Géén boekingskosten

Meer villa info

73 Reviews over HomeBaliHome

• 10Asmara13-04-2019

Adembenemend fantastisch!!

Thuiskomen dat is wat je doet als je bij HomeBaliHome aankomt. Je wordt in de watten gelegd door het personeel tot het moment dat je naar bed gaat. De Buddha kamer waar ik sliep was prachtig! Alles was ontzettend netjes en schoon. Tot snel HomeBaliHome!

• 9Matthew van Tol en Tineke Salakory11-10-2018

Fantastisch!

Geweldige B&B in Jimbaran. Mooie ligging, rustige omgeving. Marcello geeft goede tips over stranden, buiten de geijkte in Kuta en omgeving. Ketut en Rakka maken de lekkerste ontbijt, niets is te veel! Vanuit onze kamer, duik je zo het zwembad in. Excursies zijn heerlijk kleinschalig, meer gericht op het echte leven in Bali. Als je van de rust houdt en niet zo van de drukte van Kuta en omgeving is dit een pracht plek om je terug te trekken. Wil je je onderdompelen in de drukte, ben je zo in Kuta en omgeving.

• 9Fam VH20-08-2018

fantastische start op Bali

Van de 3 wk vakantie zijn we gestart (2dg) en geëindigd (2dg) bij HomeBaliHome. De eigenaar, Marcello (Nederlandse sprekend) heeft onze reis in elkaar gezet. We werden opgehaald van het vliegveld en kregen een warm ontvangst. Het huis ligt tegen een heuvel met prachtig uitzicht over Bali. Behoudens wat lawaaierige scooters, hetgeen eigen is aan Bali, mooie ruime kamers, zwembad en goed ontbijt. Alles is erop gericht om de vakantiegangers te ontzorgen, te laten genieten en kennis te laten maken met de Balinese cultuur. We hebben een mooie rondreis gemaakt door Bali met hun prive-chauffeur. De reis is goed geregeld door de eigenaar Marcello. HomeBaliHome is een goed verblijf / vertrekpunt voor een rondreis door Bali

• 10Linda10-08-2018

Een heerlijk ‘thuis’ op Bali

HomeBaliHome is letterlijk thuiskomen op Bali. Wat een prachtige plek, met zeer vriendelijk personeel, mooi zwembad (met duikplank en glijbaantje), lekker ontbijt en heel veel gezelligheid!

Marcello is een fantastische gastheer die voortdurend meedenkt met tips, en adviezen om het voor jou zo fijn mogelijk te maken.

Een absolute 10 waard!

• 10Jamie18-10-2017

Thuiskomen op Bali

We hebben een fantastische tijd gehad bij Home Bali Home. Met een warm welkom en de warme gastvrije sfeer is het een heerlijk begin van de vakantie. Een prachtige locatie met mooie mensen die er alles aan doen om je een vakantie te geven om nooit te vergeten! Het was een gevoel van thuis komen op Bali. Daarnaast zijn er in Jimbaran veel mooie baaitjes/stranden en plekken om heerlijk te genieten. Mede dankzij Home Bali Home heb ik het 'Balivirus' te pakken en kom er zo snel mogelijk weer terug!

• 10Mitchell missot19-09-2017

Fantastische reis

3 fantastische weken Bali achter de rug. En door Marcello geweldig ontvangen in homebalihome. Van daaruit samen onze reis gepland.

Met de scooter het hele eiland over getoerd en Marcello heeft van te voren alle leuke tips en hotspots doorbesproken met ons. Heel veel geweldige plekken tegen gekomen die we anders nooit hadden aangedaan. Accomodaties waren stuk voor stuk geweldig.

Bedankt voor alles Marcello geweldige ervaring en super hoe alles geregeld is.!!

• 10Keylie19-09-2017

Fantastisch!

Op het moment dat we bij Marcello aan kwamen was mijn zoontje ziek. Zij hebben ons goed opgevangen en we konden daar rustig bijkomen. Marcello, Jolanda en hun lieve dochter Jade geven je het gevoel alsof je thuis bent. De villa ligt in een prachtige omgeving. We genoten van het zwembad en het lekker ontbijt sochtends! Marcello weet alle goede restaurantjes in de buurt. Ook heeft hij een chauffeur die je overal naartoe kan brengen. Zo zijn wij een dagje naar het strand geweest en een dagje rondtouren naar ubud e.d. Homebalihome is echt een aanrader!

• 10Michel & Anne12-09-2017

Heerlijke plek om onze reis op Bali te beginnen

Op het moment dat we onze tickets naar Bali boekten, wilden we ook de eerste paar overnachtingen geboekt hebben. Fijn om goed contact met Marcello te hebben en de juiste adviezen te krijgen. Ook tijdens onze 4 dagen bij HomeBaliHome toptips, veel geregeld, prettige chauffeurs, warme ontvangst en alles tiptop voor mekaar. De soms wat lawaaige scooters werden ruimschoots gecompenseerd door de warmte, ruimte, service en gastvrijheid. Thx again voor het warme welkom en de fijne tijd!

