Villa HomeBaliHome

9,6

Laatste review

Matthew van Tol en Tineke Salakory,
11-10-2018

Geweldige B&B in Jimbaran. Mooie ligging, rustige omgeving. Marcello geeft goede tips over stranden, buiten de geijkte in Kuta en omgeving.

Ketut en Rakka maken de lekkerste ontbijt, niets is te veel!

Vanuit onze kamer, duik je zo het zwembad in. Excursies zijn heerlijk kleinschalig, meer gericht op het echte leven in Bali.

Als je van de rust houdt en niet zo van de drukte van Kuta en omgeving is dit een pracht plek om je terug te trekken. Wil je je onderdompelen in de drukte, ben je zo in Kuta en omgeving.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

72 reviews over Villa HomeBaliHome in het Nederlands

Matthew van Tol en Tineke Salakory,
11-10-2018

Ketut en Rakka maken de lekkerste ontbijt, niets is te veel!

fantastische start op Bali

Fam VH,
20-8-2018

Van de 3 wk vakantie zijn we gestart (2dg) en geëindigd (2dg) bij HomeBaliHome. De eigenaar, Marcello (Nederlandse sprekend) heeft onze reis in elkaar gezet. We werden opgehaald van het vliegveld en kregen een warm ontvangst. Het huis ligt tegen een heuvel met prachtig uitzicht over Bali. Behoudens wat lawaaierige scooters, hetgeen eigen is aan Bali, mooie ruime kamers, zwembad en goed ontbijt. Alles is erop gericht om de vakantiegangers te ontzorgen, te laten genieten en kennis te laten maken met de Balinese cultuur. We hebben een mooie rondreis gemaakt door Bali met hun prive-chauffeur. De reis is goed geregeld door de eigenaar Marcello. HomeBaliHome is een goed verblijf / vertrekpunt voor een rondreis door Bali

Een heerlijk ‘thuis’ op Bali

Linda,
10-8-2018

HomeBaliHome is letterlijk thuiskomen op Bali. Wat een prachtige plek, met zeer vriendelijk personeel, mooi zwembad (met duikplank en glijbaantje), lekker ontbijt en heel veel gezelligheid!

Marcello is een fantastische gastheer die voortdurend meedenkt met tips, en adviezen om het voor jou zo fijn mogelijk te maken.

Een absolute 10 waard!

Thuiskomen op Bali

Jamie,
18-10-2017

We hebben een fantastische tijd gehad bij Home Bali Home. Met een warm welkom en de warme gastvrije sfeer is het een heerlijk begin van de vakantie. Een prachtige locatie met mooie mensen die er alles aan doen om je een vakantie te geven om nooit te vergeten! Het was een gevoel van thuis komen op Bali. Daarnaast zijn er in Jimbaran veel mooie baaitjes/stranden en plekken om heerlijk te genieten. Mede dankzij Home Bali Home heb ik het 'Balivirus' te pakken en kom er zo snel mogelijk weer terug!

Fantastische reis

Mitchell missot,
19-9-2017

3 fantastische weken Bali achter de rug. En door Marcello geweldig ontvangen in homebalihome.

Van daaruit samen onze reis gepland.

Met de scooter het hele eiland over getoerd en Marcello heeft van te voren alle leuke tips en hotspots doorbesproken met ons.

Heel veel geweldige plekken tegen gekomen die we anders nooit hadden aangedaan. Accomodaties waren stuk voor stuk geweldig.

Bedankt voor alles Marcello geweldige ervaring en super hoe alles geregeld is.!!

Keylie,
19-9-2017

Op het moment dat we bij Marcello aan kwamen was mijn zoontje ziek. Zij hebben ons goed opgevangen en we konden daar rustig bijkomen. Marcello, Jolanda en hun lieve dochter Jade geven je het gevoel alsof je thuis bent. De villa ligt in een prachtige omgeving. We genoten van het zwembad en het lekker ontbijt sochtends!

Marcello weet alle goede restaurantjes in de buurt. Ook heeft hij een chauffeur die je overal naartoe kan brengen. Zo zijn wij een dagje naar het strand geweest en een dagje rondtouren naar ubud e.d.

