Karangasem

Reviews over Karangasem

Prachtige omgeving

Reva en Corina
    20-12-2015

Wij hebben gekozen voor de rust en de natuur en daar voldoet Karangasem zeker aan dus eerlijk gezegd weet ik niet hoe het uitgaansleven is maar de omgeving en de natuur is prachtig en de mensen ontzettend vriendelijk en gastvrij!

Gereisd Met partner in november 2015

Weg van massatoerisme

Joost Calis
    11-6-2015

Karangasem is een vriendelijk en puur deel van Bali. Mooie natuur met schitterend uitzicht op Mount Agung. Voor strandliefhebbers is er de White Sand Beach. Ook zeker een bezoek aan het Waterpaleis brengen!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

top plek (een echte aanrader)

Bali vakantieganger
    20-5-2015

Op 10 min rijden van Villa Rasa Senang vind u het verborgen strand van Pasir Putih (white sand beach), een afgelegen, mooi, wit zandstrand dat met kokospalmen wordt omringd. Pasir Putih is een vijfhonderd meter lang, halvemaanvormig strand. we hebben hier genoten.

Gereisd Met partner in Thu Apr 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek als je van rust houd.

Susan
    27-3-2012

Wij hebben eigenlijk niets in het dorpje ondernomen, omdat het zo fantastisch was bij ons onderkomen. We zijn er elke dag op uit geweest met Ketut, de eigenaar. Hij heeft ons prachtige plekjes laten zien. We zijn met hem bijvoorbeeld naar een lokale markt geweest in een niet toeristische stad.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Karangasem scoort een 8,9 uit 10, op basis van 7 reviews