• 9Aaron Prins11-09-2017

Amazing!

Onze rondreis door Indonesië startte in Bali, Jimbaran, hier zouden we 4 nachten verblijven in een mooie villa met een magisch uitzicht, vooral rond 6 uur 's ochtends bij zonsopgang werd er een beeld geschetst die je normaal gesproken terug ziet in reistijdschriften . Eenmaal aangekomen zagen we in dat HomeBaliHome nog veel meer te bieden heeft. Met het vriendelijke personeel en de pittoresk ingerichtte kamers werden we volop verwend.

De Balinese cultuur wordt hier tevens volop in ere gehouden. Het lopen op voeten en het proeven van voorgeschotelde Balinese hapjes tijdens het ontbijt geeft aan dat dit niet zomaar om een accommodatie gaat, maar vooral een thuis is (vandaar ook de naam ''HomeBaliHome'') voor ons als gasten. De indonesische gastvrijheid is hierbij de norm, die goed wordt onderhouden door de gastheer/vrouw.

Al met al kunnen we terugkijken op 4 heerlijke dagen, waar we ons vanaf dag 1 thuis voelden en de nodige voorzieningen waren allen dichtbij.

Wie dus dicht in de buurt van populaire activiteiten op Bali wil zitten en tegelijkertijd wil genieten van het uitzicht, raad ik dit verblijf zeker aan.

• 9Raymond Camerik10-09-2017

geweldig

Wij zijn in de periode van 12 augustus t/m 2 september 2017 op Bali geweest. Voor de éérste en voor mij zeker niet de laatste keer. Prachtig qua natuur én schitterend qua cultuur.

Tevens een persoonlijke ontdekkingsreis van een 2e generatie Indo; iemand die eruit ziet als de plaatselijke bevolking, maar niet de taal spreekt....!

De eerste 5 en de laatste 2 nachten verbleven wij bij HomeBaliHome in Jimbaran (even ten zuiden van Denpasar) Het huis ligt tegen een heuvelhelling waardoor je een fraai uitzicht hebt op de baai. Op de af-en-toe lawaaerige scooters na een rustpunt in een dichtbevolkt gebied. In de verte kun je de vliegtuigen zien aankomen en vertrekken van Ngurah Rai Airport. Bij helder weer zijn de vulkanen Gunung Batur en Gunung Agung (en nog een paar andere) zichtbaar.

De kamers van HomeBaliHome zien er goed verzorgd uit met uitstekende bedden en goede sanitaire voorzieningen. Elke dag worden de kamers schoongemaakt door de house staff, die tevens het ontbijt (met vers warm brood, vers fruit en koffie Bali!) verzorgen. Ook voor overige zaken (de was etc) kun je een beroep op hen doen, geweldige bescheiden mensen (dank Raka en Ketut).

Gastheer Marcello Supusepa en gezin (Jolanda en Jade) zijn de echter de spil van HomeBaliHome: geweldige mensen die erop gericht zijn om de gasten volledig te laten genieten en de Balinese cultuur te laten ondergaan. Marcello weet enorm veel van de bezienswaardigheden van het eiland en niet alleen de toeristische; met die informatie kun je de andere kant van Bali ontdekken.Die kennis heeft hij overgedragen aan de chauffeurs (Ari, Tata en Ace) die met de bezoekers meegaan en daarmee een verlengstuk zijn geworden van HomeBaliHome.

Na die eerste 5 dagen hebben wij een 10-daagse rondreis gemaakt. Heerlijk om zo een gebied te leren kennen; alsof je vanuit “onze” werkelijkheid een “andere” werkelijkheid binnenstapt. Hebben op verschillende locaties overnacht en de één nog fraaier dan de andere...... Veel gezien en ondergaan. Na die 10 dagen over het eiland te hebben “gezworven” zijn wij teruggekeerd naar HomeBaliHome. De warmte (niet alleen qua temperatuur) waarmee je wordt ontvangen, alsof je thuiskomt.....!

Ter plekke werd besloten om 2 dagen naar Soerabaja op Java en het eiland Madura te gaan omdat mijn ouders daar hebben gewoond en tevens de geboorteplaats is van mijn oudere broers en zussen èn de begraafplaats van mijn oudste broer. Een uitstekende gelegenheid om, voor mij en mijn broer persoonlijk aansprekende plekken te bezoeken. Was ons met een georganiseerde reis waarschijnlijk niet gelukt! Geen enkel probleem voor Marcello. Flexibiliteit ten top èn zijn inzet had een enorme toegevoegde waarde! Heeft in korte tijd een (nederlands sprekende) gids en een auto met chauffeur geregeld. Overnachting in het Best Western Hotel in Surabaja, uitstekend!

Ook de laatste 2 dagen voor vertrek hebben wij doorgebracht in HomeBaliHome. Goede gelegenheid om nogmaals het restaurant van chef Wayan (heerlijke Balinese gerechten), Roman's Café (vis-en andere specialiteiten) te bezoeken. Zeker de moeite waard en zeker om voor terug te komen!

Villa HomeBaliHome info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Jalan Goagong 88, 80364