Homebalihome is echt een aanrader!

Heerlijke plek om onze reis op Bali te beginnen

Michel & Anne,
12-9-2017

Op het moment dat we onze tickets naar Bali boekten, wilden we ook de eerste paar overnachtingen geboekt hebben. Fijn om goed contact met Marcello te hebben en de juiste adviezen te krijgen. Ook tijdens onze 4 dagen bij HomeBaliHome toptips, veel geregeld, prettige chauffeurs, warme ontvangst en alles tiptop voor mekaar. De soms wat lawaaige scooters werden ruimschoots gecompenseerd door de warmte, ruimte, service en gastvrijheid. Thx again voor het warme welkom en de fijne tijd!

Amazing!

Aaron Prins,
11-9-2017

Onze rondreis door Indonesië startte in Bali, Jimbaran, hier zouden we 4 nachten verblijven in een mooie villa met een magisch uitzicht, vooral rond 6 uur 's ochtends bij zonsopgang werd er een beeld geschetst die je normaal gesproken terug ziet in reistijdschriften . Eenmaal aangekomen zagen we in dat HomeBaliHome nog veel meer te bieden heeft. Met het vriendelijke personeel en de pittoresk ingerichtte kamers werden we volop verwend.

De Balinese cultuur wordt hier tevens volop in ere gehouden. Het lopen op voeten en het proeven van voorgeschotelde Balinese hapjes tijdens het ontbijt geeft aan dat dit niet zomaar om een accommodatie gaat, maar vooral een thuis is (vandaar ook de naam ''HomeBaliHome'') voor ons als gasten. De indonesische gastvrijheid is hierbij de norm, die goed wordt onderhouden door de gastheer/vrouw.

Al met al kunnen we terugkijken op 4 heerlijke dagen, waar we ons vanaf dag 1 thuis voelden en de nodige voorzieningen waren allen dichtbij.

Wie dus dicht in de buurt van populaire activiteiten op Bali wil zitten en tegelijkertijd wil genieten van het uitzicht, raad ik dit verblijf zeker aan.

geweldig

Raymond Camerik,
10-9-2017

Wij zijn in de periode van 12 augustus t/m 2 september 2017 op Bali geweest. Voor de éérste en voor mij zeker niet de laatste keer. Prachtig qua natuur én schitterend qua cultuur.

Tevens een persoonlijke ontdekkingsreis van een 2e generatie Indo; iemand die eruit ziet als de plaatselijke bevolking, maar niet de taal spreekt....!

De eerste 5 en de laatste 2 nachten verbleven wij bij HomeBaliHome in Jimbaran (even ten zuiden van Denpasar)

Het huis ligt tegen een heuvelhelling waardoor je een fraai uitzicht hebt op de baai. Op de af-en-toe lawaaerige scooters na een rustpunt in een dichtbevolkt gebied. In de verte kun je de vliegtuigen zien aankomen en vertrekken van Ngurah Rai Airport. Bij helder weer zijn de vulkanen Gunung Batur en Gunung Agung (en nog een paar andere) zichtbaar.

De kamers van HomeBaliHome zien er goed verzorgd uit met uitstekende bedden en goede sanitaire voorzieningen. Elke dag worden de kamers schoongemaakt door de house staff, die tevens het ontbijt (met vers warm brood, vers fruit en koffie Bali!) verzorgen. Ook voor overige zaken (de was etc) kun je een beroep op hen doen, geweldige bescheiden mensen (dank Raka en Ketut).

Gastheer Marcello Supusepa en gezin (Jolanda en Jade) zijn de echter de spil van HomeBaliHome: geweldige mensen die erop gericht zijn om de gasten volledig te laten genieten en de Balinese cultuur te laten ondergaan. Marcello weet enorm veel van de bezienswaardigheden van het eiland en niet alleen de toeristische; met die informatie kun je de andere kant van Bali ontdekken.Die kennis heeft hij overgedragen aan de chauffeurs (Ari, Tata en Ace) die met de bezoekers meegaan en daarmee een verlengstuk zijn geworden van HomeBaliHome.

