Bed and Breakfast Puri Kia Ora

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

19 reviews over Bed and Breakfast Puri Kia Ora

• 10Nils van grevenbroek10-11-2016

Fantastische plek om tot rust te komen

Bed and breakfast met het beste ontbijd van bali

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Jolanda04-10-2016

Geweldig verblijf en mooie omgeving

Mooie plek en mooie kamers, geweldig ontbijt en hele gastvrije mensen. Zij staan altijd voor je klaar.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Guido28-09-2016

Fantastische plek in Gianyar

Je kunt vanuit bed and breakfast Puri Kia Ora makkelijk alle richtingen uit om het eiland te verkennen. Omdat het zeer centraal gelegen is. Verder is de bad kamer en kamer schoon is er een airco aanwezig en kun je goed uitrusten in een goed en schoon bed.

Alleen gereisd in september 2016

• 9marjolein29-08-2016

Fantastische plek, super lieve mensen

Super mooie plek om Bali te ontdekken met de hulp van deze gastvrije familie. We zijn hier een week geweest en het was geweldig. Bedankt voor het mooie verblijf en dat we hier als gasten mochten zijn.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Herman Oldenburger05-02-2016

Ongelofelijk Goed!

Ik zocht een rustige plek met veel privacy en vol pension zodat ik me volledig aan schrijven kon wijden. Dat is voor de volle 100% bewaarheid door de hosts Jaqueline & Aad van de Boogaart. Alles wat in de overige reviews genoemd wordt over de omgeving is waar en heb ik niks aan toe te voegen anders dan dat je er lyrisch over kunt zijn vanuit mijn doel/verblijf standpunt. Alles wat genoemd wordt over schoon en verzorgd is ook volledig waar muv een ding: alles wordt regelmatig diep geschoond met een steamcleaner en ja ook de matrassen. Alles wat over Jaqueline & Aad wordt genoemd tav hun dienstbaarheid e voorkomendheid is ook waar en meer dan dat! Iemand merkte op dat je als gast komt en als vriend afscheid neemt. En ook dat is helemaal waar. Helaas kan ik dus niets anders vaststellen dan dat ik alle positieve opmerkingen die eerder werden geplaatst graag zelf bedacht had............ Proficiat & Chapeau!!!

Alleen gereisd in december 2015

• 10Harold en Sandra31-01-2016

Fantastisch! Een zeer gastvrije accomodatie.

Voor Aad en Jacqueline is niets teveel. Ze weten alles over de omgeving Pejeng en natuurlijk Ubud. Scooter tochtjes zijn geweldig. Je (bad) kamer is schoon en alles aanwezig.Lunch en diner is met veel liefde bereid en het ontbijt is onvergetelijk lekker! Zeer rustige en prachtige omgeving.

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Danique27-07-2015

Een mooie kamer op een mooie plek!

2 nachten verbleven bij puri kia ora en 3 dagen gebruik gemaakt van Aad als gids! Geweldig mooie plekjes gezien en veel gehoord over waarom dingen zo zijn in Bali! Bij het ontbijt veel keus! Gekookt eitje, verschillende soorten eigen gemaakte jam, fruit en noem maar op! Wij hebben een fijne tijd gehad bij Aad en Jacky!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9W.Meuwese19-02-2015

Fantastische plek op Bali

Eind vorig jaar hebben wij op Bali in Pejeng, een aantal dagen in dit geweldig mooie en leuke B&B gelogeerd. Het is een paleisje met een fantastisch mooie tuin en zwembad op minder dan 30 minuten rijden van de toeristische plaats Ubud. Het ligt p midden tussen de schitterende rijstvelden waar een mens tot rust komt. De eigenaren zijn een getrouwd stel. De Zwitserse en Nederlands sprekende Jacqueline ende Hollandse Aad van den Boogaart bestieren deze geweldige plek tot een waar enoegen. Zij verhuren 2 mooie luxe kamers met bad en toilet voor een reële prijs inclusief een zeer uitgebreid ontbijt en iedere dag worden schoongemaakt. De suite is voorzien van een overdekt balkon met 2 ligstoelen, die over de fascinerende rijstvelden uitkijkt. Het zijn Fantastische mensen, die indien gewenst tijd voor je maken om dit geweldige eiland te leren verkennen en je alle mooie en leuke plekjes inclusief de geweldige vriendelijke gastvrije bevolking te laten kennismaken. Een besliste aanrader!

Gereisd met partner in november 2014

• 10dennis de vos07-12-2014

Een onvergetelijke vakantie! !

De eerste keer in Azië en ben meteen verkocht. Mede door Aad en Jacky die met hun hart spreken en vertellen over het land. Ze laten plekjes zien waar normaal geen tourist komt. Niks is te veel vraag het en het wordt geregeld een super lokatie een omgeving met veel natuur en cultuur. De accommodatie is super!!! Zelfs je was wordt gewassen en gestreken echt een aanrader ook als je alleen ben. Volgend jaar kom ik zeker terug! !! Voor mij was dit de mooiste vakantie ooit bedankt Aad en Jacky.

Alleen gereisd in november 2014

• 10Karin bezuijen 05-12-2014

Vakantie van ons leven

We zijn drie weken op Puri Kia Ora geweest,we hebben het geweldig gehad.Jacqueline en Aad zijn geweldige gastvrouw en heer.Ze hebben ons in de watten gelegd en ons heel veel van het eiland laten zien. Ze weten heel veel van het eiland en vertellen er heel mooi en liefdevol over.In en rondom het huis is het erg mooi,je kijkt over de sawa's ,wat erg mooi is. In de tuin ligt een heerlijk zwembad wat je volop mag gebruiken .We hebben ook lekker van Jacqueline's kookkunsten mogen genieten.Erawatty en noura zijn ook twee geweldige vrouwen die er helpen.de kamers zij mooi ruim en schoon en worden elke dag opgeruimd en schoongemaakt .De bedden zijn van een topkwaliteit groot en hele goede matrassen, TOP.We hebben dus ook al gereserveerd voor volgend jaar,want we komen terug om weer zo'n hemelse vakantie te krijgen .Als ik een 11 kon geven dan deed ik dat,Dank je wel voor de onvergetelijke vakantie Jacky en Aad .

Gereisd met partner in november 2014

Bed and Breakfast Puri Kia Ora info