Hotel Intercontinental Resort Bali

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag32°26°
Hotel Intercontinental Resort Bali
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental Resort Bali voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Intercontinental Resort Bali in het Nederlands

Groot hotel

Mark
25-5-2011

Onze laatste nacht in dit hotel doorgebracht. Onwijs groot hotel, wat wel erg mooi aan het strand ligt. Het is me nog nooit eerder gelukt, maar ditmaal was onze kamer volgeboekt en kregen we een gratis upgrade. Tja, en dat was natuurlijk helemaal niet verkeerd. Bijzonder mooie kamer met van alle gemak voorzien. Jammer genoeg waaide het te hard om in de middag te kunnen zwemmen in zee, maar het uitzicht over de zee was erg mooi. Al met al erg mooi, alleen ietwat te massaal voor ons.

Fantastisch om te relaxen

Dester
7-1-2011

Een der beste hotels die ik ken. Super vriendelijk personeel. Mooie kamers. Zwembad perfect. Eten super. Strand heerlijk en ruim voldoende plaats en strandstoelen beschikbaar, geen handoekenleggers die niet komen opdagen. Staf haalt alles binnen 30 minuten non use weg!

Paradijs!

Renske
18-11-2010

Hier met mijn vriend van 22 oktober tot 9 november geweest.

Absoluut het beste hotel waar we tot nu toe zijn geweest.

Alles is perfect! Het resort is groot, maar toch voelt het heerlijk rustig aan.

Schitterend aangelegd dus door het resort heen lopen is al een feest.

Een absolute aanrader!!

Heerlijk verblijf aan rustig strand

Mariet Kruiger
12-9-2010

Hartelijk en gastvrij personeel. Uitgebreid ontbijt met veel verschillende soorten vers fruit. De kamers zijn ruim met heerlijke bedden. Het resort is gelegen aan (een lekker rustig) strand, geen last van verkopers etc. Op 5 minuten afstand kun je heerlijk verse vis eten op het strand. Volgens mij zijn er iets van 7 verschillende zwembaden bij dit resort.

2008

Goed hotel, personeel zeer vriendelijk. Bedden goed. Ligging van het hotel in rustige omgeving.

verschillende zwembaden. Vanwege de groote van het hotel heb je niet het idee dat het erg druk is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Resort Bali in Jimbaran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Resort Bali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.