Na die eerste 5 dagen hebben wij een 10-daagse rondreis gemaakt. Heerlijk om zo een gebied te leren kennen; alsof je vanuit “onze” werkelijkheid een “andere” werkelijkheid binnenstapt. Hebben op verschillende locaties overnacht en de één nog fraaier dan de andere...... Veel gezien en ondergaan.

Na die 10 dagen over het eiland te hebben “gezworven” zijn wij teruggekeerd naar HomeBaliHome. De warmte (niet alleen qua temperatuur) waarmee je wordt ontvangen, alsof je thuiskomt.....!

Ter plekke werd besloten om 2 dagen naar Soerabaja op Java en het eiland Madura te gaan omdat mijn ouders daar hebben gewoond en tevens de geboorteplaats is van mijn oudere broers en zussen èn de begraafplaats van mijn oudste broer. Een uitstekende gelegenheid om, voor mij en mijn broer persoonlijk aansprekende plekken te bezoeken. Was ons met een georganiseerde reis waarschijnlijk niet gelukt!

Geen enkel probleem voor Marcello. Flexibiliteit ten top èn zijn inzet had een enorme toegevoegde waarde! Heeft in korte tijd een (nederlands sprekende) gids en een auto met chauffeur geregeld. Overnachting in het Best Western Hotel in Surabaja, uitstekend!

Ook de laatste 2 dagen voor vertrek hebben wij doorgebracht in HomeBaliHome. Goede gelegenheid om nogmaals het restaurant van chef Wayan (heerlijke Balinese gerechten), Roman's Café (vis-en andere specialiteiten) te bezoeken. Zeker de moeite waard en zeker om voor terug te komen!

onvergetelijk door prima reisorganisatie en tips !

Onvergetelijke reis !,
28-6-2017

Samen met onze zoon David (22) zijn we voor 2de keer naar Bali geweest. De eerste keer in Bali (2015) waren we een koppel tegengekomen die ons ertoe aanzette om zeker bij Marcello te boeken als we terug naar Bali zouden komen. En dat hebben we ons niet beklaagd, integendeel, het werd een onvergetelijke reis, tot in de puntjes geregeld door Marcello , een prima service.

En zo zijn we terecht gekomen bij HomeBaliHome in Jimbaran bij Jolanda, Marcello en Jade. We sliepen in de mooie Asian suite en domein met zwembad en andere suites. Het fruit en ook rest was geweldig als ontbijt.

We belanden van de ene verrassing in de andere. De eerste dag mochten we met de VIP kaart van Marcello al naar een prachtige beachclub.

Daarna had Marcello een mooie rondrit van 9 dagen uitgestippeld voor ons. Een geluk dat hij wat aandrong op tijdsschema want het was nog te kort ! Bezoek aan waterpaleis. Eerst verblijf in villatje tussen rijstvelden in Sedimen. Een stop bij Secret Beach om zo door te reizen naar Amed. Mooie snorkeling boven wrak van gezonken boot.

Onze reis werd vervolgd naar het prachtige noorden van het eiland , Lovina en Mimpi Resort dichtbij Menjangan. De mooie watervallen. Prachtige bootuitstappen naar dolfijnen en snorkeling nabij eiland Menjangan.

We hadden net de tijd voor (nachtelijke) trip naar Java om de vulkaan Ijen te beklimmen en de “blue fire” te zien.

Onze laatste stop was een prachtige privé villa in Rangdu waar rijsttafel klaar stond en nog veel meer.

Daarna terug naar HomeBaliHome om wat uit te rusten voor onze 5 daagse trip naar Gili eilanden. Marcello had dat geregeld met plaatselijk reisbureau om zo snel mogelijk ter plaatse te zijn en ook nog kleine toer in Lombok te doen. Op Gili stonden onze fietsen klaar en paard en kar voor bagage.

We eindigden onze vakantie in Jimbaran om toch nog wat uitgerust naar huis te trekken.

Een op en top geslaagde vakantie voor ons drieën !!! dankzij ….

Stephan, Sonia en David

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa HomeBaliHome in Jimbaran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa HomeBaliHome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.