Hotel Intercontinental Resort Bali

8 reviews over Hotel Intercontinental Resort Bali in het Nederlands

Groot hotel

Mark
25-5-2011

Onze laatste nacht in dit hotel doorgebracht. Onwijs groot hotel, wat wel erg mooi aan het strand ligt. Het is me nog nooit eerder gelukt, maar ditmaal was onze kamer volgeboekt en kregen we een gratis upgrade. Tja, en dat was natuurlijk helemaal niet verkeerd. Bijzonder mooie kamer met van alle gemak voorzien. Jammer genoeg waaide het te hard om in de middag te kunnen zwemmen in zee, maar het uitzicht over de zee was erg mooi. Al met al erg mooi, alleen ietwat te massaal voor ons.

Fantastisch om te relaxen

Dester
7-1-2011

Een der beste hotels die ik ken. Super vriendelijk personeel. Mooie kamers. Zwembad perfect. Eten super. Strand heerlijk en ruim voldoende plaats en strandstoelen beschikbaar, geen handoekenleggers die niet komen opdagen. Staf haalt alles binnen 30 minuten non use weg!

Paradijs!

Renske
18-11-2010

Hier met mijn vriend van 22 oktober tot 9 november geweest.

Absoluut het beste hotel waar we tot nu toe zijn geweest.

Alles is perfect! Het resort is groot, maar toch voelt het heerlijk rustig aan.

Schitterend aangelegd dus door het resort heen lopen is al een feest.

Een absolute aanrader!!

Heerlijk verblijf aan rustig strand

Mariet Kruiger
12-9-2010

Hartelijk en gastvrij personeel. Uitgebreid ontbijt met veel verschillende soorten vers fruit. De kamers zijn ruim met heerlijke bedden. Het resort is gelegen aan (een lekker rustig) strand, geen last van verkopers etc. Op 5 minuten afstand kun je heerlijk verse vis eten op het strand. Volgens mij zijn er iets van 7 verschillende zwembaden bij dit resort.

Vorab ist eines zu sagen:

"Wir haben viele Hotels auf der Welt gesehen, nichts aber auch gar nichts, ist in dieser Preisklasse mit dem Interconti Bali zu vergleichen.

Die Zimmer haben über 40qm (Singaraja-Fluegel noch leicht grösser), uebertreffen in der Ausstattung, z.T. mit DVD-Player, alles was man zu diesem Preis kriegen kann. Die Raeume sind frisch renoviert und, sofern man es moechte, kann man vom Boden essen.

Die Nationalitaeten sind gemischt, wie immer trifft man mitlerweile aber auch hier eine Art von Gaesten, die streng aus der Reihe tanzen und Land und Kultur nicht zu schaetzen wissen.Es bleibt nun jedem selbst ueberlassen, zu interpretieren, welche Nationalitaet das sein koennte, diese ist allerdings streng in der Minderheit :-)

Jimbaran Bay ist eine sehr schoene Gegend und ist der mit Abstand beste Ort um Sonnenuntergänge zu geniessen. gooddaybalitour.com bringt sie zu den schoensten Plaetzen und den besten Einkaufsmoeglichkeiten, alle Schnaeppchen inklusive!!! enjoy

traumhaft

sandra schneider
31-3-2009

wir mögen eigentlich keine großen hotels, aber die größe merkt man nicht, weil einfach alles so perfekt ist!!!

die erste woche wohnten wir im "standard" bereich, der schon supi war und in der dritten woche im "interconti-club" bereich, der keine wünsche offen lässt.

super tolle starndlage ohne durchgangs tourismus!!! und nebenan unzählige kleine fischerlokale die man abends barfuss zu fuß in einer minute erreicht.....absolut empfehlenswert!!!

einmal hatten wir eine baby kakerlake im zimmer, was in den besten hotels vorkommen kann und sind zur entschädigung mit essens/massage gutscheinen nur so überhäuft worden...einfach genial.

2008

Incontournable à Jimbaran

Eryck
10-10-2008

Le meilleur et certainement le mieux placé des hôtels de luxe de Jimbaran, face à la plage et aux somptueux couchers de soleil

Goed hotel, personeel zeer vriendelijk. Bedden goed. Ligging van het hotel in rustige omgeving.

verschillende zwembaden. Vanwege de groote van het hotel heb je niet het idee dat het erg druk is.

Hotel Intercontinental Resort Bali 9.25 10 8 .