en onvergetelijke vakantie hebt.

• 10Hans Bakx04-10-2015

Prachtige Villa met schitterend uitzicht op de rijstvelden en Mount Agung. De villa is modern ingericht en voorzien van een eigen spa waar je je heerlijk kan laten masseren. Een grote plus is Nyoman die je de heerlijkste gerechten voorschotelt, en waar je gezellig mee kan babbelen. Ze legt je echt in de watten tijdens je verblijf. Vraag of ze een scooter voor je huren en je bent binnen 15 minuten op een heerlijk rustig strandje, White Sand Beach. Rasa Senang is de beste plek om te verblijven als je niet op zoek bent naar drukte en massa toerisme en is een perfecte uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes.

• 10Jaap en Mariëtte25-07-2015

Paradijsje op Bali

Als herboren kom je thuis na een vakantie van twee weken in de stijlvolle, moderne villa Rasa Senang. Wij waren daar met onze 3 kinderen (26, 22,18) en aanhang. Overdag er op uit met de scooter in dit prachtige authentieke deel van Oost-Bali. Waterpaleis Ujung, White sand beach op 10 minuten, Royal pools in Tirtagangga op weg naar vissersdorp Amed, via Candidasa naar het oude Balinese dorp Tenganan, prachtige tempel in Besakih, heerlijk lunchen in Bali Asli. Kortom genoeg te doen en dan 'thuiskomen' in een oase van rust en je laten masseren of een verfrissende duik in het zwembad. Vervolgens je laten verwennen door Nyoman ,die de meest verrukkelijke gerechten maakt (en dagelijks alle boodschappen doet) en echt weet wat hospitality inhoudt. Een absolute aanrader voor een heerlijke vakantie waar je je van top tot teen laat verwennen (met tot slot een pedicure/manicure behandeling aan huis).

Met oudere kinderen

• 10Dorien06-07-2015

Geweldig! Wat een top locatie!

De service is echt ongeëvenaard! We hebben zo'n heerlijke vakantie gehad; het eten, het prachtige zwembad en de mooie omgeving! We hopen hier zeker terug te komen!

Met jonge kinderen

• 9Joost Calis11-06-2015

We komen terug!

Vanaf de ontvangst door de staff tot en met de laatste avond wordt je in Rasa Senang als een koning behandeld. We hebben geweldig en zeer gevarieerd gegeten met telkens verse ingredienten. Wastini is een ware chef-kok! Geen vraag of verzoek is de staff teveel. Ook de massage in de prive spa kunnen we zeker aanbevelen. Dan de locatie: waanzinnig uitzicht op Mount Agung en op de rijstvelden. White Sand Beach is bereikbaar in een kwartiertje op de scooter. De villa zelf is stijlvol ingericht, de slaapkamers hebben heerlijke boxspring-bedden, en bij het zwembad zijn geweldige zonnebedden. Kortom: een villa met alle denkbare service en luxe!

Met oudere kinderen

• 9Herjan en Annelies25-03-2015

Genieten in het nog rustige deel van Bali!

Februari 2015 hebben we 4 weken genoten in Villa Rasa Senang. De villa heeft vanaf het terras en vanuit het zwembad een prachtig uitzicht richting Amlapura. We hebben gedurende deze 4 weken een scooter gehuurd en de omgeving verkend, er is nog weinig toerisme waardoor de wegen nog vrij rustig zijn. Nyoman maakt ontbijt, lunch en diner als je dat wilt, de pannenkoek bij het ontbijt is heerlijk, ze kan erg goed koken en legt je gedurende je gehele verblijf in de watten. Er is een mooi en gezellig strand met eettentjes in de buurt , een aanrader : white Sandy Beach. Hardy's is eveneens vlakbij, DE supermarkt van Bali...

• 10A. Broekman17-12-2013

Het echte Bali!

Echt een aanrader. Schitterende villa in een fantastische omgeving. Ben je niet op zoek naar het massa toerisme en wil je het echte Bali meemaken dan is deze villa de perfecte uitvalsbasis. Overdag genieten van de heerlijke omgeving om vervolgens in luxe te kunnen te kunnen relaxen in je eigen villa. Newman (schrijf je volgens mij anders) is een schat en kan ook nog eens heerlijk koken. Uitzicht is adembenemend, zeker voor herhaling vatbaar. .

Met vrienden

• 8Jacqueline van Lier08-12-2013

Geweldige villa in en prachtige, rustige omgeving.

Een aanrader in het traditionele gedeelte van Bali. Je komt geen andere toeristen tegen. De staf van de villa is erg zorgzaam en maakt dat je je thuis voelt. Zeer vriendelijke bevolking in het plaatsje Tumbu. Het uitzicht is geweldig. Alles is schoon en netjes. Op verzoek wordt er heerlijk door de gastvrouw voor je gekookt.

Met vrienden

• 10stan12-07-2013

Heerlijk genieten en verwend worden

Wij hebben 2 nachten in deze mooie villa doorgebracht en vonden het erg jammer dat we maar 2 nachten gereserveerd hadden. De inrichting was erg smaakvol. Zwembad hebben we niet echt gemist al was dit wel voor ons in eerste instantie de rede om naar villa Ayo De te gaan maar na ons verblijf in villa rasa senang viel villa Ayo De tegen ondanks prive zwembad (geen uitzicht en personeel veel minder begaan en persoonlijk). Vanuit de villa heb je een prachtig uitzicht en dan heb je nog Wastini die alles voor je doet en regelt en heerlijk voor je kookt, zij heeft ons echt verwend en voor een onvergetelijke ervaring gezorgd!

Ligging heb ik een 8 gegeven omdat het Oosten van Bali wat rustiger is en je wat minder centraal ligt voor stadjes te bezoeken.

Wij hebben deze villa ook aanbevolen aan familie en vrienden en als we ooit nog een keer die kant op gaan gaan we hier zeker terug.

6 tips over Vakantiehuis Villa Rasa Senang

• A. Broekman, 17-12-2013

Dagje white sand beach moet je zeker doen en vraag of ze een scooter voor je huren, dan beleef je het land zo veel beter dan in een busje.

• stan, 12-07-2013

Laat je verrassen door de kookkunsten van Wastini bezoek white sand beach en laat je lekker in de villa masseren. Scooter huren kost niks en is wel praktisch als je iets van de omgeving wil zien.

• Bali vakantieganger, 20-05-2015

Het is een omgeving met mooie natuur en wij hebben deze met een scootertje verkent, ook hebben we lekker gefietst. Een aanrader is pasir puti (white sand beach) wat vlak bij de villa lag een mooie baai met blaauw water en wit strand met palmbomen. ook hebben we genoten van de massages in de spa die in de villa erbij zit.

0 vragen over Vakantiehuis Villa Rasa Senang

Vakantiehuis info