Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

19 Reviews over Puri Kia Ora

• 10Marco en Heleen09-12-2019

Heerlijk heerlijk heerlijk.

Heerlijk heerlijk heerlijk. Huiselijke sfeer, fantastische gastvrouw en gastheer. Aad laat je alle hoeken van het eiland zien, neemt overal de tijd voor, regelt desgewenst alles. Jacky verzorgt heerlijke maaltijden, kan fantastisch koken en is een heerlijke gesprekspartner. De avonden kan je samen met hen of op je eigen privé kamer/balkon doorbrengen. Heerlijk ontbijt, met zijn allen eten in een "warungetje" zoals Aad het noemt, alles kan. Kortom, heerlijk. Het eiland is fantastisch, de mensen zijn lief, kortom de ultieme break.

• 10Nils van grevenbroek10-11-2016

Fantastische plek om tot rust te komen

Bed and breakfast met het beste ontbijd van bali

• 10Susi & Max17-10-2016

Perfekte Unterkunft

Wir waren 6 Nächte in der Puri Kia Ora. Die Unterkunft ist ca. 20 Min. von Ubud entfernt. Perfekt um das "echte Bali" zu erleben. Wir wurden sehr herzlich empfangen und haben uns während unseres Aufenthalts sehr gut aufgehoben gefühlt. Aad hat viele Ausflüge in die Umgebung mit uns gemacht. Wir unternahmen Dinge, die abseits vom normalen Tourismus lagen.

Frühstück war besser als in jeder Unterkunft, die wir auf Bali gehabt haben (Brötchen, Brot, Eier mit Speck, viele Früchte).

Die Zimmer entsprechen europäischem Standard und waren sehr sauber.

Die beiden haben drei sehr brave Hunde.

Jederzeit wieder!!!

• 8Jolanda04-10-2016

Geweldig verblijf en mooie omgeving

Mooie plek en mooie kamers, geweldig ontbijt en hele gastvrije mensen. Zij staan altijd voor je klaar.

• 10Guido28-09-2016

Fantastische plek in Gianyar

Je kunt vanuit bed and breakfast Puri Kia Ora makkelijk alle richtingen uit om het eiland te verkennen. Omdat het zeer centraal gelegen is. Verder is de bad kamer en kamer schoon is er een airco aanwezig en kun je goed uitrusten in een goed en schoon bed.

• 9marjolein29-08-2016

Fantastische plek, super lieve mensen

Super mooie plek om Bali te ontdekken met de hulp van deze gastvrije familie. We zijn hier een week geweest en het was geweldig. Bedankt voor het mooie verblijf en dat we hier als gasten mochten zijn.

• 10Alan Raven16-05-2016

The Real Bali. Beats Kuta and Semiyak Hands down.

Nothing but praise for the wonderful hosts Aad and Jacky. Couldn't do enough for us. We had a beatiful room with a balcony overlooking the local paddy fields. So clean you could not fault. Situated approx 15 minutes from Ubud in the real countryside in the Bali of old. Your hosts will take you on tours by car or motor bike for a very reasonable fee showing you countryside you would never know existed. Trips to The volcano, temples, monkey forest and much more. If you want the beach that can be arranged too. We had an absolutely wonderful peaceful stay and could not recommend more if you want the peace and quiet of Bali.

• 10Herman Oldenburger05-02-2016

Ongelofelijk Goed!

Ik zocht een rustige plek met veel privacy en vol pension zodat ik me volledig aan schrijven kon wijden. Dat is voor de volle 100% bewaarheid door de hosts Jaqueline & Aad van de Boogaart. Alles wat in de overige reviews genoemd wordt over de omgeving is waar en heb ik niks aan toe te voegen anders dan dat je er lyrisch over kunt zijn vanuit mijn doel/verblijf standpunt. Alles wat genoemd wordt over schoon en verzorgd is ook volledig waar muv een ding: alles wordt regelmatig diep geschoond met een steamcleaner en ja ook de matrassen. Alles wat over Jaqueline & Aad wordt genoemd tav hun dienstbaarheid e voorkomendheid is ook waar en meer dan dat! Iemand merkte op dat je als gast komt en als vriend afscheid neemt. En ook dat is helemaal waar. Helaas kan ik dus niets anders vaststellen dan dat ik alle positieve opmerkingen die eerder werden geplaatst graag zelf bedacht had............ Proficiat & Chapeau!!!

• 10Harold en Sandra31-01-2016

Fantastisch! Een zeer gastvrije accomodatie.

Voor Aad en Jacqueline is niets teveel. Ze weten alles over de omgeving Pejeng en natuurlijk Ubud. Scooter tochtjes zijn geweldig. Je (bad) kamer is schoon en alles aanwezig.Lunch en diner is met veel liefde bereid en het ontbijt is onvergetelijk lekker! Zeer rustige en prachtige omgeving.

• 10Danique27-07-2015

Een mooie kamer op een mooie plek!

2 nachten verbleven bij puri kia ora en 3 dagen gebruik gemaakt van Aad als gids! Geweldig mooie plekjes gezien en veel gehoord over waarom dingen zo zijn in Bali! Bij het ontbijt veel keus! Gekookt eitje, verschillende soorten eigen gemaakte jam, fruit en noem maar op! Wij hebben een fijne tijd gehad bij Aad en Jacky!

Bed & Breakfast Puri Kia Ora info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden