Vakantiehuis Villa Irene

• 8.8Inrichting
  • 8.8Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

21 Reviews over Villa Irene

• 10Nynke Wahle24-02-2013

alle zintuigen worden geprikkeld

Je stapt Villa Irene en je waant je in het hier en nu en ervaart alles om je heen elke detail dat er voor zorgt dat je welkom bent. Ongedwongen, vol met aandachtige interesse, een plek om als familie bij elkaar te zijn en tevens ook een plek waar je goed alleen naar toe kan gaan, de hartverwarmende mensen zorgen voor een gevoel dat je alleen kan ervaren.

• 10Ageeth13-01-2013

Wat een heerlijke plek!

In de kerstvakantie hebben wij 2 weken met de familie (twee gezinnen met kleine kinderen tussen de 4 en 10 jaar oud, en opa & oma) bij Irene doorgebracht en hebben een heerlijke tijd gehad! De tuin is prachtig en heeft allerlei hoekjes en paadjes. Het zwembad is door de kinderen (maar ook door ons) elke dag goed gebruikt. Het eten is goed, en kan desgewenst aan je eigen wensen worden aangepast. We hebben veel dagtochtjes gemaakt. Een auto met chauffeur is zo geregeld namelijk. En anders pak je de bemo op de hoek van de straat even verderop. Alles relaxed! De omgeving is prachtig groen en minder toeristisch dan bijvoorbeeld Ubud (maar dat is ook wat wij wilden). Onze villa's/bungalows werden elke dag schoongemaakt en om schone lakens of handdoeken werden verwisseld als je daar om vroeg. Voor de homestay zijn veel ceremonieën met veel kleur en geluid (mooi om te zien). We maakten geregeld even een blokje om door het oerwoud (wat de kinderen fantastisch vonden). Heerlijke plek!

• 10Els09-01-2013

Genieten in Homestay Irene!

Ik heb genoten in Homestay Irene! Wat een prachtige plek in dit mooie authentieke Bali. Alles om je heen straalt liefde en zorg uit. Ik voelde mij meteen thuis in een mooie schone bungalow, smaakvol ingericht.Ik heb genoten van het zwembad en de tropische tuinen en ben verwend met het heerlijke eten.Ik ben weer helemaal tot rust gekomen.Dank je wel Irene, Jaap en jullie vriendelijke staff voor jullie liefdevolle zorg met alles..Ik ben er ook heerlijk op uit geweest en heb naar hartelust genoten van de indrukwekkende Balinese cultuur. Homestay Irene is een echte aanrader!

• 3Stacy Von Huge21-10-2012

Not the best of Bali

Food is better in a Warung and does have more Bali prices and taste. Rule here is, if you want more you have to pay for it and more than in other places in Bali. Service is not Balinees. People who work there do not speak English very well that explains the funny (?) answers. "I think the cat has fleas"...answer: "Are you allergic to fleas?".

• 5Malteser12307-10-2012

Duurste accomodatie Bali met de slechtste service

Het ligt mooi al is het wel erg afgelegen, Maar elke moeite is de staf hier te veel. Tenzij je bijbetaalt overigens. Want veel zaken kosten extra en dat verwacht je niet als je meer als € 50 per nacht betaalt op Bali. Het eten is gewoon slecht, onbegrijpelijk dat ze niet iemand in de keuken hebben die een beetje kan koken. We waren 3 maanden in Bali en dit was de minste plek. Advies: zoek verder naar iets anders.

Irene Hekking, eigenaar, 28-12-2012

Dank voor uw review. Het predikaat ‘duurste accommodatie Bali’ is verrassend om van iemand te horen die al zes maanden van tevoren had gereserveerd, van ons korting heeft gekregen en dus precies wist wat zijn verblijf op Homestay Irene hem zou gaan kosten. Deze gast heeft zelfs vier weken gereserveerd met zijn gezin. Gedurende zijn verblijf mailde hij dat hij graag zijn duikbrevet wilde gaan halen en of het goed was dat hij een week eerder vertrok. Hij klonk toen erg tevreden over de Homestay en mailde zelfs dat hij al een topreview had geschreven. En of we niet geneigd waren die week te restitueren. We wilden hem tegemoetkomen en hebben ingestemd een paar dagen te vergoeden minus kosten. De gast wilde de hele week vergoed hebben. Hierop volgden heel onaangename mails en intimiderende telefoongesprekken. Wij zijn correct gebleven en hebben het geld overgemaakt. Nergens op internet hebben we overigens de eerder beloofde topreview gelezen…

• 0B Gerlach12-02-2012

Heerlijk

Heb al veel van de wereld gezien. Villa Irene is het echte Bali, tussen de bevolking met hun tradities en rituelen. Met weinig opsmuk biedt dit kleine paradijsje rust en ontspanning op een magisch plekje van het eiland.

• 9Mirjam Hijstek24-01-2012

Prachtig holiday-resort op Oost-Bali

Villa Irene ligt op een prachtige plek in Oost-Bali, aan de oceaan, waar veel begrafenisrituelen te beleven zijn. Het personeel is geweldig lief en behulpzaam. Jammergenoeg was de bungalow die wij hadden een beetje klein en heel erg open, zodat we veel last hadden van insecten en kikkers. Maar mijn dochter en ik voelden ons er erg op ons gemak en komen graag terug.

• 10Marco & Simone07-07-2011

Aanrader - het echte Bali

Een pareltje!

Liefdevol en mooi ingerichte huisjes met veel originele details in een supermooie omgeving.

Leuke en betrouwbare medewerkers, alles kan (direct!) worden geregeld: scooter, auto, taxi of uitstapjes. Superaardige mensen zonder enige opdringerigheid.

Wij hebben met een scooter geweldige tochtjes gedaan. Op korte afstand bergen, tempels, rijstvelden en het mooie strandje Pasir Putih (heerlijk zwemmen en snorkelen!).

Wij voelden ons bijna thuis in deze mooie Homestay en in de prachtige omgeving! Wij zijn inmiddels in 56 landen rondgereisd - maar zelden hebben wij ons op een plek zo prettig gevoeld! Een groot en oprecht compliment dus.

• 10reglan28-03-2011

The Real Deal - BALI

Irene’s Homestay is a special place to me as I have been a patron for the last 10 years. As a professional designer Irene’s is a and source of inspiration, exploration, and relaxation. Great service, delicious food, and all the key amenities to have the real Bali experience. Reglan, Asheville, NC - USA

• 10femke25-10-2010

De mooiste plek op aarde!

Ik kan het heel kort samenvatten:ik ben intens verliefd op deze plek! Die plek is liefde, waardoor alles gaat stromen en je hart open gaat.....

Vakantiehuis Villa Irene info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met